TannoJ Posted 10 februari 2004 Author Report Share Posted 10 februari 2004 Een iets andere aanpak is zo'n kruis-rek als Ralph gemaakt heeft. Ook erg sterk en er kan weinig resoneren.http://www.diyaudio.com/forums/showthread....&threadid=15668 Ik zou alleen iets dikkere draadeinden gebruiken dandat Ralph gedaan heeft. Zo'n kruisrek is helaas niet zo handig voor mijn buizen monoblokken. Het is erg onhandig om alles boven elkaar te stapelen. Ik moet er overigens ook nog rekening mee houden dat de eerste plank op zo'n 50 a 60 cm begint i.v.m. vervelende huisdieren. Zou het een idee zijn om pvc-pijpen om de 'Tony-Gee-bouten' te zetten of geeft dat resonanties? De slaapkamerconstructie van Sodejuu ziet er overigens ook erg stabiel uit...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 Je vindt PVC pijpen wel mooi mooie set btw. Heb je een picje van de big C's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 12 februari 2004 Author Report Share Posted 12 februari 2004 Hierbij een plaatje van mijn big C's. Op de foto zitten overigens niet alle kapjes op de trafo's. Echt superversterkers die Big C's. Er moet alleen nog een keer een mooiere kast omheen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 12 februari 2004 Author Report Share Posted 12 februari 2004 Je vindt PVC pijpen wel mooi mooie set btw. Heb je een picje van de big C's? Die PVC-pijpen lijken mij wel acceptabel als je ze bijvoorbeeld zwart spuit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Zien er heel mooi uit de Big C. Compliment! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 13 februari 2004 Author Report Share Posted 13 februari 2004 Zien er heel mooi uit de Big C. Compliment! Die eer komt geheel toe aan 'the man himself' TD! Hij heeft erg zijn best op deze versterkers gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts