Jump to content

who is fooling who???

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

stukje uit PCMagzine:

Het zal je maar gebeuren. Heb je je bruiloftsvideo op dvd gebrand, blijkt de film al na een maand niet meer af te spelen! Beschrijfbare dvd's zijn handzaam en je kunt er veel op kwijt, maar met de duurzaamheid ervan lijkt het af en toe treurig gesteld. Hoe zit het werkelijk met de kwaliteit van dvd+r en dvd-r?

en dan de testen .......van + en - verschillende merken,lees ze maar in het blad

dus wie houdt wie voor de gek?????

er is dus weer wat op de markt geknalt met de nodige speed ......

and no sence

ook leuk dat de verschillende merken de zelfde matrijs gebruiken hahaha

en toch zo een prijs verschil

maar raar eingelijk dat ze niet gewoon een goed produkt op de markt zetten want dat kunne ze natuurlijk wel he..................

maar ja, blij dat ik geen brandergedoe in huis heb...

stukje uit PCMagzine:

Het zal je maar gebeuren. Heb je je bruiloftsvideo op dvd gebrand, blijkt de film al na een maand niet meer af te spelen! Beschrijfbare dvd's zijn handzaam en je kunt er veel op kwijt, maar met de duurzaamheid ervan lijkt het af en toe treurig gesteld. Hoe zit het werkelijk met de kwaliteit van dvd+r en dvd-r?

en dan de testen .......van + en - verschillende merken,lees ze maar in het blad

dus wie houdt wie voor de gek?????

er is dus weer wat op de markt geknalt met de nodige speed ......

and no sence

ook leuk dat de verschillende merken de zelfde matrijs gebruiken hahaha

en toch zo een prijs verschil

maar raar eingelijk dat ze niet gewoon een goed produkt op de markt zetten want dat kunne ze natuurlijk wel he..................

maar ja, blij dat ik geen brandergedoe in huis heb...

Ik hoor slechte verhalen over standalone branders (zowel dvd als cd)

Maar afgezien van bedieningsfouten van de pcbranders hoor ik daar weinig mensen klagen.

Het prijsverschil zou een oorzaak kunnen zijn.

Ik heb zelfd een groot aantal cdroms met film en muziek.

Maar die laten mij niet in de steek.

Ik ben 't met je eens dat we als consument een hoop moeten slikken.

Zeker fratsen als software die nog niet af is!! Dat is op de pc wel te overleven maar de doorsnee consument denk bij apparaten niet aan software upgrades!

Bijna alle cdrom compatible spleer en branders kunnen een fimware upgrade lezen. Daar wordt vermoedelijk weinig gebruik van gemaakt.

Als ik dat verhaal uit pcm magazine lees denk ik: Is ie wel finalized?

Lullig dat het uitgerekend de bruiloft moet zijn.

waarom zou je dingen moeten slikken als consument.. je moet gewoon weten waar je aan begint.. iedereen kan roepen 'bllabblalbl goed product afleveren!! ablalbabl' dat is natuurlijk wel waar,...maar als iemand een computer koopt..en hij kan niet met windows omgaan..en dan gaat ie verrot omdat hij verkeerde instellingen maakt enzo.. dan is het altijd de consument die de onschuldige is en snel loopt te roepen en maar wijzen met de vinger.. :mad2:

ik moet wel toegeven dat het + / - princiepe een beetje raar is.. - schijnt beter te zijn

waarom zou je dingen moeten slikken als consument.. je moet gewoon weten waar je aan begint.. iedereen kan roepen 'bllabblalbl goed product afleveren!! ablalbabl' dat is natuurlijk wel waar,...maar als iemand een computer koopt..en hij kan niet met windows omgaan..en dan gaat ie verrot omdat hij verkeerde instellingen maakt enzo.. dan is het altijd de consument die de onschuldige is en snel loopt te roepen en maar wijzen met de vinger.. :mad2:

ik moet wel toegeven dat het + / - princiepe een beetje raar is.. - schijnt beter te zijn

Dat is voor jou wel heel makkelijk om te zeggen!!!

Jij hebt nou eenmaal een interresse in techniek (audio in ieder geval)

Je zult jou kennis gebruiken bij je aankoop.

En dan nog de andere 90% van de markt.

Die mensen kopen snel drogend afwas middel.

Een alles vreter.

Een pc die alles kan

En nemen tenslot ook nog eens die lening om het allemaal te betalen.

Zij weten helemaal niet dat een alles vreter niet interresant voor hun is. Ze draaien nooit mp3s weten niet hoe ze films moeten downloaden. Waarom dan een alles vreter? En als ie dan een film niet afspeeld, dan voelt ie zich bekocht. En terecht!!! Hoe moet iemand weten dat een avi niet aftespelen is op een dvd speler.

Hoe moet ie weten dat een regio 1 disk niet speeld op een regio2 speler.

Het is toch een alles eter! En de verkoper gaat je dat echt niet vertellen!

We worden lekker gemaakt. Met bijzonder weing resultaat.

Dat is onze eigen schuld door onze ontwetendheid en onze koop bereidheid.

Maar de markt maakt er gretig misbruik van!

Groeten Simon

kwoot seoman:

We worden lekker gemaakt. Met bijzonder weing resultaat.

Dat is onze eigen schuld door onze ontwetendheid en onze koop bereidheid.

Maar de markt maakt er gretig misbruik van!

en zo is het!!!!!!!

over lekker maken gesproken ff lekker chillen met dvd in the flesh / live in venice en pulse dus een pinkfloyd avondje

en a few drinks...................

trouwens lezen valt ook niet altijd mee blijkt.............

collega had zoveel slechts gelezen over roken

dat die maar gestopt is met lezen...........................

pee es

gitaarwerk het schijnt zo te zijn dat de + dvd er uiteindelijk doorgedrukt worden

blijken ook minder gevoelig dan de - ( of is dat weer commerciel gelul van de grootte heren)