Jump to content

tip voor de zelfbouwers?

cgm
 Share

Recommended Posts

Bedankt Cock.

Vreemd dat dat reservoir aan de onderkant zit ...

Ik zie een regelknop: Kun je daar de kleuren mee bepalen :). FF serieus, kun je daar iets mee instellen hoe fijn de straat wordt ? Zitten er schoonmaakinstructies bij dat ding ?

@Erik:

Ik had zelf ook al gezegd dat aflakken een goed resultaat kan geven. Zeker met ook op het feit dat de meesten onder ons (ikzelf i.i.g.) geen geschikte zruimte hebben om spuitwerk te verrichten (Nee Cock, niet d

Ump,

kun je zo'n polijstmachine ook gebruiken voor de LAK van je auto als je die wat bijgewerkt hebt ?

We gaan het eerst eens zelf proberen. Als mijn ALdi-matic ge-explodeerd is zal ik me tot jou wenden :) Dank voor het aanbod !

PAul.

Als je geen nevel op je spullen wilt, kan je nog iets anders doen als af plakken hoor!

Zelf ooit eens een grote doos van b.v. televisie genomen hier in een oude draaitafel gezet van de rommel markt, zodat het werk stuk van alle kanten (behalve de onderkant) goed te spuiten zijn.

En zie daar je heuze echte eigen gemaakte spuit kabine! ;)

En nog een voor deel als je de open kant na het spuiten afdekt met een vochtige doek dan kan er ook geen stof op komen + je bent een groot deel van de stank kwijt. :lol:

Als je evt nog een oude afzuigkap hebt staan kan je dit geheel van hout maken en de afzuigkap er op monteren zodat het naar buiten toe geblazen kan worden (mits hier ruimte voor is natuurlijk <_< )

Succes