kieskes Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Goedemiddag, De laatste tijd ben ik m'n muziekverzameling aardig aan het uitbreiden, het probleem waar ik nu steeds vaker mee te maken heb is: welke muziek zal ik nu is gaan draaien, heel lastig Pak je een cd'tje, draai je een paar nummers en dan denk je opeens aan een andere cd die ook mooi is, en zo gaat het de hele avond door, gek word je ervan Ik draai bijna nooit cd's helemaal af, alleen de eerste keer als ze nieuw zijn, daarna verdwijnen ze in de cd kast. Hebben jullie nooit deze problemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Ik pak meestal een aantal cd',/lp's uit de kast, en luister een week naar dat stapeltje, als je hele tijd uit de kast moet halen wordt ik met mn 900 cd's en 1000 lp's helemaal gek Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 "....., of ik doe de afwas,....." De WAT ?.... Famke heeft je goed ....... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Heb zelf de neiging om een periode heel veel naar 1 of een paar CD's te luisteren dan ben ik ze weer volkomen zat en ga ik weer wat anders uitzoeken. Ik koop bijna nooit meer CD's mischien 1 per maand, vindt zelf dat er weinig boeinds meer uitkomt. Volgende maand wil ik wel de nieuwe van My Dying Bride kopen als deze dan uitkomt hopelijk en wil ook een keer naar de laatste CD van Moonspell luisteren. Zelf heb ik iets van 200 tot 300 CD's Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 ".....Ben je al aan de fusion ....." Nee,nog niet Henk.... En ik krijg ook al een harde reet van het zitten op dat krukkie voor de brievenbus Maar ik blijf stug vol houden --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 ".....Ben je al aan de fusion ....." Nee,nog niet Henk.... En ik krijg ook al een harde reet van het zitten op dat krukkie voor de brievenbus Maar ik blijf stug vol houden --Hans. Dan heeft dat priority ook weinig zin... Nou Henk, Dat heeft zin tot aan de grens.... Daarna is het koffie-dik kijken in hoeverre men de term" Voorrrang " serieus nemen wil. En in dit land is dat droevig laag met deze begrippen daar kan ik je nog wel over verhalen.... Maar wat in de pijp zit verzuurt niet Henk Man-jana..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Ik draai zelden een CD helemaal van begin tot eind. Meestal maar een paar nummers. Heb daar geen problemen mee. Ik draai niet vaak muziek als achtergrond behang. Dan had ik net zo goed een goedkoop minisetje kunnen kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Ik draai zelden een CD helemaal van begin tot eind.Meestal maar een paar nummers. Heb daar geen problemen mee. Ik draai niet vaak muziek als achtergrond behang. Dan had ik net zo goed een goedkoop minisetje kunnen kopen Ik doe precies het omgekeerde. Ik draai zelfs hele repertoires achter elkaar. Alleen als ik iemand mijn set wil laten horen ga ik nummers skippen. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Ik draai zelden een CD helemaal van begin tot eind.Meestal maar een paar nummers. Heb daar geen problemen mee. Ik draai niet vaak muziek als achtergrond behang. Dan had ik net zo goed een goedkoop minisetje kunnen kopen Ik doe precies het omgekeerde. Ik draai zelfs hele repertoires achter elkaar. Alleen als ik iemand mijn set wil laten horen ga ik nummers skippen. Groeten Simon Doe ik ook. Soms draai ik dagen achtereen bijna alleen Pink Floyd (om maar wat te noemen). Heerlijk is dat. Om daarna over te gaan op dagen lang Dream Theater (om nog maar weer wat te noemen)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Doe ik ook. Soms draai ik dagen achtereen bijna alleen Pink Floyd (om maar wat te noemen). Heerlijk is dat. Om daarna over te gaan op dagen lang Dream Theater (om nog maar weer wat te noemen)... Of The Gathering, om opnieuw nog maar weer eens iets noemen Ik ben blij dat ik (bijna) uitsluitend klassieke muziek beluister, dat behoedt een mens voor veel skippen. En dat geeft op zich weer de rust die dan weer het luisteren ten goede komt. Zou het toch iets met leeftijd te maken hebben? Of zou het komen doordat ik ben opgegroeid met echte, ouderwetse grammofoonplaten, waarbij skippen ru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2004 Report Share Posted 26 januari 2004 Doe ik ook. Soms draai ik dagen achtereen bijna alleen Pink Floyd (om maar wat te noemen). Heerlijk is dat. Om daarna over te gaan op dagen lang Dream Theater (om nog maar weer wat te noemen)... Of The Gathering, om opnieuw nog maar weer eens iets noemen Ik ben blij dat ik (bijna) uitsluitend klassieke muziek beluister, dat behoedt een mens voor veel skippen. En dat geeft op zich weer de rust die dan weer het luisteren ten goede komt. Zou het toch iets met leeftijd te maken hebben? Of zou het komen doordat ik ben opgegroeid met echte, ouderwetse grammofoonplaten, waarbij skippen ru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts