Jump to content

aanschaf platenspeler

Arnie
 Share

Recommended Posts

Zoja? Zonde, dat zou ik zelf nou nooit doen... Of mag ik dat niet zeggen? :(

Gaan we appels met peren vergelijken, de Transrotor Sirius kost een veelvoud van de Project RPM4 :blink:

Het gaat mij meer om het feit dat als iemand tevreden is met een iets goedkopere speler(bv. een Project RPM4 of een Dual CS505)er gelijk geroepen word "komt geen muziek maar geluid uit"...........erg triest :(

Beste Ruud,

Ik heb een Dual platenspeler thuis en ik heb er veel plezier van ! :D

Er komt nl muziek uit , vind ik. :rolleyes:

Hoor ik er nu niet meer bij ? :(<_<

MvG,

Haudio

:rolleyes:

En ons maar die dure Transrotors aansmeren h

Ik kan me nog een tijd herrineren dat die goedkope Grado elementjes ook werden verfoeid.

En nu?? ze worden plotseling door hele groepen mensen aanbevolen als zijnde

een harstikke mooi starters element.

Tegenwoordig is project dus besmet verklaard.

Ik kan me nog een tijd herrineren dat die goedkope Grado elementjes ook werden verfoeid.

En nu?? ze worden plotseling door hele groepen mensen aanbevolen als zijnde

Daar ken ik er nog een van. 2 Jaar geleden was de vdH CS-122 echt een hot item. Iedereen moest eraan geloven en moest die kabel hebben. Owee als je nu een vdH CS-122 aanprijst. Je wordt gelijk afgeschoten.

BTW: Ik hoef 'm ook niet. Hij kleurt idd als de ziekte, maar in sommige sets maakt hij een Behringer Ultracurve overbodig :D;)

En nu??  ze worden plotseling door hele groepen mensen aanbevolen als zijnde

Daar ken ik er nog een van. 2 Jaar geleden was de vdH CS-122 echt een hot item. Iedereen moest eraan geloven en moest die kabel hebben. Owee als je nu een vdH CS-122 aanprijst. Je wordt gelijk afgeschoten.

BTW: Ik hoef 'm ook niet. Hij kleurt idd als de ziekte, maar in sommige sets maakt hij een Behringer Ultracurve overbodig :D;)

Als hij goed combineert heb ik geen probleem met die VDH.

Tsja dat krijg je als je met andermans oren luisterd. :D

Oei Kees , daar schuilt meer waarheid in dan menig lezer , hier, in de gaten heeft.

is dat nog een beetje speler, of zeg je van laten staan....

Indertijd werd hij best goed beoordeeld (kostte ook bijna nix, 300 gulden of zo)

Op zich geen slechte speler. Op hifi.nl staat wel een reviewtje. Alleen niet geschikt voor stuggere MC elementen (die kosten ook meer dan de speler).

Of Dual nog steeds dezelfde prijs/kwaliteit verhouding levert weet ik niet. Misschien is de merknaam verkocht aan een oost europese/taiwaneese kinderuitbuiter???