luxmanL81 Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 eindelijk de tijd genomen om de interlink kabels type II (JK) aan te sluiten tussen cd-speler en versterker ( in- en uitbouw uit inbouw kast) en gelijk alles weer ff stof vrij gemaakt maar had niet dat verwacht, wat het deed... n.l. een giga mooier geluid hoe is dat mogelijk met zo een flinter dun kabeltje duz hier uit blijkt maar weer dat sommige veranderingen, ook een verbetering betekenen....... met dank aan JK voor het eerst mogen proberen ( gelukkig nog een van de weinige mensen die nog echt verstand van audio en wat daar mee samen hangt hebben,en dat dan met zoveel passie doen dat je van je hobby je werk maakt, en van je werk je hobby ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Komy het nu door de kabel of door het stofvrij maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 De contacten zijn weer gereinigd, de oude kabels doen het misschien wel net zo goed Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Over een weekje klinkt alles weer zoals het was. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Beste LuxmanL81, Ik kan inderdaad bevestigen dat de Type 2 een mooie interlink is, en al helemaal als je de prijs in de beoordeling betrekt. Zie het verslag over lange interlinks in mijn set in de sectie 'Recensies'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 26 januari 2004 Author Report Share Posted 26 januari 2004 ach ja Zee ik heb het uitgeprobeerd met de gewone ,en de interlink kabels dubbel aangesloten op 2 aux ingangen ( zit op de lux / 2 x phono 2x aux / 1 xtuner ) geeft gewoon een stuk beter geluid, terwijl ik daar heel sceptisch over was, zelfde met de 2,5 mm gevlochte koper draad t.o.v. 1,5 mm zo zie je maar weer...... uittesten geeft de enige juiste ordeel. heeft niks met stofvrij te maken ,want in de cinch aansluiting komt geen stof ,wel op de appartuur maar dat de apparatuur stof aantrek ,tja das logisch maar mischien dat sommige reageerders wel een cleanroom hebben thuis of een fantastiese vrouw die ............... who knows Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 geen wonder dat 2,5 mm2 niet klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 eindelijk de tijd genomen om de interlink kabels type II (JK)aan te sluiten tussen cd-speler en versterker ( in- en uitbouw uit inbouw kast) en gelijk alles weer ff stof vrij gemaakt maar had niet dat verwacht, wat het deed... n.l. een giga mooier geluid hoe is dat mogelijk met zo een flinter dun kabeltje duz hier uit blijkt maar weer dat sommige veranderingen, ook een verbetering betekenen....... met dank aan JK voor het eerst mogen proberen ( gelukkig nog een van de weinige mensen die nog echt verstand van audio en wat daar mee samen hangt hebben,en dat dan met zoveel passie doen dat je van je hobby je werk maakt, en van je werk je hobby ) Dagelijkse kost voor mij. Al meer dan 17 jaar tevreden met (en in de loop der jaren steeds meer verbaasd over) JK-produkten: in dienst van de muziek. Misschien ga ik toch ook nog eens een 'dropveter' tussen mijn voor en eind amps te plaatsen. Eens kijken wat daarvan het effect is. Ik vrees dat ik het er niet lang mee zal uithouden, maar het is de moeite waard het er eens op te wagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 eindelijk de tijd genomen om de interlink kabels type II (JK)aan te sluiten tussen cd-speler en versterker ( in- en uitbouw uit inbouw kast) en gelijk alles weer ff stof vrij gemaakt maar had niet dat verwacht, wat het deed... n.l. een giga mooier geluid hoe is dat mogelijk met zo een flinter dun kabeltje duz hier uit blijkt maar weer dat sommige veranderingen, ook een verbetering betekenen....... met dank aan JK voor het eerst mogen proberen ( gelukkig nog een van de weinige mensen die nog echt verstand van audio en wat daar mee samen hangt hebben,en dat dan met zoveel passie doen dat je van je hobby je werk maakt, en van je werk je hobby ) Dagelijkse kost voor mij. Al meer dan 17 jaar tevreden met (en in de loop der jaren steeds meer verbaasd over) JK-produkten: in dienst van de muziek. Misschien ga ik toch ook nog eens een 'dropveter' tussen mijn voor en eind amps te plaatsen. Eens kijken wat daarvan het effect is. Ik vrees dat ik het er niet lang mee zal uithouden, maar het is de moeite waard het er eens op te wagen. zeker weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts