PD Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Beste allemaal, Hebben jullie ook nog leuke/serieuze idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco turbo Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Zoiets als het wiel opnieuw uitvinden maar dan nog ronder maken Moeilijk...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 6 januari 2004 Author Report Share Posted 6 januari 2004 Zoiets als het wiel opnieuw uitvinden maar dan nog ronder maken Moeilijk...... Kom op.. Beetje meer creativiteit! groet, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Hey PD, ik dacht aan een mooie hoorn, kleine buizenversterker. draaitafel met luchtlagering, flink gewicht plateau, paar keer sme, paar keer ja. luchtgelagerd rack, mega dropveters en voor de versterkers een mooie batterijvoeding... en het belangrijkste: een mooie akoestisch perfecte luisterkamer. en een mooie verzameling platen. Zoiets PD? MJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 leuke/serieuze idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 6 januari 2004 Author Report Share Posted 6 januari 2004 leuke/serieuze idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Ik zou wel mono dacs willen hebben voor mijn mono blokken. Maar dat vraagt weer een heel nieuw type decoder/processor. Een processor met 7 digitale uitgangen bv. Je moet dan ook nog eens via de user bits in het spdif signaal de volume stand meesturen. Nee dat zal er nooit komen. Toch zou dat de ultime digitale oplossing zijn. Misschien dat het nieuwe digitale intterlink protocol hier wat beter voor geschikt is. Keep on dreaming Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 6 januari 2004 Author Report Share Posted 6 januari 2004 Goed werk! Seoman.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Ik loop echt niet alleen te zeiken op de huidige techniek. Hij moet alleen verbeterd worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 DVD's met high-end geluid..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 DVD's met high-end geluid..... Wacht daar nog maar even mee, want dan heb je 6 tot 8 kanalen met ieder een highend versterker, interlink, netsnoer en speakers met bekabeling nodig Of je neemt 'gewoon' de digitale versie van Meridian, dat scheelt ruimte. Vervolgens kun je een huis met soutterain gaan zoeken om dit allemaal kwijt te kunnen, want in de huiskamer kan/mag het natuurlijk niet, zoals je zelf al hebt ondervonden Over de (muziek)opnamen heb ik het dan nog niet gehad, want zolang die slechts zelden 'realistisch' zijn, is zo'n set de moeite niet waard Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco turbo Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Een AB met geintegreerde flesopener Draadloos hifi set die ook nog eens heel goed klinkt,maar hoe dat moet is mij nog een raadsel Tja echt kreatief ben ik ook weer niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Een AB met geintegreerde flesopener Draadloos hifi set die ook nog eens heel goed klinkt,maar hoe dat moet is mij nog een raadsel Tja echt kreatief ben ik ook weer niet. Dan is de helft van alle berichten ineens verdwenen!! Kabels weg dat nooit. Dat wordt de ondergang voor sommige posters hier! Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Wat ik ook raar vind is dat het optische medium nog niet analoog geprobeerd is. Gewoon groeven branden in een cd/dvd (oid)! Naast de audio groef ligt nog een digitale support groef. Die zorgt dan voor de tracking, nummering en copy rights enzo. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Waarom zou je dat willen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco turbo Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Een AB met geintegreerde flesopener Draadloos hifi set die ook nog eens heel goed klinkt,maar hoe dat moet is mij nog een raadsel Tja echt kreatief ben ik ook weer niet. Dan is de helft van alle berichten ineens verdwenen!! Kabels weg dat nooit. Dat wordt de ondergang voor sommige posters hier! Simon nee dan krijg je weer nieuwe discussies Over welke transmitter beter is dan de andere en het standaard bijgeleverd ontvangertje cq zender gewoon volstaat of niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Waarom zou je dat willen? De plaat is nog steeds het meest geprezen medium. Waarom niet de huidige technieken gebruiken om deze directe vorm van audio te verbeteren. Geen naald met bij behoordende ellende en geen krassen in je groef. Lijkt me best ideaal. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco turbo Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Waarom zou je dat willen? De plaat is nog steeds het meest geprezen medium. hoe je daar bij komt is mij een raadsel Volgens mij is een ceedeetje het meest geprezen medium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Wat dachten jullie van een simpele maar wel goede no non-sense DVD-A speler? Dus i.p.v. al die visuele toeters en bellen alleen investeren in optimale geluidstechniek. Eigenlijk gaat de technologie al erg hard. Voor een paar euro zijn nu al UV LED's te koop bij de Blokker. Het duurt niet lang of er komen goedkope UV lasertjes en dan kan er weer 2x zoveel aan data op zo'n zilveren schijfje. Voorlopig zitten we nog met die idioten van platenmaatschappijen die de standaard CD's ruineren met hun copyprotectie Even wat toekomst muziek: Over een tijdje kun je bij een prive audiofielenkliniek een paar elektroden laten implanteren achter je oren die je rechtstreeks op je plaatjesdraaier aansluit Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Waarom zou je dat willen? De plaat is nog steeds het meest geprezen medium. hoe je daar bij komt is mij een raadsel Volgens mij is een ceedeetje het meest geprezen medium. Meest verkocht wil niet meteen zeggen dat ie geprezen wordt. Ik vind cd handiger maar niet beter. Daarom wil ik dat kombineren! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Beste, Ik had ook een goed idee, maar helaas (zoals al mijn ideeen altijd) blijkt het alweer ergens te bestaan Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Voorlopig zitten we nog met die idioten van platenmaatschappijen die de standaard CD's ruineren met hun copyprotectie Boycot dergelijke cd's dan ook (doe ik ook), dat is de enige manier om ze tegen te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 Ik had ook een goed idee, maar helaas (zoals al mijn ideeen altijd) blijkt het alweer ergens te bestaan Iets wat nog meer slam dan de Crown zou geven? Vertel op Bas, wat was jouw idee. Het is tenslotte ook jouw idee, ook al heeft iemand anders het ook bedacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 januari 2004 Report Share Posted 6 januari 2004 De ultieme HT-speakers: Weergavebehang, -muurverf en -pleister. Het probleem is de aansturing, maar op deze manier zit je werkelijk in het geluid. Eventueel zijn plafond en vloer er ook nog mee te behandelen Bovendien heeft het een super WAF. Geen speakers meer in de hut Maar waar moeten de dames dan hun bloempotten en schemerlampen kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts