Theo Posted 23 mei 2004 Author Report Share Posted 23 mei 2004 We zijn nu geruime tijd verder en het probleem doet zich nog steeds voor, maar gelukkig iets minder vaak dan vroeger. Wat mij opgevallen is dat de stroom altijd rond 20:00 uur uitvalt! Zou mijn hele wijk dan de TV inschakelen voor het journaal of zo? Zelf heb ik geen apparaten die automatisch worden ingeschakeld op dit tijdstip. Ik heb over dit fenomeen ook maar eens een mailtje gestuurd naar mijn electriciteitsdistributeur (NUON). Kijken of zij er nog iets van vinden en mee kunnen. Gaan er bij jullie inmiddels al bellen rinkelen? Groet, Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 23 mei 2004 Author Report Share Posted 23 mei 2004 Sander, Dank voor je interessante gedachten en tips! Mijn buren aan de ene kant zijn net voor 4 weken met de caravan naar Griekenland vertrokken, dus als ik de komende 4 weken g Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Hahahaha, jij weet er echt 0,0000 nix vanaf! Andre, zolang jij nog over stoppen spreekt, snap je er volgens mij ook niet al te veel van, jij propt zeker een zekering (officiele benaming:smeltveiligheid) in de afvoer van je bad en vraagt je dan vervolgens verwonderd af hoe het toch komt dat het bad zo snel weer leegloopt. Ik spreek vaak de 'volkstaal' zodat minder technisch begaafden mij ook begrijpen. Dat heeft dus niets met mijn inzicht of achtergrondkennis te maken, maar ja, wat leer je nou met MTS-E he .... Die 'volkstaal' is een van de redenen dat mijn reviews voor aardig wat mensen goed leesbaar zijn. Je mag trouwens best iemand afkraken die tracht om anderen met duidelijke taal te helpen, alleen motiveert het niet zo Maar wees gerust, ik sla je antwoorden de volgende keer gewoon over, je hebt zelf op geen enkele manier bijgedragen aan een oplossing in dit topic. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Ach Peter, ik heb elektronica gedaan, dus van sterkstroom heb ik wat minder kaas gegeten Ik denk ook dat de uitleg van Guy prima is, misschien moet Theo uiteindelijk zelf een aarde (laten) slaan en de gemeenschappelijke aarde los maken Dit dient dan wel door een erkend bedrijf te gebeuren, anders is straks een 'bevriende knutselaar' persoonlijk verantwoordelijk als het fout mocht gaan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts