Jump to content

Sound evolution.....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Beste Hans,

Ik voel me vereerd dat je hier een topci voor hebt geopend.

Vanaf hier ook iedereen bedankt voor de vele mailtjes. Met trots kan ik zeggen dat de introductie van onze site een groor succes bleek. We worden overspoeld met mailtjes :D

Voor de geintereseerde kan ik wel vast zeggen, hou de site in de gaten want ik heb een hoop nieuwtjes te vermelden een dezer dagen!

De site is overigens gemaakt door de mensen van webpartners

Groeten,

Bas

jammer dat ie zo'n laag BREEM gehalte heeft :D:P;)

al die gekke modificaties.

ik zag zelfs kabels :blink:

brrrr,,,, :unsure:

Beste Eric,

Ik kan wel met recht uit het hart zeggen dat wij denk ik wel een van de meest nuchtere en eerlijke modificatie bedrijven zijn die je zult vinden.

Zoals bij de introductie staat:

"Sound Evolution is secuur, net en eerlijk. No nonsense is onze filosifie, en aan hypes doen we niet mee. Het gaat bij ons om hoorbare resultaten" En dat meen ik uit de grond van het hart!

:D

Groeten,

Bas

Tja, ik zou een (klein) boek kunnen schrijven met opmerkingen, laat ik zeggen dat bepaalde aanprijzingen wat vreemd overkomen :rolleyes:

Eentje vind ik wel leuk (over speakerkabels):

Het laag gedraagt zich als een wolf in schaapskleren. Altijd aanwezig, maar dusdanig strak en los dat het nooit naar de keel grijpt.

Zo kan ik wel even doorgaan met o.a. de beschrijving van wat de clocks van Guido tent doen en wat er allemaal mis zou zijn als deze clock er niet in zit ....

Lees de reviews van de bedoelde apparatuur en trek zelf je conclusie :)

Het zou ook leuk zijn om Guido zelf aan het woord te laten over zijn clocks ;)

Met een soort gastenboek zou je de opmerkingen kunnen verzamelen en de lezers van de website krijgen dan inzicht in de opmerkingen van anderen :)

Daarnaast kan Sound Evolution commentaar geven op de opmerkingen, zodat iedereen ziet wat er gaande is.

Mijn kleine bijdrage hear is opbouwend van aard, ik vind het heel leuk dat Sound Evolution het net op gaat en zich profileert :)

Andr

een gastenboek zou ik niet doen bas ,

er zijn teveel halve zolen (zoals ik ) die wel eens wat antireclame kunnen gaan spammen in dat boek .

zo van : het maakt toch geen reet uit allemaal .

weg met die kabels.

ps: maar als het er toch komt , beloof ik je dat ik het onaangeroerd laat .

of ik moet iets te modden hebben natuurlijk , en het valt positief uit . :rolleyes:

je weet het niet .

Beste Bas,

Gefeliciteerd met je mooie website, ziet er goed uit! Nog effe links en rechts wat type-fouten er uitpoetsen en het is

Beste Eric,

Ja enerzijds heb je natuurlijk gelijk. Anderzijds heeft iedereen natuurlijk recht op zijn/haar eigen mening.

Toch Eric, helemaal los van enige commerciele belangen voor mij (dat meen ik echt) lijkt het me zo geweldig als ik jou nog eens zou kunnen overtuigen van een modificatie. Ik weet namelijk heel erg zeker, dat jij echt wel uit je dak gaat als ik je hk speler modificeerd :D. Wie weet komt het er ooit nog van... :D

Maar zoiezo ben je natuurlijk altijd van harte welkom als je eens in de buurt van hilversum bent. Ook zonder apparatuur onder arm!

Binnenkort hoop ik in Nijmegen de set weer redelijk op orde te hebben. En ook daar ben je dan welkom.

Groeten,

Bas

Beste Eric,

Ja enerzijds heb je natuurlijk gelijk. Anderzijds heeft iedereen natuurlijk recht op zijn/haar eigen mening.

Toch Eric, helemaal los van enige commerciele belangen voor mij (dat meen ik echt) lijkt het me zo geweldig als ik jou nog eens zou kunnen overtuigen van een modificatie. Ik weet namelijk heel erg zeker, dat jij echt wel uit je dak gaat als ik je hk speler modificeerd :D. Wie weet komt het er ooit nog van... :D

Maar zoiezo ben je natuurlijk altijd van harte welkom als je eens in de buurt van hilversum bent. Ook zonder apparatuur onder arm!

Binnenkort hoop ik in Nijmegen de set weer redelijk op orde te hebben. En ook daar ben je dan welkom.

Groeten,

Bas

mijn HK word niet aan gesleuteld !!!!

dat vind ie niet leuk . :)

waar ik wel aan zit te denken , is om evt mijn avm voorversterker eens te laten zien aan jou .

ik hou nl niet van voorversterkers.

die doen allemaal rare dingen met het signaal .

het liefst zou ik alleen een potmeter tussen mijn cdspeler en mijn eindversterker hebben ,

maar toch kan ik soms de keuze schakelaar niet missen .

is daar wat aan te doen ???

ps : wat is het verschil tussen een aktieve en een passieve vv??

en wat is die van mij?

gutte gut , erik , je gaat toch niet modden h

Beste Eric,

Groeten,

Bas

mijn HK word niet aan gesleuteld !!!!

dat vind ie niet leuk . :)

waar ik wel aan zit te denken , is om evt mijn avm voorversterker eens te laten zien aan jou .

ik hou nl niet van voorversterkers.

die doen allemaal rare dingen met het signaal .

het liefst zou ik alleen een potmeter tussen mijn cdspeler en mijn eindversterker hebben ,

maar toch kan ik soms de keuze schakelaar niet missen .

is daar wat aan te doen ???

ps : wat is het verschil tussen een aktieve en een passieve vv??

en wat is die van mij?

gutte gut , erik , je gaat toch niet modden h