Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Deze C-Quenze bedoel je http://www.flexunits.com/iz.asp?id=4|a|135|||# Ik heb wel interresse. Wilde zelfs binnenkort iemand met een audio bedrijf vragen of hij hem wilde aanschaffen (weet nog niet of ie dat wil), vanwege die 25%. rare grafiek trouwens met 2 * 1 Khz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Wel een lekker vlak middengebied in ieder geval Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ik heb ook wel interesse in de C-quenze driver. Deze dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Dat is dezelfde volgens mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Klopt, het was een moeilijke manier om te zeggen dat ik ook wel mee wilde doen En tegelijkertijd een beter frequentieplotje te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrancoB Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Goed, we hebben al drie paar? Stuksprijs is dan (incl. VAT!) 206 Euro. Verzendkosten komen daar dan nog bij. Maar dat zal niet veel zijn. Al met al minder dan een Revelator of een C95! Overigens, mijn drieweg bestaat verder uit een Hiquphon OW1 en een SCC300 van Sonic Craft. Groet, Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Ik spreek die persoon woensdag. Weet alleen niet of een Nederlands bedrijf ook niet verplicht is om btw te verrekenen als het volgens het boekje wordt afgehandeld.... Anders zijn andere suggesties welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Overigens, mijn drieweg bestaat verder uit een Hiquphon OW1 en een SCC300 van Sonic Craft. Groet, Frank He, bekend recept. hier ook als een gelezen http://forum.audioforum.be/viewtopic.php?t=1039 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrancoB Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Scherp opgemerkt! Mijn kasten (Avalon kloon!) zijn inmiddels dicht. Wel moet ik het geheel nog vlakschuren en in de grondverf zetten. Daarna wil ik ze laten spuiten bij een meubelspuiterij in een metallic grijze (auto)kleur. Hoe ver ben jij (zijn jullie) inmiddels? Groet, Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Frank, fotootje !!!! Mijn projectje heeft even een paar maanden stil gelegen en staat dus nog in de beginfase. Ik wacht even tot de units binnen zijn en dan haal ik de workmate weer eens tevoorschijn. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Bij mij is 1 baskast bijna af (op verfen en finishing touch na). De tweede kast moet ik nog mee beginnen (heb wel al alle gaten gezaagd). Ik doe wel zo'n 5 middagen van 4 a 5 uur over 1 kast (en dan is nog steeds maar een simpele dekenkist ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Bij mij is 1 baskast bijna af (op verfen en finishing touch na). De tweede kast moet ik nog mee beginnen (heb wel al alle gaten gezaagd). Ik doe wel zo'n 5 middagen van 4 a 5 uur over 1 kast (en dan is nog steeds maar een simpele dekenkist ) Doe je dat zagen met de figuurzaag oid dat het zo langzaam gaat . Bij de Aldi is vanaf woensdag een handcircelzaag in de aanbieding. Neem voor het verven een roller, dat gaat sneller dan met een bouwpakket-penseeltje Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Goed, we hebben al drie paar? Stuksprijs is dan (incl. VAT!) 206 Euro. Verzendkosten komen daar dan nog bij. Maar dat zal niet veel zijn. Al met al minder dan een Revelator of een C95! Ja ik doe mee voor 2 stuks = 1 paar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Duck, volgens mij bestaat dat probleem minder als je met PU werkt. Dat blijft langere tijd verschuifbaar. Je bent toch hopenlijk ook niet bezig om grote oppervlakken in te smeren met zo'n klein knijpflesje he ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 (en heb dagen met blaren op mijn handen gelopen van het "aandraaien"). Gaatje door het handvat en daar een schroevendraaier doorsteken en draaien maar Een stukje bandijzer om het handvat heen maakt de boel wat steviger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Laten we inderdaad proberen deze thread te behouden voor unitkeuze, filtering, fase, watervallen etc. Knip / plak anders de lijmopmerkingen naar mijn thread over lijm. Dat topic gaat overigens niet alleen over lijm, maar ook over de constructie van kasten, zaagmethodes en vooral hoeken berekenen. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 En up ik had een vraag over het maken van een eliptische behuizing. kan dat hier of moet ik een nieuw topic openen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 januari 2004 Author Report Share Posted 24 januari 2004 Ha Jasper, Van mij mag het maar ik begreep van Paul, dat het "lijm" topic ook bedoeld is voor kastconstructies algemeen, dus past het daar wellicht net iets beter. Ik vermoed dat we hier binnenkort verder gaan met fase reinheid en dat soort zaken. Tja en een nieuwe draad mag natuurlijk altijd als je denkt dat het te veel afwijkt, cq ondersneeuwd in ander discussies Hier zijn geen moderators die je op de vingers tikken met "daar is al een draadje voor, utfs!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Duck, voor ons beide komt het er denk ik op neer dat we binnenkort meetapparattur en software moeten aanschaffen. Een voodeeel van actief filteren is dat het faseverloop van het lijnfilter goed voorspelbaar is . Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 januari 2004 Author Report Share Posted 24 januari 2004 Omdat de impedantie veel stabieler is? Ik denk dat ik tzt toch zo'n Behringer mengpaneeltje koop, zag dat dat ongeveer 50 euro kostte bij Feedback. Die M-Audio USB kaart van 250 is wel erg mooi, maar wil momenteel even wat minder uitgeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Ik zoek iets dat externe DA en AD conversie kan doen. Moet ook een mic preamp hebben en een lijn aansluiting. Alternatief is een geluidskaart in de pc van goede kwaliteit. Maar dan zit je weer met de losse mic preamp en de vaak rottige plugjes. Het lijkt me bovendien makkelijk alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 januari 2004 Author Report Share Posted 24 januari 2004 Ik moets even denken aan in de US/australie gehypte ART DI/O, helaas heeft ie geen microfoon pre http://mysite.verizon.net/vze22yzp/id14.html http://www.stereotimes.com/acc070601.shtm Maar met de huidige $ koers nog geen 100 euro schat ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 ART is een klote merk met patent op een baggersounds. Soort marketingdoosjes. Tenminste, dat was de laatste stand van zaken een jaar geleden toen ik me nog intensief met studioapparatuur bezighield ... Stond (nog) lager op de ladder dan Behringer. Die laatste is zo slecht nog niet. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 hehe..behringer wordt steeds beter.. ART sucks inderdaad (oh paul.. had beetje weinig money..maar misschien even binnenkort checken voor die RNC ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Huh ? Ik heb er twee ... PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts