boy2 Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Hallo. Hebben jullie dat nou ook? Dat er zestien kabels langs de wanden lopen, die allemaal opspringen en krullen en door de hele kamer gaan liggen? En waar geen holle plint ruim genoeg voor is? Irritant he? Wat doen jullie eraan? Tolereren? Zelf een plint van 20 cm figuurzagen? Een post op het hear-forum zetten? Groeten, B y. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 omheen kijken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 De kabels achter m'n set liggen gewoon op de grond. Een aantal netkabels die langs de plinten lopen heb ik onder de vloerbedekking gestopt... Loopt ook nog een hele meuk kabels achter m'n computer. Die liggen onder een stoel (die achter de computer staat dus). En de kabel voor tv/radio ligt onder bed. Heb nergens last van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Gewoon mooie kabels kopen, zoals die van paul jenner. Je blijft er gewoon naar kijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Ik zeg ook; laat maar liggen! Als je de kabels probeerd weg te werken onstaat direct het gevaar op overspraak tussen de kabels. Verder is het oprollen van kabels ook riskant omdat je zo een grote inductie spoel maakt, die (voor dat iedereen begint te schelden) voor het signaal zelf onzichtbaar is. Maar die wel de ground van je systeem instabiel kan maken. Kabels op lengte maken, dat scheelt al heel veel. Verder ben ik niet vies van al die kabels en ik heb geen vriendin. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Ik zelf heb er geen last van, maar mijn vader wel. Maar ik laat het lekker liggen, de kabels liggen nu redelijk van elkaar af of kruizen elkaar haaks zover het mogelijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boy2 Posted 28 januari 2004 Author Report Share Posted 28 januari 2004 Hmm. Jullie doen gemiddeld hetzelfde als ik. Aargh! Ik ben een audiofiel geworden. *in spiegel kijk*. Dagdag. P.S: Misschien open ik eerdaags nog wel een topic over de mate waarop een audioset (en een home cinema) randvoorwaarden oplegt aan de indeling van het overige meubilair. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Hallo. Hebben jullie dat nou ook? Dat er zestien kabels langs de wanden lopen, die allemaal opspringen en krullen en door de hele kamer gaan liggen? En waar geen holle plint ruim genoeg voor is? Irritant he? Wat doen jullie eraan? Tolereren? Zelf een plint van 20 cm figuurzagen? Een post op het hear-forum zetten? Groeten, B y. Wasmachineslang. Verkrijgbaar in diverse maten en kleuren. Niet duur. 1 voor de voedingskabels en 1 voor de signaalkabels. Dan heb je twee 'sierlijke' worsten langs de muur ipv een spaghetti-chaos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts