Jump to content

Klipsch

MJ_OK
 Share

Recommended Posts

Kan mij vergissen maar op de pic vind ik dat ze er wel groot uitzien, maar dat zal wel aanmij liggen.

Ik gok dat ze niet veel groter (of kleiner) zijn dan de huidige RF-5 of RF-7 modellen van Klipsch. Met 8" of 10" woofers en een hoogte van iets meer dan een meter. Vind ik niet overdreven groot voor een kamer van 4x6 meter...

Ps. Ik vind ze er erg mooi uitzien trouwens. Je zou niet zeggen dat het Klipsch-speakers zijn (op die hoorn-tweeter na dan)...

Ik had gehoopt dat iemand anders mij er meer info over kon geven.

Lijkt mij een beetje een prototype voor de nieuwe Reference serie, aangezien ik vast niet de enige ben die de styling van de huidige serie niet helemaal geslaagd vind. Over 1-2 jaar kunnen we ze wel verwachten :D

Ze stonden trouwens op de CES en ik heb ze gevonden dankzij het linkje van Alco. Alco bedankt!! :D

Och, ik vind de huidige Reference-serie niet lelijk (de Synergy- en Heritage-serie wel trouwens), maar deze is echt mooi. De huidige Reference-serie is niet echt mooi. Beetje standaard zeg maar: allemaal rechte kanten... (net als de mijne ;) ).

Och, ik vind de huidige Reference-serie niet lelijk (de Synergy- en Heritage-serie wel trouwens), maar deze is echt mooi. De huidige Reference-serie is niet echt mooi. Beetje standaard zeg maar: allemaal rechte kanten... (net als de mijne ;) ).

Grrrrrr.... :P

Grrrrrr.... :P

Ah, je hebt Synergies? Ach, de mijne zijn ook niet moeder-JBL's mooiste hoor :)

Heb in mijn speakers 4 of 5 Inch woofers en maar 1 per speaker ( en 1 tweeter) wel een heel verschil met 2 maal * 8 of 10 inch :)

Maar het kan er wel mooi uitzien maar uiteindelijk boeit dat niet zo. Als ik een paar heel lelijke speakers kon kopen die weinig kosten maar geweldig klinken zou ik daar geen probleem mee hebben. :P

Heb in mijn speakers 4 of 5 Inch woofers en maar 1 per speaker ( en 1 tweeter) wel een heel verschil met 2 maal * 8 of 10 inch :)

Dat zijn wel kleine woofertjes idd. Dacht dat ik vrij kleine had met 2 x 8,3" (210mm) en 1 x 4" (100mm)... En uiteraard nog een tweeter, 19mm...

Maar het kan er wel mooi  uitzien maar uiteindelijk boeit dat niet zo. Als ik een paar heel lelijke speakers kon kopen die weinig kosten maar geweldig klinken zou ik daar geen probleem mee hebben.  :P

Ja, das ook weer waar, maar ze moeten ook weer niet afzichtelijk zijn hoor. Die B&W Nautilus 800-serie vind ik er echt totaal niet uitzien. Ze klinken naar het schijnt geweldig, maar ik zou ze niet zo snel kopen. Kan ze ook niet betalen, maar das wat anders... Design-speakers vind ik trouwens vaak ook niet mooi. Doe mij maar gewone vloerstaanders, zonder al te veel poespas...

Doe mij maar gewone vloerstaanders, zonder al te veel poespas...

Ben ik ook helemaal mee eens.

Mijn speakers zijn Driade 75/B gekocht toen ik nog niet audiofiel was nu nog niet maar in elk geval meer dan toen.

Zoals de mijne <_<;)

Zoals de mijne <_<;)

Grapjurk :)

Maar die van jou zien er idd prima uit. Al vind ik deze Klipschen mooier! :blink::o:)

Deze is ook erg mooi:

17_1.jpg

Zoals de mijne <_<;)

Zoals de mijne <_<;)

Grapjurk :)

Maar die van jou zien er idd prima uit. Al vind ik deze Klipschen mooier! :blink::o:)

Deze is ook erg mooi:

17_1.jpg

Gehoord en gezien in Sneek...

ik heb maar 1 5,5 inch midwoofertje ;)<_<:P en een kleine kamer...

Gehoord en gezien in Sneek...

ik heb maar 1 5,5 inch midwoofertje ;)<_<:P en een kleine kamer...

Ik heb 'm ook gehoord en gezien in Sneek. Wel erg groot, maar toch mooi. Ook om te horen...

Ik heb trouwens ook een klein kamertje (ongeveer 2,90 x 460m)... Heb alleen last van een boemend laag vlak voor de deur, achter een kast. Maar daar ga je toch niet zitten luisteren :) Voordeel is denk ik wel dat m'n speakers gesloten kasten hebben. Een baspoort kan toch snel gaan boemen, zeker als ie aan de achterkant zit (waar ik bijna geen ruimte heb)...