gamutter Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Bij mij is het meestal net andersom: bij het beluisteren van (ingespeeld of niet) betere apparatuur klinkt het in het begin beter, maar als ik een tijdje gewoon ben om naar de betere apparatuur te luisteren klinkt het niet zoveel beter meer dan in het begin. Ik verklaar dit gewenning aan de betere kwaliteit. Mijn cd-speler is het enige waarvan ik blijf verbaasd zijn omwille van het zijdeachtige, vloeiende en zeer muzikale geluid. Fantastisch voor de liefhebber van klassiek (vooral strijkers). Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 16 januari 2004 Author Report Share Posted 16 januari 2004 misschien zijn het je speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 16 januari 2004 Report Share Posted 16 januari 2004 Is Jopie eigenlijk al ingespeeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 januari 2004 Report Share Posted 16 januari 2004 Inspelen....?? blz. 29 dec/jan-nummer Homestudio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patachou Posted 16 januari 2004 Report Share Posted 16 januari 2004 hello, ziehier een goeie site voor de kenners http://www.synergisticresearch.com/non/nlava.htm groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 januari 2004 Report Share Posted 17 januari 2004 (...) Mijn cd-speler is het enige waarvan ik blijf verbaasd zijn omwille van het zijdeachtige, vloeiende en zeer muzikale geluid. Fantastisch voor de liefhebber van klassiek (vooral strijkers). (...) Een CD-speler met een zijdezacht geluid?? Die zou ik maar eens gauw laten nakijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 17 januari 2004 Report Share Posted 17 januari 2004 Inspelen....?? blz. 29 dec/jan-nummer Homestudio. Nu heb ik die homestudio niet...... Mag ik weten wat de conclusie is van dit blad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 januari 2004 Author Report Share Posted 17 januari 2004 Is Jopie eigenlijk al ingespeeld? aan dat geouwehoer doe ik niet mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gamutter Posted 17 januari 2004 Report Share Posted 17 januari 2004 (...) Mijn cd-speler is het enige waarvan ik blijf verbaasd zijn omwille van het zijdeachtige, vloeiende en zeer muzikale geluid. Fantastisch voor de liefhebber van klassiek (vooral strijkers). (...) Een CD-speler met een zijdezacht geluid?? Die zou ik maar eens gauw laten nakijken! Heb je al eens een viool gehoord, dan weet je wat ik bedoel, anders niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik wordt alle discussies een beetje moe. Op hear en hifi.nl spelen ook weer discussies over inspelen, pijltjes op kabels, alle CD spelers zouden allemaal hetzelfde klinken. Daarnaast komen iedere maand diezelfde onderwerpen weer terug. Ik ga der eens een tijd tussen uit. Ik kwam hier ook niet op de forums om discussies te voeren over zaken die er niet toe doen. De aarde is rond, dat was hij gister en eergister. Vaak is het ook niet een uitwisseling van ideeen, maar meer ik zal gelijk krijgen of ik heb gelijk. Heel veel mensen die nog nieuw zijn en die je een eindje op weg kunt helpen zijn er nu ook weer niet, dus ik kap er eens een tijdje mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 Ik wordt alle discussies een beetje moe. Op hear en hifi.nl spelen ook weer discussies over inspelen, pijltjes op kabels, alle CD spelers zouden allemaal hetzelfde klinken. Daarnaast komen iedere maand diezelfde onderwerpen weer terug. Ik ga der eens een tijd tussen uit. Ik kwam hier ook niet op de forums om discussies te voeren over zaken die er niet toe doen. De aarde is rond, dat was hij gister en eergister. Vaak is het ook niet een uitwisseling van ideeen, maar meer ik zal gelijk krijgen of ik heb gelijk. Heel veel mensen die nog nieuw zijn en die je een eindje op weg kunt helpen zijn er nu ook weer niet, dus ik kap er eens een tijdje mee. biertje teveel karma, op dit tijdstip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik wordt alle discussies een beetje moe. Op hear en hifi.nl spelen ook weer discussies over inspelen, pijltjes op kabels, alle CD spelers zouden allemaal hetzelfde klinken. Daarnaast komen iedere maand diezelfde onderwerpen weer terug. Ik ga der eens een tijd tussen uit. Ik kwam hier ook niet op de forums om discussies te voeren over zaken die er niet toe doen. De aarde is rond, dat was hij gister en eergister. Vaak is het ook niet een uitwisseling van ideeen, maar meer ik zal gelijk krijgen of ik heb gelijk. Heel veel mensen die nog nieuw zijn en die je een eindje op weg kunt helpen zijn er nu ook weer niet, dus ik kap er eens een tijdje mee. Alweer iemand die de ware aard van zo'n forum heeft ontdekt. Het is zeer vermakelijk om telkens weer te lezen hoe men z'n eigen troep pushed. Dus gewoon blijven ,lezen en lachen. En af en toe een kritische kant tekening plaatsen bij de ,voor waarheid verkondigde, nonsens Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Hai Siep, Ik zit iets van twee jaar op dit forum en ik moet zeggen dat ik toch veel nuttige kennis heb opgedaan. Ook veel dingen die je in bladen niet terugvindt. Het ge OH erom heen moet je doorheen kijken en is toch ook wel vermakelijk. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Hoi Carl, Ja er komen ook nuttige dingen voorbij , gelukkig wel. Alhoewel de spoeling aardig dun is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts