Jump to content

Syntaxus

carl
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Las vanmorgen op mijn deeltijddag de Luister. Er werd gesproken over een nieuwe NL luidspreker de Syntaxus (als ik me goed herinner) die bestond uit elektrostaten en open conventionele basluidsprekers. Wie heeft ervan gehoord en wie heeft ze gehoord.

Groet,

Carl

Ik heb die l;uidspreker wel eens zien staan volgens mij heette die toen Pavane. Ziet er in ieder geval mooi uit naast die ESL's. De volgende keer eens proberen te beluisteren

Groet,

Carl

Heb wel eens naar elektrostaten geluisterd (niet heel intensief) maar ik vond er weinig aan, mischien dat het met die 2 woofers wel gaat maar dit concept (elektrostaten met woofers) is volgens mij al eens eerder geprobeert en dat is ook nooit wat geworden.

Maar ik kan er naast zitten er schijnen mensn te zijn de elektrostaten geweldig vinden. :lol:

Heb wel eens naar elektrostaten geluisterd (niet heel intensief) maar ik vond er weinig aan, mischien dat het met die 2 woofers wel gaat maar dit concept (elektrostaten met woofers) is volgens mij al eens eerder geprobeert en dat is ook nooit wat geworden.

Maar ik kan er naast zitten er schijnen mensn te zijn de elektrostaten geweldig vinden. :lol:

Kwestie van smaak lijkt me. Wellicht ook muzieksmaak...

mischien dat het met die 2 woofers wel gaat maar dit concept (elektrostaten met woofers) is volgens mij al eens eerder geprobeert en dat is ook nooit wat geworden.
:o

Toch maar eens gaan luisteren naar Martin Logans als je in de gelegenheid bent. B)

Toch maar eens gaan luisteren naar Martin Logans als je in de gelegenheid bent.

waar kan ik die dan beluisteren?

Bij een winkel die Martin Logan voert... :)

Deze bijvoorbeeld:

• Leeuwarden, Eringa Leeuwarden
  • Nijmegen, Mijn Hifi
  • Apeldoorn, Versnel Hifi
  • Groningen, Eringa Groningen
  • Uithoorn, Krijtenberg Hifi met IQ
  • Hilversum, Rhapsody
  • Zwolle, Hanze Hifi
  • Den Haag, Olie & Olie Quality Sellers

:)