D.A.R.R.Y.L. Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Alle contacten opnieuw gesoldeerd, maar nog steeds na vier minuten valt het linkerkanaal weg. En als je volume overstuurt (12 uur), dan komt hij weer even op. Maar valt dan weer weg na een paar tellen. Ide Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Alle contacten opnieuw gesoldeerd, maar nog steeds na vier minuten valt het linkerkanaal weg. En als je volume overstuurt (12 uur), dan komt hij weer even op. Maar valt dan weer weg na een paar tellen. Ide Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.A.R.R.Y.L. Posted 18 januari 2004 Author Report Share Posted 18 januari 2004 Als ik hem op gebruik met de tone schakelaar op on, dus gebruik van toonregelcircuit, dan werkt hij goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dumber Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Als ik hem op gebruik met de tone schakelaar op on, dus gebruik van toonregelcircuit, dan werkt hij goed. Dan zou je toch eens moeten kijken hoe dat tooncircuit wordt uitgeschakelt. Gebeurt dit misschien met een relais? Schakelcontacten zijn altijd kwetsbaar voor vervuiling... Link to comment Share on other sites More sharing options...
blinkie Posted 30 januari 2004 Report Share Posted 30 januari 2004 Inderdaad een haarscheurtje in een printbaan of bij een soldeerpunt op de print (meest waarschijnlijk), denk ik zo. Enige oplossing is alles doormeten. Als je erachter kunt komen welk circuit gepasseerd wordt tijdens gebruik van de toonregeling, kom je al een heel eind, lijkt me. Wellicht kun je aan een service manual komen, die je de weg wijst. Ben je goed in solderen van electronica, dan kun je ook gewoon alle punten op de print opnieuw aantippen, eventueel aangevuld met een zeer weinig soldeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts