Sebastiaan de vries Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Jesus, wat is dit voor gelul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Wij proberen gewoon over te brengen hoe wij deze gezellige en leerzame dag hebben doorgebracht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Wij proberen gewoon over te brengen hoe wij deze gezellige en leerzame dag hebben doorgebracht. Ohja joh? dat weten jullie dan aardig te verbergen. Ik ben dol op grapjes, scheldpartijen, vieze foto's en weet ik het wat voor ongein op de forum's maar dit is gewoon ronduit vervelend. Zit ik 9 pagina's te lezen, met het idee dat ik misschien ergens jullie mening (die ik toch wel leuk vind om te lezen) over bepaalde zaken te lezen. Maar niets anders dan vaag gelul en ons kent ons gedoe. Dit is een recensie pagina. Gelul over soep en hoe gezellig het wel niet was zit echt niemand op te wachten! Van mij mag dit ruk topic op slot. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Volgens mij houdt Bas niet van soep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Volgens mij houdt Bas niet van soep... Beste Kermit, Goede soep moet je van genieten, niet over praten . Echter wanneer je bij een recensie topic een verhaal over weergevers gaat posten, verwacht je toch wel dat er gepraat wordt. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Van mij mag dit ruk topic op slot. Was het maar een ruk topic...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Volgens mij houdt Bas niet van soep... Beste Kermit, Goede soep moet je van genieten, niet over praten . (...) Groeten, Bas Maar dat geldt in nog veel grotere mate voor audio, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Maar dit is nog maar het inleidende gedeelte. Ik bespeur enig verlangen naar verhalen hoe de geluidsweergevers hebben gepresteerd, maar zie dat als een goed voorafje, en daar kan die soep zeker weten voor doorgaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Kermit I agree, je moet van muziek genieten (ieder zijn eigen smaak ) en er niet al te veel over lullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Volgens mij houdt Bas niet van soep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Misschien voelen ze zich meer thuis op http://www.soepforum.nl ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Maar dat geldt in nog veel grotere mate voor audio, toch? Nee, voor muziek. Over audio kan je eindeloos OH-en (of was het nutteloos?) Btw JSA, koele smilie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Dus over audio kan je eideloos OH-en en niet over muziek? Het beste kan je in elk geval OH-en over soep!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ik stel voor om toch maar een rserieus topic te gaan openen. Dit schiet inderdaad niet op..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Nou, kom op! Geen diepgaande recenties, maar zeg wat je van elke beluisterde speaker vindt: de pluspunten Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ik stel voor om toch maar een rserieus topic te gaan openen. Dit schiet inderdaad niet op..... Ik heb gisteravond al een eerste aanzetje gegeven, maar toen vond men het nog te vroeg denk ik.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Schijnt dat ze geen enkel verschil konden vastellen mbt beluisteren en beoordelen van speakers. Vast bang om iemand af te kraken Daarom dat geslijm over hoe goed die soep wel geweest moet zijn .Neen ff serieus kijk regelmatig of er een recencie is geplaatst, mn door het lange beraad en uitnodigingen en hoe het moest verlopen(indeling wat te beluisteren en hoelang) op deze dag .Ik had nu toch wel eigenlijk al een serieus verslag willen lezen .Schijnbaar zaten er wat teveel pado"s in die soep vandaar dat melige geouwehoer MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Veel interessants is er al geschreven in deze thread. Voor degenen, die menen dat dit nog niet genoeg is, kan ik zeggen: De Speakers van CGM hadden de meeste ruimte, van links naar rechts gezien dan. De beide staten hadden de meeste diepte, gemeten tot aan het raam. De B&W 801 hadden het minst de diepte maar de meeste ancienniteit. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ik meen toch dat zo'n 801 een stuk dieper is dan zo'n strijkplank. Een centimeter of 55 schat ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Dat is zeer juist opgemerkt Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Veel interessants is er al geschreven in deze thread. Voor degenen, die menen dat dit nog niet genoeg is, kan ik zeggen: De Speakers van CGM hadden de meeste ruimte, van links naar rechts gezien dan. De beide staten hadden de meeste diepte, gemeten tot aan het raam. De B&W 801 hadden het minst de diepte maar de meeste ancienniteit. Paul. ik lees niks over de hoogte, paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Sorry, maar van sommige speakers kon ik geen hoogte krijgen. PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Duidelijk genoeg dacht ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ach gut het bevalt meneer niet en dan moet ons topic maar op slot! Nu zijn wij eens lekker aan het gallen! En daar kunnen sommige niet tegen. Als je wilt weten hoe het was moet je de volgende keer jezelf eens aanmelden, dan maak je het live mee. Das nog leuker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts