[[Game]] Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Hal Graper - "Now hear this". niet leverbaar > Herbie hancock trio [1977] (Herbie hancock, ron carter, tony williams) Lijkt niet meer leverbaar te zijn. > Takehiro Honda - "Another departure" Niet meer leverbaar > Jones, Elvin - "on a mountain" Niet meer leverbaar, misschien ergens nog 2e hands? > Vitous, Miroslav - "purple" Nog nooit op cd gezien, misschien heeft deze een andere titel? > Yamaguchi, Mabumi - "Mabumi" Is helemaal niets meer van leverbaar. > Tommy flanagan - "mastertrio" Ook deze is hooguit nog als 2e hands ergens te vinden,helaas. hebben jullie iedeen, waar ik deze cd's zou kunnen krijgen?? Voor het trio met herbie hancock en carter en williams, uit 1977 is belangrijk. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 ],28 Jan 2004, 16:50:25] hebben jullie iedeen, waar ik deze cd's zou kunnen krijgen?? Voor het trio met herbie hancock en carter en williams, uit 1977 is belangrijk. Game Zeg bij mij nooit, NOOIT (Maar sayonara weet hier zeker beter op te antwoorden). Deze zijn ook al jaren out of print. (schijnen alleen in Japan EENMALIG op cd uitgebracht te zijn ) Didier Lockwood ,John Blake ,Micheal Urbaniak. ''Rhithm & Blu'' 1986 (Gramavision) Leni Stern ''Clairvoyant'' 1985 (Passport) Voor deze cd,s (Orgineel) wil ik per CD 150 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 28 januari 2004 Author Report Share Posted 28 januari 2004 Ik heb ze gewoon gevonden in discografien. Maar sayonara kon ze ook niet krijgen. Geen van alle titels die ik heb gepost.... Hoe in godsnaam ga ik aan deze cd's komen???? Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 ],28 Jan 2004, 21:54:40] Ik heb ze gewoon gevonden in discografien. Maar sayonara kon ze ook niet krijgen. Geen van alle titels die ik heb gepost.... Hoe in godsnaam ga ik aan deze cd's komen???? Game Paarde middel inzetten!! Wel op vinyl Ja maar ik zoek de CD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 januari 2004 Author Report Share Posted 29 januari 2004 ],28 Jan 2004, 21:54:40] Ik heb ze gewoon gevonden in discografien. Maar sayonara kon ze ook niet krijgen. Geen van alle titels die ik heb gepost.... Hoe in godsnaam ga ik aan deze cd's komen???? Game Paarde middel inzetten!! Wel op vinyl Ja maar ik zoek de CD. wat betekent dat paardemiddel ook al weer? Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Hier al wezen kijken ? >>>>> Herbie <<<<< --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 januari 2004 Author Report Share Posted 29 januari 2004 ja... Maar ebdankt voor de post. Ik zal het wel met geluk bij cdwinkels moeten vinden... Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 ],29 Jan 2004, 18:55:30] ja... Maar ebdankt voor de post.Ik zal het wel met geluk bij cdwinkels moeten vinden... Game Free Record Shop NEE !! Fame NEE !! Van Leest NEE !! Amazon.com NEE !! Bol.com NEE !! Jazz Center NEE !! Helaas zit ik ook met dit probleem dat ik veel (Met name oudere cd titels) moeilijk tot niet kan vinden. Gelukkig heb ik nog wat contakten in de States die mij (Tegen hoge betaling) aan bepaalde cd,s kunnen helpen. Jazz en fusion is nou eenmaal een muziek stroming waar commercieel gezien weinig tot niks mee te verdienen valt. Over cd,s kopen .Frankie gaf al aan '' Je moet het ijzer smeden als het heet is'' Anders mis je de jazz/fusion boot ,en moet je hoge prijzen gaan neertellen om de gemiste cd,s alsnog te vinden. BTW: Het paarde middel hoef je hier niet in te zetten (Hebben ze toch niet) Heb zelf effe nagekeken. O,ja voor [game] Hier heb ik gevonden op een ander forum. Zelfst Allan Holdsworth zit financieel in zak en as. Heb de gitaristen alledrie ooit ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2004 Report Share Posted 30 januari 2004 Nog 1 tje,en wellicht kunnen zij je wel helpen. Raf-boys Vraag 't even,je weet nooit! Richten aan Ton of Haro..... suc6 --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 januari 2004 Author Report Share Posted 30 januari 2004 Nog 1 tje,en wellicht kunnen zij je wel helpen. Raf-boys Vraag 't even,je weet nooit! Richten aan Ton of Haro..... suc6 --Hans. moet ik geen email adres hebben???? Dankjewel, Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 30 januari 2004 Report Share Posted 30 januari 2004 ],30 Jan 2004, 16:42:14] Nog 1 tje,en wellicht kunnen zij je wel helpen. Raf-boys Vraag 't even,je weet nooit! Richten aan Ton of Haro..... suc6 --Hans. moet ik geen email adres hebben???? Dankjewel, Game Kun je toch gewoon aanklikken. op de link ''Raf-boys'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 januari 2004 Author Report Share Posted 30 januari 2004 ],30 Jan 2004, 16:42:14] Nog 1 tje,en wellicht kunnen zij je wel helpen. Raf-boys Vraag 't even,je weet nooit! Richten aan Ton of Haro..... suc6 --Hans. moet ik geen email adres hebben???? Dankjewel, Game Kun je toch gewoon aanklikken. op de link ''Raf-boys'' nee... Game. Wat denk je dat het adres is dan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2004 Report Share Posted 30 januari 2004 Beste Game, En als het goed is moet het venster open gaan? rafdigmu@euronet.nl --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 januari 2004 Author Report Share Posted 30 januari 2004 nu is het gelukt.... Dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 30 januari 2004 Report Share Posted 30 januari 2004 Beste Game,En als het goed is moet het venster open gaan? rafdigmu@euronet.nl --Hans. Ik krijg gewoon hetzelfde te zien ,net als de eerdere link, nl een nieuwe E mail bericht met daarin het adres al ingevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 januari 2004 Author Report Share Posted 30 januari 2004 ik niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sitting Duck Posted 13 februari 2004 Report Share Posted 13 februari 2004 > Jones, Elvin - "on a mountain" Verkrijgbaar (nog 8 stuks staat d'r bij...) bij www.waysidemusic.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 29 januari 2006 Report Share Posted 29 januari 2006 Deze zijn ook al jaren out of print. (schijnen alleen in Japan EENMALIG op cd uitgebracht te zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts