buizenbart Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Wat is dit nu weer? http://www.hifi.nl/recensies.php?id=1847 Het moet niet gekker worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 De theorie is zo gek nog niet. Velen hebben al vermeld dat condensatoren beter klinken wanneer ze voldoende DC-polarisatie hebben, vergeleken met het ongepolariseerde AC geval. Dit is gewoon hetzelfde voor kabels. En het is niet eens nieuw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Ik zie de volgende fase als: een kabel met gestabiliseerde en ontstoorde voeding, uiteraard voorzien van een speciaal netsnoer. En natuurlijk de voeding ver van de kabel, zodat er ook weer een hele speciale kabel (met batterijtje) gebruikt moet worden. De echte die-hards vervangen ook dat battaerijtje door een gestabiliseerde voeding etc etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 De echte die-hards vervangen ook dat battaerijtje door een gestabiliseerde voeding etc etc. Neehoor, die houden het gewoon op die accu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 zoals iemand op dit forum al vermeld...... Wat ben je gelukkig als je tevreden bent met een mini setje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Maar nu de ervaringen ermee, die zijn natuurlijk veel relevanter. Het nederlandse SEEC had al een actieve interlink. Een recentie daarvan staat zelfs op dit forum bij reviews. Klinkt allemaal veelbelovend. Zijn er nog meer ervaringen met actieve interlinks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 SEEC had al een actieve interlink. Dat waren buffers voor en na de eigenlijke kabel, gebaseerd op de (foutieve) stelling dat de karakteristieke impedantie van de kabel bij audio een rol speelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Prijzen per stereo meter:AudioQuest Cheetah 0,5 meter cinch-cinch 770 euro 0,75 meter cinch-cinch 910 euro 1 meter cinch-cinch 1050 euro 1 meter XLR-XLR 1050 euro Nee, dankjewel. Niet voor mij. Wel leuk gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Dat is niet eens veel duurder dan een goede passieve interlink zoals de Harmonic Technology Magic One ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
gamutter Posted 15 februari 2004 Report Share Posted 15 februari 2004 Kijk, eerst moet men een geweldig verhaal kunnen ophangen omtrent een of andere technische feature. Misschien geeft het technologisch zelfs een kleine verbetering maar of dit nu echt hoorbaar een verschil geeft of niet speelt geen rol: men wil een mooi verhaal, en dan verkoopt het wel. Dat is uiteindelijk de bedoeling. Dit principe is in het verleden altijd al gehanteerd en in de toekomst zal men dit ook wel blijven doen. Ik ben geen 25 jaar mee en laat mij door deze verhalen niet meer imponeren. God, waar blijft men de inspiratie halen... Op de duur zou men de echte revolutionaire verbeteringen niet meer geloven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markje Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Ik ben geen 25 jaar mee en laat mij door deze verhalen niet meer imponeren. Ik ben wel 25 en op mij maakt het ook niet echt indruk. Groeten Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Ik heb de Audioquest Cheetah op proef gehad [1m rca] Het ziet er allemaal heel audiofiel uit, maar daar gaat het mij niet om. Het moet gewoon goed klinken! En ik moet zeggen dat ik niet echt kapot van was. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk Ik vond het wel frapant dat de winkelier zei 'u moet wel de batterijen vervangen want anders doet de interlink het niet Ik ben nu heel erg tevreden met de Magic Link One van Harmonic Tech. Die klinkt echt veel beter dan de Cheetah Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 17 februari 2004 Report Share Posted 17 februari 2004 Ik heb de Audioquest Cheetah op proef gehad [1m rca] Het ziet er allemaal heel audiofiel uit, maar daar gaat het mij niet om. Het moet gewoon goed klinken! En ik moet zeggen dat ik niet echt kapot van was. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk Ik vond het wel frapant dat de winkelier zei 'u moet wel de batterijen vervangen want anders doet de interlink het niet Ik ben nu heel erg tevreden met de Magic Link One van Harmonic Tech. Die klinkt echt veel beter dan de Cheetah Henk En dus eind goed al goed. Er is er een geweest die "het ding" "gehoord heeft". Chapeau, s-m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts