Guest Mies Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Zaterdag voor de 4de achtereenvolgende keer de VAD Show 2001 bezocht. Ik ben benieuwd wie er volgens julie met kop en schouders bovenuit stak. + Wie had er het meeste moeite gedaan het publiek naar binnen te lokken? + Wie liet het meest verrassende product zien/horen en wie de slechtste? + Wat vonden julie van het aanbod en verscheidenheid? + Vul vooral onderwerpen zelf aan waar jullie willen. - Opvallend vind ik dat de show alsmaar kleiner lijkt te worden of vergis ik mij. - Zeer teleurstellend is de noodzaak je in te moeten schrijven voor sommige demo's. Indien je dit wilt doen, maak dit dan wel kenbaar DIRECT aan de kassa's. Ik heb wederom voor de zoveelste keer de SACD multichannel demo niet kunnen meemaken vanwege deze procedure. Heel slecht georganiseerd en dus voor verbetering vatbaar. Ik ben beroepsmatig met o.m. beurspresentatie's verbonden en kan zeggen dat er heel droevige en heel goede pogingen zijn ondernomen om merken/bedrijven te presenteren. Mijn eigen mening komt later aan de order, ben eerst benieuwd naar die van jullie. Wel vond ik dit jaar de luidsprekers van PMC uit Engeland met Bryston electronica imponerend en de klapper voor mij? De CABASSE sessie's met als uitschieter de IO+ Subwoofer combinatie. Waarom? Let even op de belachelijke prijs voor de geleverde prestaties. Ik ben van oorsprong muzikant. Cabasse en PMC lieten mij tenminste het Live-gevoel her-beleven. Fantastisch!! Muziek keuze: Het meest afwisselend en allround bij b.v. MoreMusic en AMROH. Veel variatie. Geen voorzichtige zachte dynamiekloze overgeproduceerde pretentieloze audiofiele producties waar een MUZIEKliefhebber na een kwartier hoofdpijn van krijgt, nee gewoon muziek. DAAR gaat het uiteindelijk wel om, of de apparatuur nu 1000 of 100.000 kost....MUZIEK! LET OP! Dit is gebaseerd op het horen van een gedeelte van de demo's. Wellicht waren er een boel die wel variatie boden. Ik heb ze helaas niet allemaal mogen bijwonen!!!!Te weinig tijd. Greetz Ben benieuwd....Mies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medus@ Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 hoi Mies, Gisteren ben ik op de VAD geweest en ik moet wel zeggen dat ik het een geslaagde show vond. Sommige dingen trekken mijn aandacht dus niet en daar kijk ik dus ook alleen maar even naar binnen, zoals al die esotorische merken die er allemaal niet uitzien. Wat ik wel goed vond: - De stand van Dynaudio, heeft een heel groot deel van het Dynaudio assortiment staan, heb alleen de Dynaudio Audience 72 niet gezien en de Confidence 3 en 5, voor de rest waren alle modellen aanwezig. Ook de opstelling van de nieuwe Evidence ( was het geloof ik ) zag er goed uit. Klankmatig was ik er niet super over te spreken, maar de opstelling was in ieder geval mooi. - Marantz had de zaken ook goed ingedeelt. Vooral de "surround" opstelling met 2 luidsprekers klonk heel goed voor dat geld. - Joenit had de zaakjes ook goed voor elkaar. Er konden 2 paar luidsprekers worden beluisterd, de Totem Hawk en de Arro, en vooral over de Hawk was ik zeer te spreken. - More Music had ook mooi spul staan alleen de ruimte was te klein vond ik zelf. - In de ruimte van JMLab werd ook een mooi paar luidsprekers gedemonstreerd i.c.m Musical-Fidelty. Dit waren de dingen die mij het meest zijn opgevallen en waar ik zeer over te spreken was. Er zijn ook dingen waar ik niet eens geweest ben, omdat het er gewoon te druk was. Bij Philips en Sony ( deze laatste trekt mijn aandacht zo wie zo al niet ) was het continu vol daarbinnen en bij B&W hield het ook al niet over. Dit is een indruk die ik van de VAD heb. Ik denk dat ik volgend jaar ook wel weer van de party zal zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Hi, guys Sneller dan het licht, maar wel zeer korte gehouden..m'n verslagje van de VAD-show op...Homepage Audiopaul Bijgaand meteen een plaatje van een set die op mij indruk maakte.. Monsoon Hybride panels met Jadis buizenapparatuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Hoi, Mies Bedankt voor je impressie. Ik ben zelf ook alle keren geweest, maar ik was niet zo onder de indruk dit jaar! Het leek wel minder als voorgaande jaren en sommige importeurs (bijv. More Music)leken een beetje onge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medus@ Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 klopt ja, dat was ik vergeten, die set op het plaatje dat audiopaul hier heeft geplaatst klonk ook zeer goed. Ook de luidsprekers die Bauke Seelemijer van BSA had staan klonken ook zeer goed. Naast BSA ( links van ) was nog een kleine luisterruimte, waar ook een set stond dat zeker niet onaardig klonk. Vooral het nummer "Fast car" vond ik zeer mooi op deze installatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbie Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Mies, leuk dat jij er ook was, heb je even gesproken. je bent naar mijn bescheiden menig 1 setje vergeten, waar ze ook nog lekker muziek speelden: de primare set met audio physics luidsprekers!! en inderdaad, ik hoop dat mensen van de organisatie dit ook lezen: het is te gek voor woorden al die demo's waar je je voor moet inschrijven!! al met al kwam ik gisteravond thuis.... zette een cd op en.......... vond het thuis toch beter klinken dan"(bijna) alles wat ik op de vad gehoord heb!! zo zie je maar.... er zijn nog mensen die tevreden zijn met hun modale setje. Bij Dynaudio was het een tegenvaller: altijd maar die grote evidence kasten, terwijl ze jaren geleden ook nog demo's deden met de allerkleinste kastjes. Cabasse was een openbaring, zeker gezien het geld wat er voor neergeteld moet worden, maar er stond wel wat kwaliteit voor!! De BenW demo was gewoon shit!! van die super veilige potjandriedubbeltjesmuziek die zelfs bij mijn dochter op de slaapkamer nog lekker klinkt!! zitten daar mensen die bijna klaarkomen op een partij gefriemel, wordt er niet goed van!! en.......... al jaren staat er classe apparatuur op de vad, maar er is nog nooit mee gedemonstreerd!! why????? al met al een leuk dagje, volgend jaar weer, maar dan betere muziek en minder inschrijven ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Medus@:hoi Mies, - De stand van Dynaudio, heeft een heel groot deel van het Dynaudio assortiment staan, heb alleen de Dynaudio Audience 72 niet gezien en de Confidence 3 en 5, voor de rest waren alle modellen aanwezig. Ook de opstelling van de nieuwe Evidence ( was het geloof ik ) zag er goed uit. Klankmatig was ik er niet super over te spreken, maar de opstelling was in ieder geval mooi. Hoi, Medusa en ook Robbie, Dit waren niet de Evidence, maar de nieuwe Temptations. De Evidence is n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medus@ Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Hoi, Medusa en ook Robbie, Dit waren niet de Evidence, maar de nieuwe Temptations. De Evidence is n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Kom kom heren, Beetje meer pit graag. Zijn jullie bang om kritiek te leveren of hebben jullie geen mening??? Beetje de beuk erin graag. Mies, die niet blij kijkt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Hallo allen - even mijn item overgeplaatst Die Jadis en Monsoon vond ik ook heel aardig klinken (net een review in Stereophile gelezen). Ik vond ze bij Hansted overigens heel goed demonstreren niet te hard en goede muziek. De demonstraties van Nordost waren precies het tegendeel, keiharde en agressieve mij onbekende muziek. Ik heb die kabels niet thuis gehoord, maar ik krijg de indruk (mede op basis van de ervaringen van vorig jaar) dat ze scherp klinken. Absolute Analoque met Zingali en Graaf vond ik wel goed maar iets minder indrukwekkend dan vorig jaar - ik zat ook niet echt goed. Toch een luidspreker die het heel goed doet met blues -iets anders demonstreren ze bijna niet. Bij Transtec heb ik ook met plezier gezeten. Die Martin nogwat heeft toch wel stijl. De telefoon opnemen terwijl je aan het demonstreren bent op zodanige wijze dat iedereen luistert - knap hoor, er zijn er weinig die dat kunnen. Bij Transtec klinkt het ook altijd erg goed. Niet hard, goed stereobeeld, altijd goede opnamen -complimenten. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om met Bert Oling van HVT en Aalt Jouk van de Hull over draaitafels te praten - weer veel van geleerd - ik word zo langzamerhand redelijk deskundig. Goed idee van HVT om daar met de hele ploeg te staan. Ik had eigenlijk gehoopt meer platenspelers te horen - te zien waren er meer dan genoeg. Rijen Clearaudio's en een paar VPI's. Ik heb overigens jaren gedacht dat de foto's van Basis een poot lieten wegvallen. Dat ding heeft maar drie poten als ik het goed heb gezien. Hierbij nog aangevuld dat Linn voor mij definitief naar het B&O kamp is overgestapt -klonk inderdaad verschrikkelijk. PMC klonk wel goed maar meer iets voor een kroeg en niet voor de huiskamer. SACD en DVD heb ik weer gemist. De prijs voor het beste optreden zou ik bij Absolute Analoque (Zingali/Graaf) en Transtec (Kef/Quad/Mcintosh) willen leggen. Verschillende produkten maar wel verstand van muziek en presentatie. Hoewel ik me goed geamuseerd heb kan het volgend jaar wel iets anders om de spanning erin te houden. Persoonlijk miste ik de grote ontmoetingszaal met live muziek. In de kamers kan je dan kijken en in de zaal kan je dan praten en CD's en LP's kopen. Tot slot is het misschien ook verstandig vrede te sluiten met DUROB. Krell, Conrad Johnson, Sonus Faber, Proac, Wilson e.a. zijn toch erg mooie merken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Ik ging toch met gemengede gevoelens naar huis, De VAD2001 was voor mij de eerste keer. Als KEF fan eens goed geluisterd naar de nieuwe Referentie reeks, ben nog niet door de bocht, zal verder kennis moeten gaan maken. Ik was wel meteen gecharmeerd van de MONSOON flat panels, echt heel fraai. Verder stond PCM lekker te blazen, voor de Rock liefhebber een overtuigende speaker, jeetje wat een geluidsdruk. Meridian: heel erg fraai.. Kenwood: Wat deden die daar nou ??? Volgend jaar maar weer eens kijken .... gr. Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Vandaag ben ik ook op de VAD geweest. Het was voor mij de eerste keer, dus vergelijking met eerdere VAD shows kan ik niet geven, wel was ik in April bij de Doelen Hifi show geweest en deze was voor mijn gevoel in ieder geval groter. Eigenlijk viel het me een beetje tegen. Te vaak demos van high-end modellen. Leuk, maar die koop ik niet. Dynaudio is wel het beste voorbeeld van een gloeiend dure speaker die ik ook nog eens niet goed uit de verf vind komen (in Rotterdam/Doelen ook al niet) Bij sommige importeurs (more music bijv) veel te weinig ruimte. Daarnaast zelfs bij stereo demonstraties de neiging om de zaal te verduisteren en twee spots aan te laten zodat je in het schemerduister op de tast op zoek kan naar een zitplaats. Het lijkt wel of Nederland alleen uit jazzliefhebbers bestaat of mensen die van ongevaarlijke neuzelmuziek houden. Tijdens een van de luistersessies die ik heb bezocht vroeg een wat oudere fiel in het publiek m.i. terecht naar een stukje klassieke muziek. 'Helaas' kreeg hij te horen 'om samenhang in de demonstraties te houden' werd slechts na 17.30 uur klassiek of eigen muziek gedraaid. Een positieve uitzondering was Terrazzo, leverancier van stenen luidsprekers en deels stenen versterker: Men vroeg nadrukkelijk of mensen in het publiek nog muziek mee hadden genomen om naar te luisteren. Inschrijven voor workshops/demo's ... jammer dan. De locatie is bijna ongeschikt voor deze show: De kamers zijn bijna allemaal te klein, de gangen zijn nauw, deuropening nauw etc. Zonder programma is de opbouw volledig onlogisch Ik kwam pas in de middag dus de meeste workshops waren al vol, die heb ik dus gemist. Daarnaast was het op een aantal plekken zo druk dat ik noodgedwongen maar verder ben gelopen. Daarnaast had ik minder interesse in multikanaals geluid, en was ik van plan om in ieder geval een paar buizen sets te gaan beluisteren. Wat is me bijgebleven? Niet zoveel, maar in ieder geval: Naar Graaf, Nottingham Analogue en Zingali was het zeer prettig luisteren. Maar ook de tweede set die in de ruimte stond, met de grote Audio Analogue versterker vond ik mooi. Helaas stond er geen Unison Research spelend opgesteld. Terrazzo Art Fidelity. De heren waren vrijdag pas uitgenodigd naar eigen zeggen om mee te doen (er was een plaats opengevallen) en ze hadden nieuwe speakers meegenomen (nog met externe filters, die m.i. nogal groot waren) met de naam 'Harry'. Ik vond, en met mij wat andere luisteraars, dat de Harry zeker goed klonk. Dus hoop ik dit model binnenkort eens ergens anders aan te treffen. De presentatie van Eurogram leek een beetje op die van vorig jaar in de Doelen. Dit keer was er echter een kleinere set meegenomen met Von Schweikert Vr4mk3 speakers (versterker + speakers = Hfl 30.000 en volgens Eurogram 'betaalbaar'). Het klonk in ieder geval niet verkeerd hoewel men hier weer alleen Jazz wilde draaien en de klassiek liefhebber tot na vijf uur moest wachten. Martin Logan, hoewel ik zelf moet wennen aan het geluid, was het in de zaal niet zo benauwd en voldoende (zit)ruimte tijdens de demo. Kortom, ik kon in ieder eens goed luisteren. Ik vind de presentatie van Joenit (Rega + Totem) weer goed: Men laat normaal te betalen sets horen die ook nog eens behoorlijk muziekaal zijn. Ik kan me voorstellen dat zij uit deze dagen nog flink klanten overhouden ook, en dat geloof ik lang niet van iedereen. Graaf 13.5 Voorversterker, Graaf 70.5 phono pre, Graaf 20 eindtrap, Zingali monitor 112 speakers. Daarnaast nog even nagepraat bij de Clearaudio stand over een modificatie van de RB 250 en RB300 armen van Rega. Sinds kort leveren ze bij AudioClassics ook weer Audion buizenversterkers, helaas stonden er bij mijn weten geen spelend opgesteld. Tevens was er in verhouding tot Rotterdam ook weinig software verkrijgbaar. Twee kleine stands heb ik geteld waar je CD's en een paar DVD's kon kopen. Beiden hadden ze de audiofiele cd's van Fritz te koop. LP's waren niet verkrijgbaar (gemiste kans). Voor de volgende keer hoop ik op (m'n eigen interesse): Meer buizenversterkers en platenspelers Meer klassieke muziek of bekende pop tijdens de demo's Meer LP en CD verkoop, en liefst niet met dezelfde titels :-) In een onoverzichtelijke locatie als de Koningshof dienen m.i. een plattegrond met beperkt programma gratis te worden aangeboden aan de bezoekers (of inc. bij entreekaart) Indeling van de expositieruimte naar thema; dus de analoge audio een beetje bij elkaar en de thuisbioscoop een beetje bij elkaar. Verkoop van accessoires (kabels, netsnoeren etc.) Betere locatie, bredere gangen, grotere deuren, grotere zalen. Het enige wat in de Koningshof volop aanwezig leek te zijn met veel ruimte waren bars en restaurant. Maarten PS. Ik heb op de gang m'n knie nog