Timeo Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Ik heb een set Thiel CS1.2 luidsprekers en wil deze uitbreiden met een center speaker, subwoofer en 2 rear speakers. Thiel is daarvoor geen optie, want dat valt buiten mijn budget. Ik zoek dus naar een ander merk met ongeveer het zelfde karakter als Thiel dus open en warm. Gisteren geluisterd naar Klipsch Reference en die bevallen me wel. Moet ze nog wel luisteren samen met de Thiels. Ik heb ook vluchtig geluisterd naar Dali en Quad en ook die klinken niet verkeerd. Iemand nog andere suggesties cq advies welke van de bovengenoemde merken het beste zouden kunnen zijn? Uiteraard blijf ik doorgaan met luisteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Ik heb een set Thiel CS1.2 luidsprekers en wil deze uitbreiden met een center speaker, subwoofer en 2 rear speakers. Thiel is daarvoor geen optie, want dat valt buiten mijn budget. Ik zoek dus naar een ander merk met ongeveer het zelfde karakter als Thiel dus open en warm. Gisteren geluisterd naar Klipsch Reference en die bevallen me wel. Moet ze nog wel luisteren samen met de Thiels. Ik heb ook vluchtig geluisterd naar Dali en Quad en ook die klinken niet verkeerd. Iemand nog andere suggesties cq advies welke van de bovengenoemde merken het beste zouden kunnen zijn? Uiteraard blijf ik doorgaan met luisteren! Er staan een paar 1.2 op tweedehands.... is dat niks voor jouw...., of zijn dat jouw eigen speakers.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timeo Posted 11 januari 2004 Author Report Share Posted 11 januari 2004 Ja, dat zijn de mijne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 januari 2004 Report Share Posted 12 januari 2004 Staat hier nix tussen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 12 januari 2004 Report Share Posted 12 januari 2004 Shit wat een SUB!!! groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 12 januari 2004 Report Share Posted 12 januari 2004 Mooie koel/vries combinatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 januari 2004 Report Share Posted 12 januari 2004 Mooie koel/vries combinatie Je zou het er warm van krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts