Jump to content

Duson c1000

Manus
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs de Duson C1000 voorversterker tweedehands op de kop getikt. Matcht prima met de Audio Analogue Donizetti eind. Er zat alleen geen manual bij. Ben wel nieuwsgierig naar de specificaties.

Vraag: heeft iemand nog zo'n manual of beschikt iemand nog over een lijstje met specificaties?

Met vriendelijke groeten,

Manus

Yep Geerdie,

Heb ik ook al geprobeerd, maar tevergeefs.

Manus

Is de Duson technisch identiek aan het vroegere Audioanalyse?

Beste Geerdie,

De kasten etc. zijn gelijk aan het audioanalyse. De ontwerpen zijn wel iets aangepast, verbeterd.

Toch de (interne) bouw van Duson kon beter. Het was best veel werk de B100 (op onze site) op te knappen. Als deze fabriek af beter was gebouwd, dan was modificatie/reparatie niet nodig geweest.

Groeten,

Bas

Is de Duson technisch identiek aan het vroegere Audioanalyse?

Beste Geerdie,

De kasten etc. zijn gelijk aan het audioanalyse. De ontwerpen zijn wel iets aangepast, verbeterd.

Toch de (interne) bouw van Duson kon beter. Het was best veel werk de B100 (op onze site) op te knappen. Als deze fabriek af beter was gebouwd, dan was modificatie/reparatie niet nodig geweest.

Groeten,

Bas

Bedankt!

Beste Geerdie en Manus,

Misschien kunnen jullie een malitje naar Audiopaul sturen. Die heeft misschien nog documentatie van Duson. Is is zelf fanatiek Duson gebruiker geweest.

Hobo hifi verkocht recentelijk de C1000 nog nieuw, dus misschien hebben ze nog folders etc. Look and Listen heeft ook nog informatie over Duson.

Groeten,

Bas

Dank je Sebastiaan,

Die modificatie aan de C1000, wat houdt die in? Niet dat hij bij mij nu beroerd klinkt hoor, verre van dat, maar nog iets beter is altijd leuker.

Manus

Beste Geerdie en Manus,

Misschien kunnen jullie een malitje naar Audiopaul sturen. Die heeft misschien nog documentatie van Duson. Is is zelf fanatiek Duson gebruiker geweest.

Groeten,

Bas

Nou ja, fanatiek ... :D , ik ben hooguit fanatiek Alfa-rijder! :P:lol:

Ik heb inderdaad nog een full-color Duson-folder liggen + prijslijst. In die folder staat een uitgebreide technische beschrijving van de Duson apparatuur en enkele specs. Ik hoor het wel als je daar iets mee kan! ;)