Jump to content

Kimber vs. Taralabs

MJ_OK
 Share

Recommended Posts

De Kimber teveel hoog en te weinig laag.

Die andere minder hoog maar wel meer laag.

Het is ook nooit goed.

Tenzij je mijn laatste model kabel aanschaft: De "Straight-Guy Virtuoso UF Range Extender mK IV".

Gegarandeerd de perfecte oplossing in jouw situatie.

Uitermate goed gebalanceerd tussen hoog, laag en midden. Snel, vlug als water. Stevig, maar ook verfijnd. Geen uitgesproken negatieve eigenschappen die pas na langere beluistering gaan opvallen. Vanaf de mK III lever ik mijn kabels uitsluitend ingespeeld en wel. Beide richtingen welteverstaan. Klant kan zelf bepalen welke richting hij hem gaat aanwenden. Is dus flexibel toe te passen.

De mK IV is lichtelijk verbeterd t.o.v. de mKIII: Een fractie meer ruimte, lucht om de instrumenten, gaat ietsje dieper in het laag, is meer doortekend in het hoog. Het midden bleef grotendeels gelijk alhoewel sommigen zeggen dat het een fractie sneller lijkt te zijn. Het zijn kleine verbeteringen van een al reeds zeer goede kabel, maar alle beetjes helpen. De mK IV is niet duurder geworden t.o.v. de III.

Aan collega forumleden lever ik tijdelijk tegen gereduceerd tarief.

Laat maar weten als je interesse hebt !

Paul.

De Kimber teveel hoog en te weinig laag.

Die andere minder hoog maar wel meer laag.

Het is ook nooit goed.

Tenzij je mijn laatste model kabel aanschaft: De "Straight-Guy Virtuoso UF Range Extender mK IV".

Gegarandeerd de perfecte oplossing in jouw situatie.

Uitermate goed gebalanceerd tussen hoog, laag en midden. Snel, vlug als water. Stevig, maar ook verfijnd. Geen uitgesproken negatieve eigenschappen die pas na langere beluistering gaan opvallen. Vanaf de mK III lever ik mijn kabels uitsluitend ingespeeld en wel. Beide richtingen welteverstaan. Klant kan zelf bepalen welke richting hij hem gaat aanwenden. Is dus flexibel toe te passen.

De mK IV is lichtelijk verbeterd t.o.v. de mKIII: Een fractie meer ruimte, lucht om de instrumenten, gaat ietsje dieper in het laag, is meer doortekend in het hoog. Het midden bleef grotendeels gelijk alhoewel sommigen zeggen dat het een fractie sneller lijkt te zijn. Het zijn kleine verbeteringen van een al reeds zeer goede kabel, maar alle beetjes helpen. De mK IV is niet duurder geworden t.o.v. de III.

Aan collega forumleden lever ik tijdelijk tegen gereduceerd tarief.

Laat maar weten als je interesse hebt !

Paul.

Zeikerd.....

:D

Hordenloop ? Hah, hah, lachen met jou zeg :(

Die Timrek Verde kabel lust ik rouw. Liever gezegd, mijn Straights mK IV lusten ze rauw ! Ik heb die Verdes bij meerdere gelegenheden gehoord en ik vond ze vies tegenvallen. Zompig laag en warrelig hoog. Geen verkeerde kabel om mee te beginnen , maar zoals die Verdes worden opgehemeld door sommigen hier ...

Je moet het zelf maar weten.

Ik houd me er nu verder buiten, want we dwalen OT en ik zit hier reclame te maken, wat eigenlijk ook niet correct is.

Paul.

Hai Kermit, Erik e.a,

Voor alle duidelijkheid. Ik ben niet iemand die voortdurend bezig is met kabels, maar als ik het eens van iemand kan lenen waarom niet? Zo heb ik wel eens voor boven de 6 duizend Euro aan Siltech in huis gehad voor een weekend. Ik was negatief bevooroordeeld vanwege prijs en totale onhandelbaarheid maar het klonk over de gehele linie beter en zeer evenwichtig. Ik luister overigens weer met plezier naar mijn Kimber PBJ's interlink en Kimber Classic powercords. Eerst allemaal uitgebreid vergeleken met standaard kabel. Het geld zet ik op dit moment opzij voor een Etap 21i of iets dergelijks.

Groet,

Carl

Hai Kermit,

Een 21 i en dat is wel het kleinere model maar toch een hele leuke.. Als jij iemand kent die hem heeft of er ervaring mee heeft zou ik graag contact met hem hebben.

Groet,

Carl