Kermit Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Heb ik toch zo maar een paar snel uitziende kabels gekregen van Profigold. Ik heb er nog nooit van gehoord... Wie wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 kijk eens op http://www.profigold.com Volgens mij kables die je bij de Megapool gratis meekrijgt bij een cassette deck ofzo. groet, Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ik twijfel over Conrad of Mediamarkt, zoiets dergelijks.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Heb ik toch zo maar een paar snel uitziende kabels gekregen van Profigold. Ik heb er nog nooit van gehoord... Wie wel? Beste , Profi Gold is gegarandeerd beter dan een dropveter ! Kijk ook eens op www.pdhifi.tk Is ook een mooie Interlink MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Als ze lang genoeg zijn kunnen we ze de volgende luistersessie wel eens vergelijken met de WireWorld van Alexandrov! Wie weet een nieuwe referentie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Profigold, dat zijn toch rubber keukenhandschoenen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Profigold zie je overal waar ze ook dropveters verkopen als een "eerste upgrade" naar een betere kabel. Je hebt trouwens ook best wel dure Profigolds, van 40 euro of zo. Geen idee wat de constructie is en hoe ze klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 matig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 ik ken ze wel..hele degelijke kabels voor een prikkie.. beter dan vdHUL..kosten ook 20x minder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Ik heb een interlink tussen mijn computer en versterker hangen van Profigold. Of het beter klinkt dan de standaard dropveter? Geen idee eigenlijk, niet uit kunnen testen. Het is wel OFC koper van 4mm2 met volgens mij redelijk goed vergulde pluggen. Deze kabel is 10 meter en koste toen ik het kocht dacht ik 60 gulden. [edit] deze is het alleen dan veel langer. [/edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 19 januari 2004 Author Report Share Posted 19 januari 2004 Die is het. En ik heb er ook nog een FM kabel bij.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Gefeliciteerd, Kermit: je bent nu de eigenaar van de beste interlink ter wereld! Puur stevig koper. Geen flauwekul of (Luistergrapje) flauweKool. En ook geen (HVTgrapje) Van den FlauweHull. En de kraag van de afscherming aan de stekkertjes is goed beschermd tegen uitbuigen, door de stevige rand die er omheen zit. Nu alleen nog een betere installatie om die prachtige interlink op aan te sluiten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Gefeliciteerd, Kermit: je bent nu de eigenaar van de beste interlink ter wereld!Puur stevig koper. Geen flauwekul of (Luistergrapje) flauweKool. En ook geen (HVTgrapje) Van den FlauweHull. En de kraag van de afscherming aan de stekkertjes is goed beschermd tegen uitbuigen, door de stevige rand die er omheen zit. Nu alleen nog een betere installatie om die prachtige interlink op aan te sluiten... Mijn god... :D hahahahhaha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik heb een interlink tussen mijn computer en versterker hangen van Profigold. Of het beter klinkt dan de standaard dropveter? Geen idee eigenlijk, niet uit kunnen testen. Het is wel OFC koper van 4mm2 met volgens mij redelijk goed vergulde pluggen. Deze kabel is 10 meter en koste toen ik het kocht dacht ik 60 gulden. [edit] deze is het alleen dan veel langer. [/edit] Een interlink met 4 vierkante milimeter dik koper? Is dat niet wat overdreven voor een interlink. Is voor een speakerkabel al veel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 20 januari 2004 Author Report Share Posted 20 januari 2004 Er is toch een verschil: mijn interlink heeft vier plugjes i.p.v. drie.... Zou die dan wel goed wezen? Of is het immitatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik heb een interlink tussen mijn computer en versterker hangen van Profigold. Of het beter klinkt dan de standaard dropveter? Geen idee eigenlijk, niet uit kunnen testen. Het is wel OFC koper van 4mm2 met volgens mij redelijk goed vergulde pluggen. Deze kabel is 10 meter en koste toen ik het kocht dacht ik 60 gulden. [edit] deze is het alleen dan veel langer. [/edit] Een interlink met 4 vierkante milimeter dik koper? Is dat niet wat overdreven voor een interlink. Is voor een speakerkabel al veel... Is veel ja, ik dacht dat die 4mm2 was. Stond toen op de verpakking. Net even na gemeten, het is iets van 2mm2 per draad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Er is toch een verschil: mijn interlink heeft vier plugjes i.p.v. drie.... Zou die dan wel goed wezen? Klopt, ik gebruik 'm dan ook voor de computer. Ik denk dat die door het ofc koper heel iets beter is dan een standaard dropveter. Maar je moet er niet veel van verwachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik heb een interlink tussen mijn computer en versterker hangen van Profigold. Of het beter klinkt dan de standaard dropveter? Geen idee eigenlijk, niet uit kunnen testen. Het is wel OFC koper van 4mm2 met volgens mij redelijk goed vergulde pluggen. Deze kabel is 10 meter en koste toen ik het kocht dacht ik 60 gulden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 20 januari 2004 Author Report Share Posted 20 januari 2004 Er is toch een verschil: mijn interlink heeft vier plugjes i.p.v. drie.... Zou die dan wel goed wezen? Klopt, ik gebruik 'm dan ook voor de computer. Ik denk dat die door het ofc koper heel iets beter is dan een standaard dropveter. Maar je moet er niet veel van verwachten. Ik verwacht er niet veel van. Doe ik trouwens nooit bij interlinks. Ze hoeven tenslotte alleen maar onvervormd en neutraal een signaaltje door te geven.. Mijn eigen dropveters zijn overigens ook van OFC, maar of of dat veel uitmaakt? Je weet het niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik denk dat die door het ofc koper heel iets beter is dan een standaard dropveter. ik denk dat dat onzin is de winst zit hem in de afscherming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik denk dat die door het ofc koper heel iets beter is dan een standaard dropveter. ik denk dat dat onzin is de winst zit hem in de afscherming. Het grootste gedeelte wel ja, vandaar dat ik "heel iets beter" er neer had gezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wim Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik geloof dat de meeste de kwaliteit van dit merk onderschaten. De kabels van dit merk scoren zeer hoog in de engelse vakbladen, en doen niks onder voor duurdere merk kabels. wim Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ik geloof dat de meeste de kwaliteit van dit merk onderschaten.De kabels van dit merk scoren zeer hoog in de engelse vakbladen, en doen niks onder voor duurdere merk kabels. wim Hier kan ik wel in meegaan , ze hebben een zeeer lage capaciteit en uitermate geschikt voor cinch verbindingen. Binnenkort gaan ik maar eens een gemodificeerd setje proberen met betere pluggen...na 2 keer aansluiten is de klemkracht, massa, wel een beetje eruit ... en laat dat nou eens heel belangrijk zijn. Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert D. Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Hoi allemaal, Ik heb ook kabels van andere merken zoals IXOS en van den Hul maar (sommige van) mijn interlinks zijn bijv. ook van Profigold. Ik vind wel dat er veel mensen erg laagdunkend over het merk doen en vooral ook over de mensen die het aangeschaft hebben. Niet iedereen wil er zoveel geld voor uitgeven als de hobbyisten die hier anderen afkraken ... Als ik veel mensen vertel dat ik een scart kabel heb die NLG 190,- was dan kijken ze mij met grote ogen aan .. in hun ogen is Profigold al veel geld want standaard is toch ook goed .... Als die mensen toch uiteindelijk een Profigold kabel kopen en een verschil horen/zien dan is dat toch mooi ... Het gaat toch om het genieten wat je doet en dat laat zich nou eenmaal niet per definitie relateren aan de hoogte van de uitgave die je gemaakt hebt. Sommige mensen genieten veel van weinig terwijl de echte hobbyisten vaak vele honderden euro's moeten uitgeven en dan nog kritisch zijn ... en er niet echt van kunnen genieten .. ! Laat iedereen gewoon in zijn waarde ! Feit blijft dat Profigold voor relatief weinig geld een goede upgrade/verbetering van de standaard kabels levert. Zoals al eerder genoemd komen ze vaak heel erg goed uit de testen ... zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Groeten, Robbert Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Hebben kabels (interlinks) echt zo veel invloed. Zelf weet ik niet wat voor kabels ik heb. Waren iets van 20 euro de stuk en vond dat al best een hoop geld. Durf niet echt dure kabels te kopen want ik ben bang dat het weggegooid geld is je kan niet van te voren zeggen of ze beter of slechter zijn dan wat ik nu heb en als je het niet hoord is het een boel geld weggegooid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts