Kermit Posted 2 januari 2004 Report Share Posted 2 januari 2004 Vandaag gescoord bij de Slegte: Discografie van het Concergebouworkest - Jan van Bart. Een overzicht van alle opnames die het Concertgebouworkest gemaakt heeft, voorzien van allerlei interessante achtergrondinformatie. Prachtige uitgave met veel foto's en een inleiding. Prijs? 1 Euro! (echt waar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 4 januari 2004 Report Share Posted 4 januari 2004 Hmmm, lijkt me de moeite waard om er een keer speciaal voor naar de Slegte te gaan. Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 10 januari 2004 Report Share Posted 10 januari 2004 Vandaag gescoord bij de Slegte: Discografie van het Concergebouworkest - Jan van Bart. Een overzicht van alle opnames die het Concertgebouworkest gemaakt heeft, voorzien van allerlei interessante achtergrondinformatie. Prachtige uitgave met veel foto's en een inleiding. Prijs? 1 Euro! (echt waar) Bedankt Kermit voor de tip. Ik heb het boekwerkje gekocht omdat ik zo er weer een mooie catalogus bij heb voor mijn LP-verzameling/verzamelwoede. Heel veel in die catalogus heb ik inmiddels in de kast staan (het schellak uitgezonderd...) Oh ja, deze vond ik ook nog. Was er maar eentje van. Kostte wel drie keer zo veel ! Leuk om te lezen wat De Kruijff destijds vond van de uitvoeringspraktijken zo rond 1960. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts