Poecillia Posted 7 januari 2004 Report Share Posted 7 januari 2004 Ik ben in het bezit van een NAD 1000 en 2100 voor/eindversterker. Daarbij gebruik ik nog een oudere CD-speler van Denon (DCD-810). Ik vind de combinatie niet slecht klinken, maar vraag me af of er verbeteringspotentieel zit in een nieuwere NAD (occasion) CD-speler. Welke types kunnen jullie me aanraden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 7 januari 2004 Report Share Posted 7 januari 2004 Ik ben in het bezit van een NAD 1000 en 2100 voor/eindversterker. Daarbij gebruik ik nog een oudere CD-speler van Denon (DCD-810). Ik vind de combinatie niet slecht klinken, maar vraag me af of er verbeteringspotentieel zit in een nieuwere NAD (occasion) CD-speler. Welke types kunnen jullie me aanraden? Hallo, Verbeteringen/veranderingen zijn er altijd. Een nieuwere speler kan het vast beter laten klinken. Denk aan een NAD C521bee (nieuw voor 399 euro). Erg goede speler! 2e hands cd spelers is vaak oppassen in wat voor staat hij zich verkeerd. De sterkte van de laser neemt in de loop van de jaren af. Laser's gaan relatief gezien niet erg lang mee en zijn het gevoeligste onderdeel van een cd speler. 2e hands cd spelers is zou ik dus persoonlijk afraden.. Kijk eens naar een nieuwe Marantz of NAD speler. Succes! groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 7 januari 2004 Report Share Posted 7 januari 2004 Ik heb zelf de NAD C541(bestaan al twee opvolgers van), voor een budget(wel de top in de Classic serie) CD-speler erg fijn. De oudere ken ik niet, maar de allernieuwste lijkt mij beter klinken dan de mijne. Je zou op zoek kunnen gaan naar een C541. Misschien dat de mijne wel over een korte tijd te koop komt te staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts