Marcel Aarts Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Na een lange eenzame reis naar het mechelen zaterdag eindelijk de trotse bezitter van een sony xa50es geworden ! eindelijk de tjoeb verkocht . Het verschil was echt ongelofelijk , de plaatsing,microdetail en vooral het strakke diepelaag was ik helemaal niet gewend. ik had de sony rechtstreeks op de aragon aangesloten . hele avond geluisterd en toch wel erg onder de indruk van het apparaat . De volgende dag rond 3u komt sebas even op een vlug bezoek samen met maureen , en natuurlijk heeft hij mijn Pre bij ! Ding na een tijdje toch maar aangesloten , en Tering wat een felle led's !! (s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Marcel, Proficiat met je aanwinst veel plezier ermee. Jake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Beste Marcel Proficiat! Mooie cd-speler die Sony. Superdegelijk. btw: welk bouwjaar is de Sony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Valt best mee, je went eraan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 11 februari 2004 Author Report Share Posted 11 februari 2004 jah hij heeft 2 voedingen eigenlijk was het in 1e instantie ook nog de bedoeling om de voedingen veel zwaarder te maken. maar omdat er een hoop gezeik was met het bedrijf dat de kastjes moet leveren is dit helaas nioet doorgegaan. op de site van bas komt binnekort te staan hoe en wat er aan de etalon gemod. is Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Tering wat een felle led's !! (s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Gefeliciteerd met je 50es! Uit ervaring kan ik je zeggen dat een aantal mods zeer de moeite waard is. In die van mij o.a. de Tent clock en andere opamps. Succes en veel luisterplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Is het niet heel erg kaal in je kamer, of zijn er dingen die wel in je kamer staan maar niet op de foto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Ziet er mooi uit Marcel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 11 februari 2004 Author Report Share Posted 11 februari 2004 Mijn kamer is absoluut niet kaal Er staat nog een bank enz en aan de linkerkant staan nog een heleboel andere audio spullen. te cd speler is trouwens uit '98 , en de puck vind ik niet erg ik vind het juist wel tof ! mijn vader heeft ook een puck dus ben het wel gewend. Ik zou de etalon nou wel eens lang bijv. zo'n sphinx willen beluisteren kijken hoe groot en wat het verschil zou zijn. Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Mijn kamer is absoluut niet kaal Er staat nog een bank enz en aan de linkerkant staan nog een heleboel andere audio spullen. Dan leek het dus maar zo. Maar ja, mijn kamer staat ook wel erg vol, dus dan lijkt het al snel kaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 12 februari 2004 Author Report Share Posted 12 februari 2004 Jah er moet nog wel ff wat tegen de wanden. maar de rest van de kamer staat al erg vol. meer erbij en kan niet meer fatsoenlijk luisteren/en lopen Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Jah er moet nog wel ff wat tegen de wanden.maar de rest van de kamer staat al erg vol. meer erbij en kan niet meer fatsoenlijk luisteren/en lopen Gr, Marcel Dat is bij mij dus het geval Heb m'n bed rechts in de kamer langs de muur staan. Daarnaast staan 2 stoelen om tv te kijken, gewoon te zitten of muziek te luisteren. Daar tussen zit ongeveer 30cm ruimte... 30cm ruimte om naar m'n set/tv/raam te kunnen komen... Nee, ruim is anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 12 februari 2004 Author Report Share Posted 12 februari 2004 Jah ik heb mijn bed eruit geflikkerd hij stond dan voor mijn linker speaker en dit hoorde ik. als ik nu alleen slaap heb ik een bed op de zolder en is me vriendin erook dan 2 matrassen op de grond . tja je moet wat he Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Jah ik heb mijn bed eruit geflikkerd hij stond dan voor mijn linker speaker en dit hoorde ik. als ik nu alleen slaap heb ik een bed op de zolder en is me vriendin erook dan 2 matrassen op de grond . tja je moet wat he Gr, Marcel Ik kan m'n bed er moeilijk uitgooien, aangezien ik maar 1 kamer heb. Woon in een studentenhuis, dus de andere kamers zijn van m'n huisgenoten en de gang is/trappenhuis is natuurlijk ook geen optie om te gaan slapen. Blijft alleen nog de woonkamer/keuken over, maar ja, daar kun je ook niet relaxt slapen (allerlei mensen die dan midden in de nacht nog thuiskomen terwijl jij wil maffen )... Moet me er nog maar mee behelpen, maar vind het ook niet zo erg. Bevalt me verder prima in de flat. Een grotere kamer/eigen huis (koop- of huurhuis) komt later wel een keer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 als je groot bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 ...als je groot bent... - en getrouwd bent - en een riedeltje kids hebt - en een saai leventje leidt - en tevreden moet/mag zijn met een surround- set - en altijd gezeik krijgt over de muziek die je draait - en ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 ...als je groot bent... - en getrouwd bent - en een riedeltje kids hebt - en een saai leventje leidt - en tevreden moet/mag zijn met een surround- set - en altijd gezeik krijgt over de muziek die je draait - en ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 ...als je groot bent... - en getrouwd bent - en een riedeltje kids hebt - en een saai leventje leidt - en tevreden moet/mag zijn met een surround- set - en altijd gezeik krijgt over de muziek die je draait - en ...... Als ik groot ben ja, maar de rest Gezeik over m'n muziek krijg ik nu ook al genoeg, dus dat zal wel meevallen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 ...als je groot bent... - en getrouwd bent - en een riedeltje kids hebt - en een saai leventje leidt - en tevreden moet/mag zijn met een surround- set - en altijd gezeik krijgt over de muziek die je draait - en ...... Is dat jouw levensverhaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 februari 2004 Report Share Posted 15 februari 2004 ...als je groot bent... - en getrouwd bent - en een riedeltje kids hebt - en een saai leventje leidt - en tevreden moet/mag zijn met een surround- set - en altijd gezeik krijgt over de muziek die je draait - en ...... Is dat jouw levensverhaal? Zijn (wij) getrouwde mannen niet allemaal slachtoffer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts