Jump to content

verslag konussen vs panelen .

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Wij proberen gewoon over te brengen hoe wij deze gezellige en leerzame dag hebben doorgebracht.

Ohja joh? dat weten jullie dan aardig te verbergen.

Ik ben dol op grapjes, scheldpartijen, vieze foto's en weet ik het wat voor ongein op de forum's maar dit is gewoon ronduit vervelend.

Zit ik 9 pagina's te lezen, met het idee dat ik misschien ergens jullie mening (die ik toch wel leuk vind om te lezen) over bepaalde zaken te lezen. Maar niets anders dan vaag gelul en ons kent ons gedoe.

Dit is een recensie pagina. Gelul over soep en hoe gezellig het wel niet was zit echt niemand op te wachten! Van mij mag dit ruk topic op slot.

Groeten,

Bas

Maar dit is nog maar het inleidende gedeelte. Ik bespeur enig verlangen naar verhalen hoe de geluidsweergevers hebben gepresteerd, maar zie dat als een goed voorafje, en daar kan die soep zeker weten voor doorgaan

Ik stel voor om toch maar een rserieus topic te gaan openen.

Dit schiet inderdaad niet op.....

:(

Ik heb gisteravond al een eerste aanzetje gegeven, maar toen vond men het nog te vroeg denk ik..

Schijnt dat ze geen enkel verschil konden vastellen mbt beluisteren en beoordelen van speakers. :D Vast bang om iemand af te kraken ;) Daarom dat geslijm over hoe goed die soep wel geweest moet zijn .Neen ff serieus kijk regelmatig of er een recencie is geplaatst, mn door het lange beraad en uitnodigingen en hoe het moest verlopen(indeling wat te beluisteren en hoelang) op deze dag .Ik had nu toch wel eigenlijk al een serieus verslag willen lezen .Schijnbaar zaten er wat teveel pado"s in die soep vandaar dat melige geouwehoer :D

MVG Luxman

Veel interessants is er al geschreven in deze thread. Voor degenen, die menen dat dit nog niet genoeg is, kan ik zeggen:

De Speakers van CGM hadden de meeste ruimte, van links naar rechts gezien dan.

De beide staten hadden de meeste diepte, gemeten tot aan het raam.

De B&W 801 hadden het minst de diepte maar de meeste ancienniteit.

Paul.

Veel interessants is er al geschreven in deze thread. Voor degenen, die menen dat dit nog niet genoeg is, kan ik zeggen:

De Speakers van CGM hadden de meeste ruimte, van links naar rechts gezien dan.

De beide staten hadden de meeste diepte, gemeten tot aan het raam.

De B&W 801 hadden het minst de diepte maar de meeste ancienniteit.

Paul.

ik lees niks over de hoogte, paul :(

Ach gut het bevalt meneer niet en dan moet ons topic maar op slot! :angry:

Nu zijn wij eens lekker aan het gallen! :P En daar kunnen sommige niet tegen.

Als je wilt weten hoe het was moet je de volgende keer jezelf eens aanmelden, dan maak je het live mee.

Das nog leuker ;)