Guest muziekfreak Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik heb gehoord hier en daar, dat het in america die kanten uit het veel goedkoper is om cd`s te bestellen dan hier. Is dat waar? Enzo ja waar kan ik deze bestellen..zonder creditcard. Dus gewoon een enveloppie in de bus,acceptgiro ofzo. bvd Muziekfreak [op hifi.nl wilde ik het ook openen dit topic, maar ligt er weer eens uit ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Bestellen zonder creditcard in de VS kan je vergeten. Op vakantie gaan daar zonder creditcard kan je eigenlijk al vergeten, als je cash wilt betalen denken ze dat je een crimineel bent.. Maar ik ben zelf ook op zoek naar adresjes voor met name sacd's en heb ook nog niks interesants gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik bestel zelf meestal bij NLstore. Zij kunnen ontzetten veel titels leveren, op zowel CD, SACD, als Vinyl. Je hebt er geen creditcard nodig en ze zijn al gauw zo'n 3,- tot 6,- euro goedkoper dan de gemiddelde CD-winkel. Wel moet je dan internet-bankeren hebben. In de meeste gevallen, wanneer de bestelde CD gewoon op voorraad is, heb je 'm dan binnen 1 week in huis. Via Amerika zonder creditcard lijkt me moeilijk... Heb ook gemerkt dat HiFi.nl er weer eens uit ligt. Erg irritant steeds. Het duurt ook altijd zo lang voordat 't weer verholpen is. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik bestel zelf meestal bij NLstore.Zij kunnen ontzetten veel titels leveren, op zowel CD, SACD, als Vinyl. Je hebt er geen creditcard nodig en ze zijn al gauw zo'n 3,- tot 6,- euro goedkoper dan de gemiddelde CD-winkel. Wel moet je dan internet-bankeren hebben. In de meeste gevallen, wanneer de bestelde CD gewoon op voorraad is, heb je 'm dan binnen 1 week in huis. Je kan daar toch ook via automatische incasso betalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ik bestel veel cd's via Ebay, je kunt daar vaak met Paypal betalen. Paypal wordt vaak met creditcards gebruikt, maar je kunt ook je bankrekening gebruiken als 'fonds'. Paypal kun je zien als een internet bankrekening waar een saldo op moet staan of je gebruikt hier een creditcard voor. Zover ik weet moet je via je bank een bedrag naar je Paypal rekening overschrijven, waarna je aankopen kunt doen. De creditcardgegevens zijn veilig met Paypal, omdat je de gegevens eenmalig verstrekt, bij een betaling gaan je creditcard gegevens niet over het internet. Een voordeel van creditcards is dat ze maandelijks je saldo afschrijven en bij een positief saldo betaal je zelfs geen rente Ook is je bestelling verzekerd, je hoeft dus niet nog eens extra via de verkoper verzekerd te verzenden, tenzij je daar goede redenen voor hebt. Er zitten ook Nederlandse handelaars bij Ebay, bij hen kun je meestal ook middels een overschrijving betalen. Eigenlijk vind ik het onderwerp 'betalen via internet' wel een topic waard Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Je kan daar toch ook via automatische incasso betalen? O, dat zou kunnen.... zal 't even nakijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Bestellen zonder creditcard in de VS kan je vergeten. Dan haal je er toch gewoon 1 IK heb mijn creditcard allang gehaald. De topicstarter wilde liever zonder.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 is het in amerika wel zo veel goedkoper ?? een collega van mij gaat 2 maal per jaar naar florida ( skydiver) en neemt dan wel is wat mee ,maar voor de laatste cd van natalie merchant the carpenters daughter was hij $ 17,99 kwijt terwijl hij hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Bestellen zonder creditcard in de VS kan je vergeten. Dan haal je er toch gewoon 1 IK heb mijn creditcard allang gehaald. De topicstarter wilde liever zonder.. Dat is dan jammer, want m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Bestellen zonder creditcard in de VS kan je vergeten. . Maar ik ben zelf ook op zoek naar adresjes voor met name sacd's en heb ook nog niks interesants gevonden. Jij misschien,maar de werkelijkheid is toch echt anders. S-M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Dat is dan jammer, want m Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 tja ome henk hij is iets goedkoper geworden maar nie veel als je hem daar in de store haalt.... . The House Carpenter's Daughter [LIMITED EDITION] ~ Natalie Merchant (Audio CD) Avg. Customer Rating: Usually ships in 24 hours Also available for in-store pickup today. List Price: $16.98 Buy new: $13.49 In-store Pickup: $16.99 en wat tax wat er over heen gaat( bij pick up store) ,das een paar procent maar ja had hem ook een paar maanden eerder dan voor dat hij( eigenlijk zij) in europa uit was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts