Steks Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik heb plaatjes nog woorden ooit iets horen zeggen, misschien moet je dat de volgende keer eens opnemen, dan kunnen we het afspelen op een volgende luistersessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Hm, de soep was zeker een beetje flauw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik vond van niet, maar wat vonden de andren van de soep??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 conclusie, alles klonk klote en de soep was lekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Michel en die tweede dan die was toch dat je zegt van: Ja, dat kan ermee door Beste Steks In de eerste ronde vond ik het wat minder maar na het dat de tweede ronde was geweest..... Ja vindt ik wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik vond van niet, maar wat vonden de andren van de soep??????? Nou de ene was iets warmer als de ander. Maar dat komt mijnsinziens meer door dat die ander dichter bij de keuken deur stond. Verder vondt ik van wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Volgens mij was de groentensoep linksdraaiend en de tomatensoep rechtsdraaiend geroerd door Erik. Je moet ze niet beide in dezelfde kom gooien, want dan krijg je soepbal-collisions Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Jullie kunnen nog veel langer in die soep blijven roeren, maar meer ballen komen niet naar boven. Vertel eens, leuke dag gehad? Nog opmerkelijke bevindingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Jullie kunnen nog veel langer in die soep blijven roeren, maar meer ballen komen niet naar boven. Vertel eens, leuke dag gehad? Nog opmerkelijke bevindingen? Ja..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Jullie kunnen nog veel langer in die soep blijven roeren, maar meer ballen komen niet naar boven. Vertel eens, leuke dag gehad? Nog opmerkelijke bevindingen? Ja..... Nou Hans dat ben ik niet met je eens. Ik vond van nee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik hang een beetje tussen Hans en Michel in. Of was het nou tussen Michel en Hans? Moet ik ze toch eens over bellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 niemand durft uitspraak te doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Wat heeft er in die soep gezeten vraag ik me af ??? iedereen die er een kopje van heeft genomen klinkt hetzelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Het begint inderdaad een beetje een soepzooitje te worden hier. Ik wil er wel al iets over zeggen. Het waren lange sessies. Er werden steeds 5 nummers per speaker gedraaid, en later in een andere volgorde weer 5. Het "rare" was dat de verschillen die ik in de eerste sessie hoorde, een stuk minder werden in de 2e, en dat kwam waarschijnlijk door de muziekkeuze. Achteraf kan ik in ieder geval zeggen dat ik met al deze speakers zou kunnen leven (mijn vrouw niet denk ik..), oftewel ze waren voor mij redelijk aan elkaar gewaagd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Bedenk wel dat ik niet zeg dat ze hetzelfde klinken, alleen dat er geeneen tussen zat die ik zo door het raam zou donderen als ik hem hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 next.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Bedenk wel dat ik niet zeg dat ze hetzelfde klinken, alleen dat er geeneen tussen zat die ik zo door het raam zou donderen als ik hem hoor.. Jaja... Probeer dat maar eens met die 801 Er zaten wieltjes onder, met wat hulpmiddelen lukt het wel hoor Ondanks de leeftijd van deze 801's had ik er wel wat meer van verwacht, al zou ik er ook best een tijd mee kunnen leven De gedraaide muziek zorgde soms voor verrassingen, en dan heb ik het niet over klassiek Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 ik hoorde geen verschil Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 en hoeveel mm konusuitslag hadden ze andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 wie is hier nou doof . tsja hans , met drie oren hoor je meer dan met twee Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Zitten de ramen bij jouw op 5cm. van de vloer Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 Het wachten is dus op Andre, voor een audiofiel verantwoorde tekst Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Tja, als je wat ouder wordt, dan ben je op hulpmiddelen aangewezen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 en hoeveel mm konusuitslag hadden ze andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts