Jump to content

Buizen-cdspelers van Rik Stoet

boy2
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Al een tijdje zoek ik een goeie nieuwe CD-speler in de prijsklasse 2000 tot 3000.

Op de VAD show van afgelopen weekend (erg de moeite overigens, www.vad-show.nl) kreeg ik de tip eens te gaan kijken bij Rik Stoet in Den Haag (www.rikstoet.nl).

Daar verbouwt men Marantz-CD spelers; men stopt er andere electronica in en vervangt een en ander zelfs door buizen.

De meneer van de VAD was erg te spreken over deze rikstoetmarantzen. Wie heeft er ervaring mee? En hoe bevalt het?

Groeten,

Boy.

Hoi Boy,

Ten eerste zijn het erg sympathieke lui bij Rik Stoet. (ze zitten min of meer bij mij om de hoek) Ik loop er af en toe binnen.

De meerprijs valt op zich wel mee als je de 4000 of 5000 kiest. De 6000 heeft een onevenredige meerprijs.... De reden hiervoor staat dacht ik wel op site.

De reacties over de spelers zijn heel vaak positief. Hoewel een vriend van mij die een testexemplaar te leen had niet erg te spreken was over de manier waarop het 'warme' geluid de detaillering nadelig beinvloedde. Hij is dan ook wel een fan van enigszins analytisch geluid...

Overigens heeft hij de heart 6000 geprobeerd.

Matthias.