Jump to content

Hyperspace

carl
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Leuke recensie van Rene van Es over de Nottingham Analoque Hyperspace. Ik heb iemand wel eens horen zeggen op dit forum dat NA een beetje traag klinkt. In zijn verhaal komt dat karakter ook naar boven.

Groet,

Carl

Hallo,

Zeker niet de bedoeling om iets af te kraken wat ik niet zelf gehoord heb. De Spacedeck vond ik zelf wel mooi. Traag had daarom zeker tussen aanhalingstekens moeten staan. De bedoeling was natuurlijk wat reacties uit te lokken.

Wat betekent overigens primordiaal?

Groet,

Carl

Ik vraag me nog wel af wat rustheid betekent. Dat woord bestaat namelijk niet volgens Van Dale...

Volgens mij betekent dat "Roestig".

Dus "De rustheid bij een draaitafel is primordiaal." betekent zoiets dat die draaitafel begint te roesten of is al flink roestig.

:unsure:

Hai,

Patouche is volgens mij een Vlaming en die gebruiken vaak weer andere woorden. Niets kwaads over Vlaams want ik vind hun literatuur over het algemeen mooier dan die van ons.

Rust is natuurlijk van belang bij een draaitafel, de vraag is of een teveel aan rust het dynamisch karakter van sommige muziekrichtingen niet aantast. Te veel aan rust is mijns inziens niet neutraal. Ik denk dat daar de discussie over moet gaan.

Groet,

Carl

:lol:

De space deck is mijn favoriet, en deze recensie bevestigd dit alleen maar meer.

:D

Dat krijg je vanzelf als je ouder wordt.... rust :blink:<_<;)

:huh:

In ons hedendags bestaan hebben we het al druk genoeg, dus ook nu is een beetje rust op zijn tijd best wel lekker. :)<_<

DEPETER :)