Jump to content

verslag konussen vs panelen .

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Ach gut het bevalt meneer niet en dan moet ons topic maar op slot! :angry:

Nu zijn wij eens lekker aan het gallen! :P En daar kunnen sommige niet tegen.

Als je wilt weten hoe het was moet je de volgende keer jezelf eens aanmelden, dan maak je het live mee.

Das nog leuker ;)

Hoi Michiel,

Ik ben niet de eerste die een "slot" aanhaalt. Ik ben ook wel in voor een geintje, maar ik had toch echt wel na een pagina of 7 verwacht dat er iets concreets aangedragen zou worden. Valt dat ff tegen (sorry)

Jullie mogen ook gerust plezier maken, maar houd deze soepconversatie dan aub achter het topic dat in de rubriek "algemeen" al was geopend. Het heeft nl 0,0 met een recentie te maken.

Ik ben al vaker bij dergelijke meetings geweest en ben zelf zeker niet de serieuste. Ik weet dat er veel lol te beleven is, maar je kent nu intussen mijn standpunt.

Ik weet trouwens niet of ik wel welkom ben bij Erik, na alle beweringen die ik over hem geplaatst heb :P;) Zo-doch, neem ik de volgende keer vlaai mee (als ik op die datum kan natuurlijk) :D

Ach gut het bevalt meneer niet en dan moet ons topic maar op slot! :angry:

Nu zijn wij eens lekker aan het gallen! :P  En daar kunnen sommige niet tegen.

Als je wilt weten hoe het was moet je de volgende keer jezelf eens aanmelden, dan maak je het live mee.

Das nog leuker ;)

Hoi Michiel,

Ik weet trouwens niet of ik wel welkom ben bij Erik, na alle beweringen die ik over hem geplaatst heb :P;) Zo-doch, neem ik de volgende keer vlaai mee (als ik op die datum kan natuurlijk) :D

beste sodejuu

als er iemand hier welkom is , ben jij het wel . :D

ik heb een zeer gladde rug , en niemand hoeft zich te schamen om de dingen die ze gezegd hebben tegen mij , want ik ben nog veel erger . :D

dus , als je in de buurt ben , neem veel muziek mee en bel aan .

(interlinks en andere poespas zijn hier verboden ) ;)