Jump to content

Benz Micro

Phelsuma
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

Wie kent, buiten de aanschafprijs en het uiterlijk, klankmatig de verschillen tussen de Glider L2, de L2 en de Ref 2 silver.

Graag een serieus aantwoord.

Alvast bedankt.

Benz-Micro Series 2 Cartridges

x OutputVoltage StylusShape Weight Compliance Retail

Ref 2 Silver .3 mV 5 X 120

...in de US - waar je vaak informatie kunt vinden - zijn momenteel ZYX en de diverse Shelter modellen erg in, heeft vooral te maken met prijs/kwaliteitsrelatie welke hier erg gunstig ligt.

En de marketing natuurlijk :rolleyes:;)

Probeer hier zoveel mogelijk aan te ontkomen, commerci

Hoi Jitze, Ome Henk en Paul,

Ik heb net deze week besteld de Benz Micro Ref 2 silver.

De leverancier: 2juki in Hongkong

Prijs: US$ 800,-- (

Hallo Henk,

Is de link in je reactie bedoeld als pagina met reviews of als waarschuwing voor een bepaalde verkoper in Hongkong.

Als het het eerste betreft hartelijk bedankt.

Als het het tweede betreft kan ik je meedelen dat ik het verleden vaker met deze leverancier zaken heb gedaan (onder meer een SME 309 arm en een Michell Orbe SE) en alleen uiterst positieve ervaringen heb opgedaan. Alle leveringen waren exact conform de aanbieding. De betreffende leverancier adverteerde in het verleden veel op www.audiogon.com en tegenwoordig biedt hij zijn waar aan op ebay.com, onder de naam 2juki. De waarderingen als leverancier op ebay zijn op 1 reactie na allemaal uiterst lovend. Ik heb er alle vertrouwen in.

Phelsuma

Niet alleen bleek dit een van de vele duizenden- zouden het miljoenen zijn ? - internettransacties die wel goed uitgepakt hebben, het werd ook mijn eerste kennismaking met de Benz Micro Ref2 Silver, allereerst eens naar de naald gekeken, dit gaf de burger wel moed, een heel fraai geslepen exemplaar, stukken fijner dan de naalden van de Glider en de Wood.

Na het installeren bleek een stukje muziek ook best uit te houden.

Al met al een element dat beslist de moeite waard is, zeker voor deze prijs.

Eigenlijk zou ik 'm best eens willen vergelijken met m'n eigen ZYXje.

:D

Hallo Henk,

Is de link in je reactie bedoeld als pagina met reviews of als waarschuwing voor een bepaalde verkoper in Hongkong.

Als het het eerste betreft hartelijk bedankt.

Als het het tweede betreft kan ik je meedelen dat ik het verleden vaker met deze leverancier zaken heb gedaan (onder meer een SME 309 arm en een Michell Orbe SE) en alleen uiterst positieve ervaringen heb opgedaan. Alle leveringen waren exact conform de aanbieding. De betreffende leverancier adverteerde in het verleden veel op www.audiogon.com en tegenwoordig biedt hij zijn waar aan op ebay.com, onder de naam 2juki. De waarderingen als leverancier op ebay zijn op 1 reactie na allemaal uiterst lovend. Ik heb er alle vertrouwen in.

Phelsuma

Beste Phelsuma,

Zelf ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar de kwaliteiten van de Silver, zoals je weet heb ik alle Benz Micro elementen al eens onder handen gehad.

Behalve de Silver , daarom wil ik je ook aanbieden om geheel vrijblijvend en gratis jou Silver te monteren en exact in te stellen, als je dit wilt dan wel graag een telefoontje van te voren of mailtje.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

PS revieuws zijn volgens mij altijd interessant vooral als het door gebruikers wordt gedaan.

Haudio,

Bedankt voor je aanbod het element gratis te monteren en af te stellen doch:

1) Het element is reeds vakkundig gemonteerd en afgesteld.

2) Ik woon in Amsterdam en ben niet n het bezit van een auto.

Als je bij gelegenheid eens in de buurt komt ben je uiteraard van harte uitgenodigd om een langs te komen om te luisteren.

Ps. het begint erop te lijken dat ik de enige ben met een Benz Ref2 silver in Nederland.

M.v.g.