gestoten aan een uit-de-krachten-gegroeid ladeblok van 180 kilo genaamd Gamut. Omdat er WBT connectoren aanzaten moest het wel een versterker zijn. Toch even gekeken waddah kostuh moet: 60.000 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Maarten:PS. Ik heb op de gang m'n knie nog gestoten aan een uit-de-krachten-gegroeid ladeblok van 180 kilo genaamd Gamut. Omdat er WBT connectoren aanzaten moest het wel een versterker zijn. Toch even gekeken waddah kostuh moet: 60.000 euro Hoi Maarten, dat was niet de monoblok maar de stereoversie die voor ƒ66111,30 te boek staat. Bovendien moet je voor deze bakbeesten een krachtstroominstallatie in je huiskamer hebben en ik heb die in ieder geval niet. Mijn kort relaas staat in de topic VAD bij "algemene onderwerpen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Even een hele korte indruk. Verschrikkelijk druk (nadruk op verschrikkelijk). Als het maar hard staat dan zal het wel goed klinken. Positieve noot: Bij Mission hadden ze de ballen om te demonstreren met speakers van 300,00 NLG per stuk. Ik moet zeggen dat deze speakers erg goed klonken. Ze maakten in ieder geval meer indruk dan de Icons van 11000,00 die even later door dezelfde persoon gedemonstreerd werden. Stephan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Maarten: Graaf 13.5 Voorversterker, Graaf 70.5 phono pre, Graaf 20 eindtrap, Zingali monitor 112 speakers. Maarten Mooie review, Maarten So, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 goeden avond even om op maarten in te gaan over het terrazo art fidelity verhaal voor 2 weken terug ben ik er nog geweest en toen zei koos (de eigenaar) nog dat ie dit jaar niet op de vad zou staan toen ik hem er zaterdag zag staan tussen alle gigantisch dure installatie's met zijn marantz cd spelertje en de proto van zijn eigen versterker die er by the way nu heel wat beter uitziet nou die klaar is maar taf zal je niet te vaak tegenkomen op beurzen enz. misschien kan je eens gaan luisteren in oss hij heeft er een leuke luisterruimte ik vond het wel afsteken overal speelden ze met afgeschermde netkabels enz en bij taf alles in keukenstijl dus 3 standaard stekkerdozen koos speelde b.t.w. met dezelfde interlinks als ik nu mee speel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Kamphuis Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Dit was mijn tweede bezoek aan de VAD Hifishow. Enkele opvallende bevindingen: Indrukwekkend waren wat mij betreft vooral: Primare/Audio Physic Morgan/Nordost demo Mark Levinson/Revel 50 Rega/Totem Dynaudio La Musika totaalconcept. Goede apparatuur, maar asociaal hard gedraaid: Accuphase/Cabasse. Gewoonweg belachelijk en egoistisch. Bij de luisterkamer van de buren (JM Lab) werd je volledig weggedreund door de resonerende wanden en plafonds. Totaal onnodig om zo hard te gaan. Jammer. Tegenvallers: Pied Piper Quad Marantz Naim (was er weer niet..) Verder was het weer erg druk; in sommige ruimten kon je amper binnen. Maar al met al toch weer de moeite waard om indrukken op te doen. Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
JP Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de Mark Levison/Revel demo. Dit is het beste wat ik zaterdag heb gehoord. In het algemeen vond ik het enorm tegenvallen. Mijn setje thuis van minder dan 15 mille (en waar ik echt niet zo heel erg hoog over opgeef) klinkt beter dan menige set die ik heb mogen beluisteren en die het tienvoudige kost! En ik kwam echt niet om bevestiging te zoeken dat mijn setje het beste klinkt. Ik heb maar weinig sets gehoord waar echte controle in het laag was (misschien ben ik nog enigszins verziekt door de set van AudioPaul die ik vorige week heb gehoord). Wat echter het meeste indruk heeft gemaakt is de demo bij Amroh: Wat stond dit asociaal hard! Systeem plafonds en wanden die bijna nog meer lawaai produceerden dan de subwoofers. Ik zat te luisteren naar JM Lab speakers in de kamer ernaast toen Stonehenge werd opgezet. Iedereen stond op en liep weg, omdat er van het gedraaide klassiek via de JM Labs nauwelijks meer iets te maken viel. Toen ik er tegen de heren van Amroh iets over zei werd er slechts schamper gelachen. Hier dient de organisatie toch echt iets aan te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Mooie review, Maarten So, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Geplaatst door demon:goeden avond even om op maarten in te gaan over het terrazo art fidelity verhaal ... ik vond het wel afsteken overal speelden ze met afgeschermde netkabels enz en bij taf alles in keukenstijl dus 3 standaard stekkerdozen ... Er waren overigens wel meer deelnemers die bescheiden met accessoires omgingen. Zo had Eurogram bij die KR-Enterprise set met Von Schweikert speakers de boel bedraad met dure Harmonic Technology kabel. Leuk als je dan ziet wat voor powerslof er wordt gebruikt: Een 'rsd6-ra' 6-slofs contactdoos met een IEC input. Zo'n ding kost Hfl 39,95 en er zit volgens mij voor twee piek aan materiaal in (ik heb hem vastgehouden). En de dure set van Graaf (zie foto op de eerste pagina van de thread) werd voorzien van netsnoeren van Kemp van Hfl 130,- per stuk. Gegeven dat mijn zelfbouw netsnoeren ongeveer Hfl 30,- kosten aan materiaal en ik er een klein uurtje mee bezig ben, denk ik dat de KE verkoopprijzen realistisch zijn. M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 De beste waren: Backes&Muller de BM30, maar de rest klonk ook zeer goed. Ze draaiden daar ook helemooie muziek. Zingali met Graaf apparatuur. Audiophysic met Primare apparatuur. Tannoy met ?? apparatuur. De Betonnen luidsprekers. De electrostaten. De Totems blijven me steeds verbazen. De tegenvallers/slechtste waren: Cabasse met Accuphase apparatuur. Klonk wel goed, maar het volume was gewoon super luid. Was ook niet normaal naar te luisteren. Marantz, net als tijdens de Doelen dit jaar. Niets aan. Pied Piper, klonk absoluut niet mooi. Het laag was niet strak, in tegenstelling met soortgelijke luidsprekers van PMC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Het valt mij op dat niemand zich die sublieme set van Hobo-Hifi kan herinneren, bestaande uit een Basic platenspeler met RB250 arm, Gamut versterkers en cd-speler, nirvana bekabeling en ??? speakers. Dit was voor mij de beste set overall en toch redelijk betaalbaar. Dit in tegenstelling tot die andere geweldige set bij Audiac. Net iets veel minder bereikbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Geplaatst door Ruud:Hai Sodejuu, Wij kunnen het wel eens worden, bij Dynamic Solutions ( dus niet bij Hobo)absoluut voor mij de best klinkende set, als boven en de speakers zijn/waren een stel van Master van Fl.5000,- set. Klonk geweldig muzikaal. Later meer over de rest. Dank je voor deze correctie, want die "???" verdiend deze set absoluut niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HEAR Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Het Hear.nl van de VAD-Show 2001 staat nu ook online: Klik hier om het verslag te bekijken Het Hear Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeteS Posted 22 oktober 2001 Report Share Posted 22 oktober 2001 Ik heb enorm genoten van 'La Muzika', een italiaans speaker-design met een Clearaudio loopwerk. De enige set waarbij ik alleen op de muziek letten (Miles Davis en een heel mooi vioolstuk). De Backes & Muller was een enorme belevenis: enorm HARD maar qua uiterlijk afgrijselijke speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts