erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 mankeer jij wat aan je ogen dan ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Zei je wat, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik heb geen 10x zoomlens in m'n ogen ingebouwd Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 D'r liep ook de hele tijd een figuur rond die steeds maar mompelde: 'en toch klinken ze allemaal hetzelfde...' Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 D'r liep ook de hele tijd een figuur rond die steeds maar mompelde: 'en toch klinken ze allemaal hetzelfde...' Ja, en dan wel z'n vrouw pesten met de grootste kasten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik wil bij deze Erik en vrouw nog even bedanken voor de gastvrijheid en zo. Het was weer een hele leuke dag, en zo'n bijeenkomst geeft voor mij een enorme meerwaarde aan het forum. Mede-forummers die twijfelen of ze ook eens meedoen aan een sessie; gewoon doen, want in het echt zijn het heus wel hele toffe mensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 D'r liep ook de hele tijd een figuur rond die steeds maar mompelde: 'en toch klinken ze allemaal hetzelfde...' Ja, en dan wel z'n vrouw pesten met de grootste kasten.. kasten ?? aha , vandaar dat kastgeluid waar jij het over had Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Zei je wat, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 Het wachten is dus op Andre, voor een audiofiel verantwoorde tekst Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik heb het nog even getest, deze klok is nauwkeuriger dan de klok in de HK Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 ja , maar deze paste er niet in . en om er nou weer zo'n klein klokje in te zetten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 QUOTE (SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 Ik wil bij deze Erik en vrouw nog even bedanken voor de gastvrijheid en zo.Het was weer een hele leuke dag, en zo'n bijeenkomst geeft voor mij een enorme meerwaarde aan het forum. Mede-forummers die twijfelen of ze ook eens meedoen aan een sessie; gewoon doen, want in het echt zijn het heus wel hele toffe mensen. en jij bedankt voor de wijn , en de fotosessie . want die is echt leuk (vooral de onderschriften ) @andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 ja , maar deze paste er niet in .en om er nou weer zo'n klein klokje in te zetten . Het was trouwens een analoge klok. Zou daarmee zo'n speler niet vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 dit is nou echt a-sociaal 70db aan smeckgeluiden tijdens het eten . (rechtonder op de meter ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Volgens mij was het 700 Db aan smekgeluiden: de foto is iets te veel naar links genomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 ja , maar deze paste er niet in .en om er nou weer zo'n klein klokje in te zetten . Het was trouwens een analoge klok. Zou daarmee zo'n speler niet vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 geef mij maar digitaal . Hoor je verschil dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 geef mij maar digitaal . Hoor je verschil dan? nee , die hoef je niet op te winden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ikd enk niet dat hier nog een zinvol woord over de speakers gaat vallen. Dan maar het recept van de soep of zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Hallo allemaal. Leuk dat jullie even gewacht hebben totdat ik ook weer thuis ben en aan mij de eer willen laten om de recensie te schrijven. Tjonge, ik wist niet dat je in NIeuwe Beijerland zo kunt verdwalen zeg. Ik had het plaatsje kleiner ingeschat. Het gas geven, daar lag het niet aan. (Tussen twee haakjes: die man met die camera was mij tijdens de sessie eigenlijk niet opgevallen. Is dat je broer, Erik ?) Om inhoudelijk op de sessie in te gaan, het volgende. Als het erop aan komt om te beluisteren, dan zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Teneinde een keuze te kunnen maken zal er geluisterd moeten worden. Niet alleen naar de zaken waarvoor wij ons hier geplaatst zien, maar ook naar elkaar. Het kan niet de bedoeling zijn dat we op enig moment met elkaar moeten constateren dat we niet meer in gesprek zijn. Zo werkt dat nu eenmaal niet en zo gaan wij hier niet met elkaar om. Wie tot oplossingen wil komen, zal krachtig in gesprek moeten blijven. De tijd roept er nu eenmaal om, en de situatie is dusdanig precair, dat we ons niet kunnen veroorloven om steeds met halfwas Paarse oplossingen te komen. Ik heb dat aan het begin van de sessie nogmaals volstrekt helder uitgedragen aan alle deelnemers. Waar gekozen moet worden, zullen er altijd afvallers zijn. Er zullen winnaars zijn, alsook enkelen die door kunnen naar een volgende ronde. Dat is nu niet eenmaal niet anders. Het is zo, dat je goed bij jezelf te rade moet gaan en moet zeggen: Waar willen we nu met zijn allen naartoe ? Dat er krachtige beslissingen genomen moeten worden moet duidelijk zijn. Ik wil ervoor pleiten dat er een slagvaardig beleid terzake geentameerd wordt. Dat sommigen daarbij zullen moeten inleveren is onvermijdelijk. Dan rijst echter bij mij de vraag: Hoe breng je dit nu op een heldere manier onder woorden ? Op welk punt zul je de achterban moeten raadplegen om te kunnen zeggen: In hoeverre kan gerekend worden op voldoende draagvlak. Het kan niet zo zijn dat je op enig punt in het proces solistische polderwegen gaat bewandelen. Daar moet je buitengewoon zorvuldig mee omgaan. Het zal eenieder duidelijk zijn dat we strak en met opgeheven hoofd op eieren zullen moeten lopen. Ik wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Eeeeehhh ?? nog ff dan kan de de "Commissie van Nieuw Beijerland" door voor de "Raad van Elf" (alaaf, alaaf) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Hallo allemaal. Leuk dat jullie even gewacht hebben totdat ik ook weer thuis ben en aan mij de eer willen laten om de recensie te schrijven. Tjonge, ik wist niet dat je in NIeuwe Beijerland zo kunt verdwalen zeg. Ik had het plaatsje kleiner ingeschat. Het gas geven, daar lag het niet aan. (Tussen twee haakjes: die man met die camera was mij tijdens de sessie eigenlijk niet opgevallen. Is dat je broer, Erik ?) Om inhoudelijk op de sessie in te gaan, het volgende. Als het erop aan komt om te beluisteren, dan zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Teneinde een keuze te kunnen maken zal er geluisterd moeten worden. Niet alleen naar de zaken waarvoor wij ons hier geplaatst zien, maar ook naar elkaar. Het kan niet de bedoeling zijn dat we op enig moment met elkaar moeten constateren dat we niet meer in gesprek zijn. Zo werkt dat nu eenmaal niet en zo gaan wij hier niet met elkaar om. Wie tot oplossingen wil komen, zal krachtig in gesprek moeten blijven. De tijd roept er nu eenmaal om, en de situatie is dusdanig precair, dat we ons niet kunnen veroorloven om steeds met halfwas Paarse oplossingen te komen. Ik heb dat aan het begin van de sessie nogmaals volstrekt helder uitgedragen aan alle deelnemers. Waar gekozen moet worden, zullen er altijd afvallers zijn. Er zullen winnaars zijn, alsook enkelen die door kunnen naar een volgende ronde. Dat is nu niet eenmaal niet anders. Het is zo, dat je goed bij jezelf te rade moet gaan en moet zeggen: Waar willen we nu met zijn allen naartoe ? Dat er krachtige beslissingen genomen moeten worden moet duidelijk zijn. Ik wil ervoor pleiten dat er een slagvaardig beleid terzake geentameerd wordt. Dat sommigen daarbij zullen moeten inleveren is onvermijdelijk. Dan rijst echter bij mij de vraag: Hoe breng je dit nu op een heldere manier onder woorden ? Op welk punt zul je de achterban moeten raadplegen om te kunnen zeggen: In hoeverre kan gerekend worden op voldoende draagvlak. Het kan niet zo zijn dat je op enig punt in het proces solistische polderwegen gaat bewandelen. Daar moet je buitengewoon zorvuldig mee omgaan. Het zal eenieder duidelijk zijn dat we strak en met opgeheven hoofd op eieren zullen moeten lopen. Ik wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts