Jump to content

Mooiste en grootste high end shop

wpstolk
 Share

Recommended Posts

Volgens mij heb ik bij Eringa weleens naar Naim zitten luisteren.

Dan was dat vast en zeker een ingeruild setje, want Eringa is nog nooit Naim dealer geweest. (en zal 't denk ik ook niet worden)

Wat ik wel een fijne zaak, en Naim dealer vind in de buurt van Groningen, is Art in Sound in Roden.

(ze hebben er eens in de zoveel maanden zeer scherpe aanbiedingen van demo's en occasions :) )

Mvg,

Alco

Ik ga al 20 jaar naar Multifoon in Rotterdam. Wereldzaak, visie op muziek en apparatuur (let op de volgorde). Mooie spullen en erg prettige mensen.

Ook ik ga voor Multifoon. Erg persoonlijke en vriendelijke benadering. Winkel is bemand door geeks i.p.v. dozenschuivers :)

Sluit ik me bij aan...

:confused:

Als je op z'n site bent geweest zul je het waarschijnlijk wel begrijpen. Het is hoofdzakelijk zaken doen via het internet. Als je zijn luidsprekers wilt beluisteren kun je na een afspraak langs komen. Dan ben jij op dat moment de enige in de zaak en krijg je dus 100 % aandacht. Zonder dat er ander volk naar binnen wandelt. Bakje koffie, biertje, iets fris wat je maar wilt. Geen winkeltijden, het kan desnoods op zondag.

Bert heeft zijn klanten over de hele wereld en sommige van hen zijn ook langs gekomen, niets is dan storender dan andere mensen die zomaar "nee, ik kijk alleen maar even......hebbie ook stickers.......Jantje overal afblijven, papa praat even met die meneer...." binnen wandelen.

:confused:

Als je op z'n site bent geweest zul je het waarschijnlijk wel begrijpen. Het is hoofdzakelijk zaken doen via het internet. Als je zijn luidsprekers wilt beluisteren kun je na een afspraak langs komen. Dan ben jij op dat moment de enige in de zaak en krijg je dus 100 % aandacht. Zonder dat er ander volk naar binnen wandelt. Bakje koffie, biertje, iets fris wat je maar wilt. Geen winkeltijden, het kan desnoods op zondag.

Bert heeft zijn klanten over de hele wereld en sommige van hen zijn ook langs gekomen, niets is dan storender dan andere mensen die zomaar "nee, ik kijk alleen maar even......hebbie ook stickers.......Jantje overal afblijven, papa praat even met die meneer...." binnen wandelen.

Ah.

Dat verduidelijkt de zaak. ;)

Ik hoorde tot mijn schrik dat Art in Sound in Roden failliet is...?!

WAAAAAAAAAAAT ?! :o:(

Yikes, ik hoop niet dat 't waar is, maarja.... waar rook is, is meestal ook vuur...

Dat zou ik wel erg jammer vinden.

Ik heb er m'n CD-speler vandaan.

En ze hadden af en toe zeer scherpe aanbiedingen met demo's & occasions!

Ik vind/vond 't een erg fijne zaak, met een prima service.

Groeten,

Alco

• 4 weeks later...