Audiopaul Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Dit nieuws las ik zojuist; >> link naar NU.nl << Ik moest gelijk aan Haudio denken, hopelijk heeft Audio Selectief geen schade opgelopen! Erg zonde van die fraaie historische panden!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Als ik het goed heb dan is Audio Selectief niet beschadigd. Zij zitten aan het Grootzand, en de brand was aan de Oude Koemarkt, over het water. Wel is een behoorlijk stuk historisch stadsgezicht verwoest. Dat is al triest genoeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Dit nieuws las ik zojuist; >> link naar NU.nl <<Ik moest gelijk aan Haudio denken, hopelijk heeft Audio Selectief geen schade opgelopen! Erg zonde van die fraaie historische panden!!! Ik dacht precies hetzelfde als jou toen ik de watertoren en die brandweerauto's zag. Toch een opsteker voor Haudio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Ook ik dacht er direct aan. Ik was er zaterdagmiddag nog geweest (en gegeten bij de plaatselijke pizzaboer). Ik zag wel al op de foto's dat het niet in de directe nabijheid van Audioselectief was. Wel zonde dit ja. Maar ik heb Haudio nog niet weer lang zien komen sinds de brand Ik ga er maar vanuit dat het door de drukte komt. Want dat is het wel de laatste tijd, bijna niet leuk meer zo lijkt me. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Ik ben vandaag nog even bij AS langsgeweest, en de zaak staat er nog. De brand was een paar honderd meter verder. Waar de brand geweest is staan alleen de gevels nog . Het is toch een aardig stukje historisch Sneek wat daar afgebrand is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 15 februari 2004 Report Share Posted 15 februari 2004 EN HET MINSTE WAS NOG HET FEESTJE WAT WE DE WEEK EROP ZOUDEN HEBBEN aangezien een kennis van mij er in een bovenwoning woonde en die gelukkig ten tijde van de brand niet thuis was Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 jazeker dat ze dat is Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 ook dat en de rest van alle spullen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts