Jump to content

Rotel dvd speler

Blue-Eyes
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Dit is een meer een vraag uit nieuwschierigheid dan dat het serieus koopgedrag door mij gaat tonen :)

De laatste tijd heb ik nogal wat Rotel gekocht. De bronnen van mijn systeem zijn echter van Denon, en dat laat ik ook zo. Maar de looks vind ik ook belangrijk, vandaar mijn vraag.

Hoe verhoud de 1080 dvd speler van Rotel zich tov denon 3800, marantz 8300 etc. Volgens horen zeggen is hij veel te duur voor wat hij bied, zonder te zeggen dat hij niet goed zal zijn. Ik heb hem zelf niet gehoord, alleen maar gezien. Iemand?

ik weet dat ik de vraag gisteren pas gesteld heb, maar is de voorzichtige conclusie dat niemand deze speler heeft, en dus niet goed genoeg voor 2500 euro? Maw te duur dus voor wat hij bied.

Maar nu kan ik deze speler krijgen voor 999 euro, maar ik heb reeds een denon dvd3800. Veranderd dit de vraag?

cdr cdrw gebruik ik niet, koop alles origineel, zelfs de pc spellen ;)

Ik had al zo een vermoeden dat deze minder zou zijn dan mijn denon. Ook op andere sites wordt dit verteld. Toch is de rotel (adviesprijs) 900 euro duurder......(1700 tov 2599).

Het klopt idd, Rotel moet je hebben om zijn versterkers, blijkbaar niet om zijn DVD spelers. Wel jammer, want hij ziet er erg gaaf uit!