Jump to content

Als je nu alles hebt.....

WanFie
 Share

Recommended Posts

dus de esl's gaan eruit , en moeten waarschijnlijk plaats maken voor een paar conussen .

dan gaan we daar weer eens een paar jaar mee stoeien ,

en ik rust niet , voordat ze net zo klinken als de B&W natilus 801 ;)

Beste Eric,

A: Je hebt de nautiluss 800 gehoord, niet de 801 :D

B: Als het inderdaad Matrix 801's worden die je gaat aanschaffen, moet je daar niet aan gaan kloten. neerzetten en genieten....klaar! (ok hooguit de diode/relais beveiliging eruit halen als het de S2 is :D)

C: Iets wat zo klinkt als de Nautilus 800, is alleen de Nautilus 800. Helaas maar waar.

Groeten,

Bas

dus de esl's gaan eruit , en moeten waarschijnlijk plaats maken voor een paar conussen .

dan gaan we daar weer eens een paar jaar mee stoeien ,

en ik rust niet , voordat ze net zo klinken als de B&W natilus 801 ;)

Beste Eric,

A: Je hebt de nautiluss 800 gehoord, niet de 801 :D

B: Als het inderdaad Matrix 801's worden die je gaat aanschaffen, moet je daar niet aan gaan kloten. neerzetten en genieten....klaar! (ok hooguit de diode/relais beveiliging eruit halen als het de S2 is :D)

C: Iets wat zo klinkt als de Nautilus 800, is alleen de Nautilus 800. Helaas maar waar.

Groeten,

Bas

nou weet ik het niet meer . :unsure:

de nautilus 800 is toch dat grote slakkenhuis ??

en bij de VAD op die ohm versterkers stonden toch 801's ?

dat zijn die met

Guest muziekfreak

Jip...een oom van me draait ermee...Prachtige speaker om te horen...alleen verneukt ie het geluid nou,met 2 rel stenor subs!!?!?!?! :angry:

En het slakkehuis is idd de nautilus model [koop je een leuk huisje voor] ;)

Komt ook nog eens een keer bij, dat je elke driver APART, moet aansturen. tis geloof ik een 3weg ofzo. Dus minimaal 6 amps $$$$

De 800 is idd met 2 waffers en een betonnen voet. Het model boven de 801 is dat. Hierna krijg je de slakkehuis [creme de ala creme] MAAR NIET HEUS....Geen enkele speaker is zoveel geld waard...al spelen ze sterren van de hemel <_<

DOMDOM ZAT NIET OP TELETTEN KEB HIER DE FOLDER VEUR ME NEUS! :lol::lol:

FF een Correctie!! gedaan. :cool2:

Jip...een oom van me draait ermee...Prachtige speaker om te horen...alleen verneukt ie het geluid nou,met 2 rel stenor subs!!?!?!?! :angry:

En het slakkehuis is idd de 800model [koop je een leuk huisje voor] ;)

Komt ook nog eens een keer bij, dat je elke driver APART, moet aansturen. tis geloof ik een 3weg ofzo. Dus minimaal 6 amps $$$$

Of je koopt zoiets:

amp7_offen_t.jpg

Als ik de staatsloterij win dan ga ik een huis zoeken bij de Nautilus!

Daarna mogen importeurs komen voor een versterker demo!

Kweil, geil, en dan heb ik het alleen nog over de looks!!! :cool2:

Groeten Simon

Meer audio, minder auto..... :D

Meer auto, minder audio....??? :(

Nee, gewoon allebei. Thuis een goeie audioset en in de garage een mooie auto waarmee je in het weekend lekker op pad kunt. Zoiets als die Mazda zou wel mooi zijn. Maar dan moeten ze wel eens met een fatsoenlijk snelle motor komen. Een dikke V6 of zo... :)

Ik heb sinds kort een andere CD-speler, de TEAC VRDS-7. Erg goeie CD-speler, alleen een beetje hoog. Past samen met de versterker net in de kast. :o

Het klinkt bij mij al wel erg goed, in ieder geval heel veel beter dan met een NAD C541. B)

Nu wil ik heel graag alle kabels vervangen en bij geld overschot en wanneer mogelijk de Electrocompaniet upgraden.

En heel veel later komt er nog een goede DAC. ;)

• 2 weeks later...
Das idd een goeie: meer cd's en meer concerten. En over concerten gesproken: ik ga volgende week zondag voor de derde keer naar Dream Theater (in Ahoy). Dit maar kaarten voor staanplaatsen i.p.v. achterin op de tribune (wat wel heel relaxt is trouwens). En misschien nog maar eens The Gathering gaan zien dit jaar. En misschien PP of Lowlands of zo... Heb ik wel weer eens zin in... :)

Al weer lekker aan het plannen geslagen.

Vooralsnog staat een enorme dosis Kayak op het programma, alsmede een dagje classic rock (met Yes), een vleugje jaren 80 pop en saaie Disney zooi (Phil Collins), gitaar virtuositeit (Steve Howe) en gothische rock/metal (fan meeting Epica).

Tevens rol ik zaterdag vroeg mijn nest uit, om kaarten voor dhr. Gabriel te scoren.