Xtro Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Hoi.. Ik heb me net aangemeld omdat ik met deze vraag zit.. Ik ben in het bezit van een bose lifestyle 12... Deze heeft een actieve subwoofer en de surround boxjes worden vanaf de subwoofer aangestuurd... Nu was mijn vraag: Kan ik een een andere receiver aansluiten op deze subwoofer en de surround boxen.. Bijv: de Yahama RX-V2400RDS Of moet ik toch het hele systeem wegdoen en dus ook nieuwe boxen nemen? Alvast bedankt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Hoi.. Ik heb me net aangemeld omdat ik met deze vraag zit.. Ik ben in het bezit van een bose lifestyle 12... Deze heeft een actieve subwoofer en de surround boxjes worden vanaf de subwoofer aangestuurd... Nu was mijn vraag: Kan ik een een andere receiver aansluiten op deze subwoofer en de surround boxen.. Bijv: de Yahama RX-V2400RDS Of moet ik toch het hele systeem wegdoen en dus ook nieuwe boxen nemen? Alvast bedankt.. Als je de satellietjes kunt afkoppelen van de sub, zou je ze waarschijnlijk wel aan de luidsprekeruitgangen van de Yamaha kunnen aansluiten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Die Bose livestyle dingen werken toch met een equaliser om toch nog een beetje geluid uit die "melkpakken" te krijgen? Een normale receiver zal dan niet gaan werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Die Bose livestyle dingen werken toch met een equaliser om toch nog een beetje geluid uit die "melkpakken" te krijgen? Een normale receiver zal dan niet gaan werken. Niet zo negatief... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Eerlijk advies: laat het Bose systeem zo en probeer het in zijn geheel te verkopen. Dat moet lukken. En koop met de opbrengst een normale installatie en goede luidsprekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts