Jump to content

verslag konussen vs panelen .

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Volgens mij was de groentensoep linksdraaiend en de tomatensoep rechtsdraaiend geroerd door Erik.

Je moet ze niet beide in dezelfde kom gooien, want dan krijg je soepbal-collisions :lol:

Andr

Het begint inderdaad een beetje een soepzooitje te worden hier.

Ik wil er wel al iets over zeggen. Het waren lange sessies. Er werden steeds 5 nummers per speaker gedraaid, en later in een andere volgorde weer 5.

Het "rare" was dat de verschillen die ik in de eerste sessie hoorde, een stuk minder werden in de 2e, en dat kwam waarschijnlijk door de muziekkeuze.

Achteraf kan ik in ieder geval zeggen dat ik met al deze speakers zou kunnen leven (mijn vrouw niet denk ik..), oftewel ze waren voor mij redelijk aan elkaar gewaagd. ;)

Bedenk wel dat ik niet zeg dat ze hetzelfde klinken, alleen dat er geeneen tussen zat die ik zo door het raam zou donderen als ik hem hoor.. :D

Jaja... Probeer dat maar eens met die 801 :blink:;)

Er zaten wieltjes onder, met wat hulpmiddelen lukt het wel hoor :D

Ondanks de leeftijd van deze 801's had ik er wel wat meer van verwacht, al zou ik er ook best een tijd mee kunnen leven :)

De gedraaide muziek zorgde soms voor verrassingen, en dan heb ik het niet over klassiek :cool2:

Andr