Phelsuma Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 http://www.hifi.nl/allesover.php?id=1593 Leuk verhaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 ik vind alle verhalen van audiopaul leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 ik vind alle verhalen van audiopaul leuk Helemaal mee eens, Erik! Net als die columns van Jan de Jeu trouwens. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 Hallo allemaal en Audiopaul in het bijzonder, Audiopaul schrijft vlot en hij wil ook wel technisch precies schrijven. Die Jan Kool in het verhaal was niet Jan Kool van Luister maar een audio handelaar die met advertenties in Luister altijd aangaf dat hij de echte kenner was. Leuk opgestelde advertenties in een tijd dat mensen in een advertentie nog veel tekst kwijt wilden want daar betaalden ze per slot van rekening voor. Persoonlijk vind ik daarom het lezen van oude (audio)bladen daarom ook wel erg leuk. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 Nou, ik ook hoor. Ik heb de luister vanaf medio 1978 tot 1998. daarna werd het allemaal zoveel minder dat ik er de brui aan gegeven heb. Ik mis ik de nummers 1984 4 t/m 1986-4, dus als iemand die nog heeft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 http://www.hifi.nl/allesover.php?id=1593 Leuk verhaal En een leuke middag ook! Het voorgestelde etentje uit die andere topic doen we beslist nog een keer, want helaas had ik thuis een "zieke vrouw" op bed liggen en moest gelijk na de luistersessie weer naar huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 Mooie review weer Paul en leuk dat kleine speakers ook groots kunnen klinken Ik heb hem op jouw website gelezen, dat is veel exclusiever Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smitje Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 Goede review maar zijn die Offrandes echt zo goed? Ik heb mijn vraagtekens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 ik ben er al veel langer van overtuigd dat kleine speakers goed kunnen klinken als mijn set is klaar is wil ook ook wel eens een review. ben toch wel benieuwd wat andere er van vinden. Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 ik ben er al veel langer van overtuigd dat kleine speakers goed kunnen klinken als mijn set is klaar is wil ook ook wel eens een review. ben toch wel benieuwd wat andere er van vinden. Gr, Marcel Beste Marcel, Ik ook hoor, zat maar wat te dollen. En mis je het echte laag toch nog, kun je altijd nog die gestoorde sub uit je auto neerzetten :D Denk dat je uit je plaat gaat, dat ding met een Crown K2 erachter. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 (...) Ja want jullie hebben ook "kleine" speakers :D (...) Jij toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 (...) Ja want jullie hebben ook "kleine" speakers :D (...) Jij toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 nee die sub is iets te lomp met zijn 125 liter ik ben wel ovdertuigd van sherwin zijn kwaliteiten en als ik nu iets anders wil dan ga ik samen met hem een nieuw systeempje ontwerpen voor op mij kamer. Maar zover is het nog lang niet .. eerst mijn pre terug en tevens volgende week de xa50 , dan weer tijdje lekker luisteren. Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 (...) Ja want jullie hebben ook "kleine" speakers :D (...) Jij toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 (...) Ja want jullie hebben ook "kleine" speakers :D (...) Jij toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts