soetje Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 hallo Ik heb gekeken naar een yamaha xvs 1400 versterker. Wie weet hier meer van en kan mij vertellen of deze goed is. ik sta open voor alle tips. Je kan mij ook mailen dennisdesoet@hotmail.com alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 soetje said: hallo Ik heb gekeken naar een yamaha xvs 1400 versterker. Wie weet hier meer van en kan mij vertellen of deze goed is. ik sta open voor alle tips. Tip: je moet er gewoon naar luisteren, 't gaat om jouw smaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Niet zo knorrig Ome Henk Die jongen komt hier ook voor het eerst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ome Henk said: Geerdie said: Niet zo knorrig Ome Henk Die jongen komt hier ook voor het eerst... Je wilt niet weten wat er gebeurde toen ik hier voor het eerst kwam... Nou.......vertel maar..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Ome Henk said: In die tijd bloeide er nog een romance tussen een paar forumleden Waar audio al niet goed voor is Mmmmmhhhhh.........gezellie, maarruh dit is toch een audioforum en geen datingsite? btw: hoest afgelopen? (met die romance) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts