WanFie Posted 25 januari 2004 Author Report Share Posted 25 januari 2004 Toen die dingen nieuw uit de doos werden aangezet, moest ik maar liefst 10 db meer vermogen toevoeren als met mijn Kappa's. Verschil in rendement In het begin inderdaad wel, maar nu spelen ze ongeveer even luid, mischien zelfs nog wel wat harder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Toen die dingen nieuw uit de doos werden aangezet, moest ik maar liefst 10 db meer vermogen toevoeren als met mijn Kappa's. Verschil in rendement In het begin inderdaad wel, maar nu spelen ze ongeveer even luid, mischien zelfs nog wel wat harder. Het rubber wordt soepeler.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2004 Author Report Share Posted 25 januari 2004 De King vind ik gewoon te lomp (...) Waarom zou je geen luidsprekers kiezen die bij jouw persoonlijkheid passen? Of lijkt deze speaker teveel op zijn producent....??? Honden lijken ook vaak op hun baasje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Waf waf.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2004 Author Report Share Posted 25 januari 2004 Twijfel is over..... Ik heb een paar Infinity Renaissances gekocht. De Visoniks deden het om de drommel niet slecht, maar ik miste toch een beetje het laag van de Infinity's. De Renaissances zijn een stuk kleiner dan de Kappa's, dus ik kan ze ook op m'n zolder gebruiken. Voor de Visoniks zal ik een aparte Recentie schrijven.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Dat valt me nou tegen. Je was zo helemaal weg van de zelfbouwluidsprekers van CGM. Je vond ze zelfs de mooiste van de laatste vergelijking. En nu doe je dit.... Raar hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Dat valt me nou tegen. Je was zo helemaal weg van de zelfbouwluidsprekers van CGM. Je vond ze zelfs de mooiste van de laatste vergelijking. En nu doe je dit.... Raar hoor. De mooiste van die vergelijking ja Hans heeft de R90's een aantal keer bij mij thuis met (zijn) Array versterkers gehoord, kijk die reviews (van Hans) er ook even op na Ze zijn trouwens zwart en het is de R90, er bestaat ook een kleinere R80. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 En deze heb ik me vandaag aangeschaft eindelijk mijn surround setje compleet Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2004 Author Report Share Posted 25 januari 2004 En deze heb ik me vandaag aangeschaft eindelijk mijn surround setje compleet Kun je dan nog binnen Ruud. Overigens, gefeliciteerd met je aankoop. Mogen we binnenkort een recentie verwachten....????? Ik zie trouwens dat de 139's niet vlak zijn. De man van Speakerland had hier nogal bezwaar tegen. De speakers zouden hier welliswaar een lage resonantiefrequentie van krijgen (hoog gewicht), maar tegelijk ook erg traag worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2004 Author Report Share Posted 25 januari 2004 Dat valt me nou tegen. Je was zo helemaal weg van de zelfbouwluidsprekers van CGM. Je vond ze zelfs de mooiste van de laatste vergelijking. En nu doe je dit.... Raar hoor. Dat was inderdaad zo.... Maar ik vond de R90's ook heel mooi. Zeker in het laag. Bovendien ben ik bang dat door mijn grote woonkamer (waar de speakers voorlopig nog zullen vertoeven) het laag niet helemaal uit de verf komt. Maar over een paar weken zullen we het zeker weten, dan komt Cock n.l. met zijn Ultimo's naar mij, en kunnen we ze met de R90 vergelijken. Een voordeel van de R90's is dan ook, dat die toch redelijk goed te verkopen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Oh oh, het is wel weer goed voor je ego he Ik heb net even aan mijn ego gevraagd, maar die werd er niet beter van zei ie Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 mijn lieve mooie vriendin? damn, je mist wat Jouw lieve mooie opblaaspop? Nee, die mis ik niet Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Nou, ik zou ze wel missen als ik jou was.. twee beetje bolle elco's in m'n leven Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Nou, ik zou ze wel missen als ik jou was.. twee beetje bolle elco's in m'n leven Let nou maar goed op het ventiel, die elco's zijn zo plat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Jullie worden ooit nog wel eens dikke vrienden van elkaar. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Jullie worden ooit nog wel eens dikke vrienden van elkaar. Edwin Neem er nog eentje Edwin Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Overigens, gefeliciteerd met je aankoop. Mogen we binnenkort een recentie verwachten....????? Ik zie trouwens dat de 139's niet vlak zijn. De man van Speakerland had hier nogal bezwaar tegen. De speakers zouden hier welliswaar een lage resonantiefrequentie van krijgen (hoog gewicht), maar tegelijk ook erg traag worden. Gek genoeg zijn die in mijn IMF Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 De King vind ik gewoon te lomp (...) Waarom zou je geen luidsprekers kiezen die bij jouw persoonlijkheid passen? Of lijkt deze speaker teveel op zijn producent....??? Honden lijken ook vaak op hun baasje.... Op een zo duidelijke bevestiging had ik niet gehoopt... Voor een zo platte, groffe, fantasieloze poging tot een Tu Quoque had ik niet gevreesd... Wat heeft de goede oude Klaas je aangedaan, dat je probeert deze eerzame luidsprekerbouwer zo te beledigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 januari 2004 Author Report Share Posted 26 januari 2004 Overigens, gefeliciteerd met je aankoop. Mogen we binnenkort een recentie verwachten....????? Ik zie trouwens dat de 139's niet vlak zijn. De man van Speakerland had hier nogal bezwaar tegen. De speakers zouden hier welliswaar een lage resonantiefrequentie van krijgen (hoog gewicht), maar tegelijk ook erg traag worden. Gek genoeg zijn die in mijn IMF Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 januari 2004 Author Report Share Posted 26 januari 2004 De King vind ik gewoon te lomp (...) Waarom zou je geen luidsprekers kiezen die bij jouw persoonlijkheid passen? Of lijkt deze speaker teveel op zijn producent....??? Honden lijken ook vaak op hun baasje.... Op een zo duidelijke bevestiging had ik niet gehoopt... Voor een zo platte, groffe, fantasieloze poging tot een Tu Quoque had ik niet gevreesd... Wat heeft de goede oude Klaas je aangedaan, dat je probeert deze eerzame luidsprekerbouwer zo te beledigen? Nou.....???? Klaas is niet bepaald tenger gebouwd..... Ik bedoelde het dus meer fysiek.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts