Jump to content

Ah! Njoe Tjoeb 4000

joerick
 Share

Recommended Posts

• 1 year later...

Goedendag,

Net een tweedehands tjoeb 4000 gekocht (inderdaad niet vaak tweedehands tekoop want ze zijn erg snel weer verkocht...). Heb meerdere, veel duurdere spelers gehoord en aangesloten op mijn apogee scintilla's (krell kma 200 aangestuurd). Apogees zijn niet echt vergevingsgezind voor slechte apparatuur en laten dit direct merken.

Ik vond de tjoeb 4000 echt prachtig klinken, erg ruimtelijk, veel betere plaatsing dan ik gewend ben, prachtig in het hoog en ongeevenaard in het midden! Ik heb hem dan ook meteen aangeschaft want de prijs is belachelijk laag voor het gebodene...

Kan ik iedereen aanraden!

groet,

mario

Staat wel lullig als een bezoeker thuis je vraagt naar het merk van je CD speler.

'TJOEP"....

SHANLING maakt dan toch een iets betere indruk vind ik.

Henri

Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die er een van het merk SJOEP hebben :blink::(:rolleyes:;)

Staat wel lullig als een bezoeker thuis je vraagt naar het merk van je CD speler.

'TJOEP"....

Henri

Staat er niet nog gewoon Marantz op dan? Het Marantz-plaatje laten ze bij Heart iig zitten, na de mod...

Tja, als dat de discussie wordt...

Krell is nou ook niet echt een mooie naam... en KEF (neem dan bijv. de maidstone..referentieluidspreker) is ook geen mooie naam., net een hond..

einde discussie hoop ik (ik zet even een mooi cd-tje op met mijn tjoeb en mijn krell)

groet

mario

ps. ik zeg trouwens ook niet dat het lullig klinkt dat apparatuur uit china komt. Want dat doet er niet toe als het kwaliteit betreft....

'TJOEP"....

Henri

Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die er een van het merk SJOEP hebben :blink::(:rolleyes:;)

Dan toch liever een "Wadia"....

Klinkt als een 'klok' (zonder jitter).

Henri

Tja, als dat de discussie wordt...

Krell is nou ook niet echt een mooie naam... en KEF (neem dan bijv. de maidstone..referentieluidspreker) is ook geen mooie naam., net een hond..

einde discussie hoop ik (ik zet even een mooi cd-tje op met mijn tjoeb en mijn krell)

groet

mario

ps. ik zeg trouwens ook niet dat het lullig klinkt dat apparatuur uit china komt. Want dat doet er niet toe als het kwaliteit betreft....

Ik vond niet dat het geluid van de Tjoep lullig klinkt.

Wel de naam "Tjoep".

Henri