mordante Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Hallo, Ben geen echte audiofiel (heb daar het geld niet voor) maar vindt het wel leuk. Heb een paar jaar geleden een setje Driade 71/B speakers gekocht en vroeg mij af wat de fielen van Driade vinden. Mij bevallen ze redelijk maar heb ze ook nooit kunnen vergelijken, heb nl. nooit andere luidsprekers op deze set gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2004 Report Share Posted 23 januari 2004 Ik zal volgens het forum ook wel geen audiofiel zijn (ook geen geld), maar mijn tweede serieuze speakerset (kocht ik toen ik 16 was, dus mischien toch een beetje audiofiel? ) was van Driade, en ik meen me te herinneren dat het de 71 was. Zag er heel mooi uit, heb ze vergeleken met klassegenoten, en Driade won het toen voor mij. Helemaal niet verkeerd! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het op mijn buizenbakje zouden doen, keertje bij m'n zus inbreken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 23 januari 2004 Report Share Posted 23 januari 2004 Volgens mij heeft de term audiofiel niet veel met geld te maken. het is meer de passie die je ten toon stelt dan de hoeveelheid geld die je eraan uitgeeft. Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2004 Report Share Posted 23 januari 2004 Even preciseren: qua ruimtelijkheid / stereobeeld vond ik ze erg goed, de basweergave wat minder royaal, maar dat lag waarschijnlijk meer aan de kamer (loze ruimte van 1 m hoog onder de plankenvloer) en de mid-fi Denon-versterker die ik toen gebruikte. (Wat moet je toch veel weten h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2004 Report Share Posted 23 januari 2004 Helemaal mee eens Rogier! Hoeveel geniet je ervan, en hoe? Door terug te denken aan hoe je het bedrag op de kassa zag staan? Een mooie manier om dit te omzeilen is natuurlijk door het allemaal lekker zelf te maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 24 januari 2004 Author Report Share Posted 24 januari 2004 Ik ga nu mijn Driade op mijn Rotel versteker aansluiten kijken Hoe dat klint. (RC980 en RB 1070) en C.E.C. CD speler (CD2100). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts