[[Game]] Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Heeft iemand hier de audiostatic DCI-LT wel eens gehoord? Lijkt me een puik weergevertje... Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Ik draai nu al vele jaren tot volle tevredenheid het de ES 300 RS. Als je niet teveel bas verwacht kun je er volop van genieten. Maar denk wel goed na over je muzieksmaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 De DCI-LT ken ik niet, maar ik heb wel de ES200RS, de DCI, de DCI-2 en de DCI-4 gehad. Vooral de laatste was een erg fraaie en zeer goed klinkende luidspreker, die ik uiteindelijk heb ingeruild voor een paar nieuwe Avalon Arcussen. De LT zal wel weer een verdere ontwikkeling zijn op de DCI-4 en de Wing. Als je ze voor een redelijke prijs kunt krijgen, is het een absolute aanrader. Wel belangrijk is een goede en stabiele versterker om ze mee aan te sturen en het bezit van veel ruimte om ze goed vrij te kunnen plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 januari 2004 Author Report Share Posted 29 januari 2004 hmmm, ik ga in elk geval niet denknen dat omdat ik veel jazz draai, ik wel met wat mider bas toe kan. Ik wil ook gewoon een goede laagweergave. Ik vroeg me echter af of iemand misschien weet te vertellen of deze esl's ook een mooi basfundament hebben. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 De DCI kan op zich tot behoorlijk lage frequenties gaan. De DCI-4 werd gespecificeerd tot 25Hz, maar de druk in het laag is niet zo groot. Voor jazz-weergave, kleine ensembles em kamermuziek vond ik de DCI's altijd erg goed en zeer realistisch. Heb je geen mogelijkheid om ze te beluisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 januari 2004 Author Report Share Posted 29 januari 2004 ik kan ze toch niet betalen... Ik wilde gewoon ff weten hoe de ervaringen waren.. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts