SpeedyAndr Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Ga eens even ergens anders je gal spuwen heren, hier kun je nog jaren over bakkeleien zonder dat je een stap verder komt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Ja, laat 'm toch springen! (Er is toch wel genoeg springstof?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Ja, laat 'm toch springen! Spring is in the air Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 april 2004 Author Report Share Posted 2 april 2004 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Ga me ff afvallen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 april 2004 Author Report Share Posted 2 april 2004 Ik denk dat muziekfreak morgen niet meegaat, ik hoor tenminste niks van hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dutch9911 Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Beste ICC'ers, Tot morgen allemaal!!! Muziekfreak, als je niet kunt komen, bel dan gewoon even. De buren zijn gewaarschuwd. Groet, Dutch9911 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 GODVERDOMMENOGANTOE Mijn pc is in de maak geweest cpu doorgebrand.........tja dat krijg je als je teveel mhz eruit wilt halen en geen voldoende koeling ervoor hebt Ik heb hem sinds vandaag weer op orde dus helaas..sorry voor het ongemak ik had er graag bij willen zijn echt balen dus. 1000x excuus voor mij afwezigheid MVG Muziekfreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 april 2004 Author Report Share Posted 4 april 2004 GODVERDOMMENOGANTOE Mijn pc is in de maak geweest cpu doorgebrand.........tja dat krijg je als je teveel mhz eruit wilt halen en geen voldoende koeling ervoor hebt Ik heb hem sinds vandaag weer op orde dus helaas..sorry voor het ongemak ik had er graag bij willen zijn echt balen dus. 1000x excuus voor mij afwezigheid MVG Muziekfreak Ik heb je ook proberen te bellen, maar op het nr. wat ik indertijd van je kreeg werd ik doorgeschakeld naar een ander nummer, en kreeg daarna de beantwoorder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 GODVERDOMMENOGANTOE Mijn pc is in de maak geweest cpu doorgebrand.........tja dat krijg je als je teveel mhz eruit wilt halen en geen voldoende koeling ervoor hebt Ik heb hem sinds vandaag weer op orde dus helaas..sorry voor het ongemak ik had er graag bij willen zijn echt balen dus. 1000x excuus voor mij afwezigheid MVG Muziekfreak iets genuanceerder graag. dank u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 uhhhhhhhhmm goddo##$^$%$ zoiets joopus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 april 2004 Author Report Share Posted 4 april 2004 Volgende keer beter. Dan hoef je ook niet zover, want is het waarschijnlijk bij mij te doen. Er is trouwens een recentie gestart van de eerste bijeenkomst. ZoveelsteHenk, LeonS en Dutch9911 zullen hierop ook nog wel wat te melden hebben denk ik. Hier een foto van de set van Dutch9911. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 wat zijn ze mooi heh...tis dat ik er de ruimte en geld niet voor heb Waar komt de recensie eigenlijk op hier of op een website.....ik weet natuurlijk niet wat er besproken is omtrent de website wie wat/waar/hoe. Lijkt me toch wel leuk om eens een keer van iedereen een paar kiekjes tezien en hun [luister]ervaringen van hun set tegeven. En natuurlijk eventuele recencies of weetjes ebay staan dit en dat tekoop enz. Ik zit knalvol ideeen maar ik kan geen sites maken....ik ken geen html enz. Mij site is gemaakt met een simpel progje sitegenwiz, maar dit progje heeft zijn beperkingen. Ik baal echt als een stekker had er graag bij willen zijn maar goed wie weet kom ik daar nog wel een keer een bakkie doen Nou dat was `t MVG Muziekfreak PS:wanneer laten we buttons maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 Waar komt de recensie eigenlijk op hier of op een website.....keer een bakkie doen Heel veel Infinity's....., 1e dag ICC. (Infinity Classik Club) Hans van Liempd Gepost op: 3 Apr 2004, 21:38:18 Je bent werkelijk geinteresseerd....niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 Dag allemaal, Ik heb het feest in het zuiden ook moeten missen vanwege familieomstandigheden. M.b.t. Muziekfreak: Mocht je op weg geholpen willen worden met je site, dan kun je natuurlijk altijd het programma gebruiken wat ik je toegezonden heb. Kennis van HTML is niet nodig om toch hier of daar wat leuks te parkeren. Ik ben reuzebenieuwd hoe jullie de luistersessie van de grotere broertjes van mijn IRS 2A-tjes ervaren hebben. Vermelden jullie ook de apparatuur waarmee het geheel aangestuurd wordt? Ik kijk er met belangstelling naar uit. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 april 2004 Author Report Share Posted 4 april 2004 Dag allemaal, Ik heb het feest in het zuiden ook moeten missen vanwege familieomstandigheden. M.b.t. Muziekfreak: Mocht je op weg geholpen willen worden met je site, dan kun je natuurlijk altijd het programma gebruiken wat ik je toegezonden heb. Kennis van HTML is niet nodig om toch hier of daar wat leuks te parkeren. Ik ben reuzebenieuwd hoe jullie de luistersessie van de grotere broertjes van mijn IRS 2A-tjes ervaren hebben. Vermelden jullie ook de apparatuur waarmee het geheel aangestuurd wordt? Ik kijk er met belangstelling naar uit. Groeten, Hififreak Nogmaals: Hearforum, onder: Recenties/Heel veel Infinity's....., 1e dag ICC. (Infinity Classik Club) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 mmmmmmmm kwam iets leuk tegen op 2dehands.nl echt een classic Infinity Vraagt ie wel 400voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 5 april 2004 Report Share Posted 5 april 2004 zo ff de icc site gestart, helaas bij tripod maarja het is niet anders. http://iccbrabant.tripod.com/ Kijk ff de homepage is al klaar nu nog mijn set erbij zetten en hopelijk krijg ik binnenkort een zee aan info binnen en recensies enz.....zie ik nu pas recencies op de site gebruikt Laat maar horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 april 2004 Author Report Share Posted 14 april 2004 zo ff de icc site gestart, helaas bij tripod maarja het is niet anders. http://iccbrabant.tripod.com/ Kijk ff de homepage is al klaar nu nog mijn set erbij zetten en hopelijk krijg ik binnenkort een zee aan info binnen en recensies enz.....zie ik nu pas recencies op de site gebruikt Laat maar horen Muziekfreak.... de foto's van de sessie doen het niet...... Mischien toch beter Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 april 2004 Author Report Share Posted 14 april 2004 Verder moeten we eens een afspraak maken voor de volgende luistersessie. Ik heb begrepen dat die bij mij is....??? Ik vind het prima. Voor mij zou 30 april of 1 of 2 mei heel goed uitkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 april 2004 Report Share Posted 14 april 2004 Even ter info: Dot TK Traffic-Check Your domain name: VINTAGE-INFINITYSPEAKERS.TK TOP 10 COUNTRY LIST MARCH, 2004 Nr Country Unique hosts 1 Netherlands 111 2 Belgium 5 3 Unknown 4 4 Finland 3 5 U.S.A. 2 6 Germany 1 7 United Kingdom 1 Ik kan denk ik wel op deze 3 dagen Hans, of liever een er van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 14 april 2004 Report Share Posted 14 april 2004 1 mei komt mij het best uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts