carl Posted 23 januari 2004 Report Share Posted 23 januari 2004 Hallo, Las vanmorgen op mijn deeltijddag de Luister. Er werd gesproken over een nieuwe NL luidspreker de Syntaxus (als ik me goed herinner) die bestond uit elektrostaten en open conventionele basluidsprekers. Wie heeft ervan gehoord en wie heeft ze gehoord. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 januari 2004 Author Report Share Posted 24 januari 2004 Niemand ? Leek me toch een interessant ontwerp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
okre Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Heb ik donderdag gehoord bij audiovereniging. Klinkt goed, wel E 4800. Je kunt ook losse onderdelen kopen en hem zelf bouwen. http://www.metrum-acoustics.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Heb ik donderdag gehoord bij audiovereniging. Klinkt goed, wel E 4800. "goed" voor 4800 euri? Ik hoop dan toch wel iets meer. Kun je er misschien wat meer over vertellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 januari 2004 Author Report Share Posted 24 januari 2004 Ik heb die l;uidspreker wel eens zien staan volgens mij heette die toen Pavane. Ziet er in ieder geval mooi uit naast die ESL's. De volgende keer eens proberen te beluisteren Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Heb wel eens naar elektrostaten geluisterd (niet heel intensief) maar ik vond er weinig aan, mischien dat het met die 2 woofers wel gaat maar dit concept (elektrostaten met woofers) is volgens mij al eens eerder geprobeert en dat is ook nooit wat geworden. Maar ik kan er naast zitten er schijnen mensn te zijn de elektrostaten geweldig vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Heb wel eens naar elektrostaten geluisterd (niet heel intensief) maar ik vond er weinig aan, mischien dat het met die 2 woofers wel gaat maar dit concept (elektrostaten met woofers) is volgens mij al eens eerder geprobeert en dat is ook nooit wat geworden. Maar ik kan er naast zitten er schijnen mensn te zijn de elektrostaten geweldig vinden. Kwestie van smaak lijkt me. Wellicht ook muzieksmaak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 januari 2004 Author Report Share Posted 26 januari 2004 In ieder geval volgt Translator dit forum. Nu nog een leuk artikeltje over hun luidsprekers ipv een verwijderingsactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 mischien dat het met die 2 woofers wel gaat maar dit concept (elektrostaten met woofers) is volgens mij al eens eerder geprobeert en dat is ook nooit wat geworden. Toch maar eens gaan luisteren naar Martin Logans als je in de gelegenheid bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Toch maar eens gaan luisteren naar Martin Logans als je in de gelegenheid bent. waar kan ik die dan beluisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Toch maar eens gaan luisteren naar Martin Logans als je in de gelegenheid bent. waar kan ik die dan beluisteren? Bij een winkel die Martin Logan voert... Deze bijvoorbeeld: Leeuwarden, Eringa Leeuwarden Nijmegen, Mijn Hifi Apeldoorn, Versnel Hifi Groningen, Eringa Groningen Uithoorn, Krijtenberg Hifi met IQ Hilversum, Rhapsody Zwolle, Hanze Hifi Den Haag, Olie & Olie Quality Sellers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts