Hans van Liempd Posted 25 april 2004 Author Report Share Posted 25 april 2004 Van Muziekfreak weer niks gehoord..... Nog even een andere vraag..... Beluisteren we de CD-spelers van Henk en/of Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 Mijns inziens zeker interessant om de Array's even stevig aan de tand te voelen, echter lijkt me de beschikbare tijd wat krap om ook nog diverse CD spelers te vergelijken. De CD spelers van Henk en Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 Ik kan me wel vinden in het commentaar van CoenR. Misschien gaan we dan te veel vergelijken, dus als we het bij versterkerruil houden, lijkt me dat voldoende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 april 2004 Author Report Share Posted 27 april 2004 Ok. Alleen mijn set en effe de Array SI stereoeindversterker verwisselen met de monoblokken MII. Dan mag ik niet vergeten de monoblokken op te halen, want Chris is een weekendje weg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 april 2004 Report Share Posted 27 april 2004 Ik wil mijn cdspeler wel meenemen, als we dan tijdens de sessie denken van hee, ik mis wat (dynamiek bijvoorbeeld ) dan kunnen we even omschakelen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 april 2004 Author Report Share Posted 28 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 april 2004 Author Report Share Posted 28 april 2004 Ik heb trouwens muziekfreak weer 'n pe-emmetje gestuurd, maar hij heeft weer niet gereageerd, terwijl ik hem wel hier gesignaleerd heb. Zou tie gin zin hebbe.....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 28 april 2004 Report Share Posted 28 april 2004 A ) hij is je gestalk beu B ) hij heeft stiekem andere speakers gekocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 april 2004 Report Share Posted 28 april 2004 Nu even een zinnige reactie, ik heb hem eenzelfde PM gestuurd, ik heb hem nog niet online gezien na mijn PM. Je kunt beter niet posten Jaspertje, als je niet weet wat er speelt en waar het over gaat ..... er verandert ook nooit iets ten goede bij jou he Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 april 2004 Author Report Share Posted 30 april 2004 Kheb er zin in..... Tot morgen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 Kheb er zin in..... Tot morgen.... Ik ook! Tot morgen bij de 2e ICC dag... Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 mei 2004 Author Report Share Posted 1 mei 2004 Ik heb een aftrap gemaakt onder "recenties". Daar kan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 3 mei 2004 Report Share Posted 3 mei 2004 Voor de 3e ICC-dag zijn jullie welkom in Wageningen op 3 juli. Als de liefhebbers hiervoor even een PB-tje willen sturen. Wellicht tot dan ! Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 4 mei 2004 Report Share Posted 4 mei 2004 Beste Henk, Schrijf jij nou 3 JULI bedoel je niet 3 JUNI Volgens mij was het idee elke +/- 4 weken een meeting te organiseren ... toch ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 mei 2004 Author Report Share Posted 4 mei 2004 Beste Henk, Schrijf jij nou 3 JULI bedoel je niet 3 JUNI Volgens mij was het idee elke +/- 4 weken een meeting te organiseren ... toch ??? Mischien een tussensessie, maar dan wat mij betreft wel 12 juni of later... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 4 mei 2004 Report Share Posted 4 mei 2004 Beste Coen, Het is toch 3 juli. Begin juni is o.a. Hans op vakantie en de weekenden daarvoor en daarna kan ik niet, zodoende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 3 juli zit ik midden in de verhuizing, ik krijg de sleutel 1 juli. Vanaf de week van 1 juli heb ik mijn vakantie gepland, misschien lukt het om op 3 juli tijd vrij te maken, maar dat kan ik nu nog niet zeggen .... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 Keb weer eens een leuk iets wat ik aangeschaft heb!!! Alvast mijn rearspeakers voor mijn toekomstige dolbyset...ik ben nog in onderhandelingen maar ik denk dat ik er wel uit ga komen!! De RS 4000 Introduced: 1988 Dimensions: 57 x 32 x 25 cm Bass: 1 x 20 cm Mids: 1 x Polycone Highs: 1 x EMIT Suggested for amplifiers with: 25-125 Watts per channel Frequency range: 45 Hz - 45 kHz Crossover frequencies: 800 Hz, 3500 Hz Suggested price (pair): $ 470 Kan ze kopen voor 200eurotjes....de mids en waffers zijn gereconed endus in topstaat! MVG Muziekfreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 Kan ze kopen voor 200eurotjes.... Toch een flink paar centen Valt wel mee hoor...kwam net een audiozaakje tegen die ze had staan voor 429 euros dusse vind het wel geschikt zo..jajaja ik google eerst voordat ik koop heh Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Gave achterspeakers muziekfreak !!! Gefeliciteerd met je aankoop. Ik wist helemaal niet dat er dergelijke speakers van Infinity waren. Na een tijdje zonder succes gezocht te hebben naar dergelijke kastjes met Emit tweeters had ik de hoop opgegeven en heb een B&W center en Tannoy achterspeakers neergezet. Het leek me namelijk een beetje overdreven 2 of 4 Omega's achter de bank te zetten en er nog een plat onder het scherm te leggen Met 3 of 5 van deze knapen kun je in combinatie met je hoofdspeakers een mooi homogeen klinkende surroundset bouwen ... leuk !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Dag allemaal, Ik had ook nog wel een paar achterspeakertjes voor je te koop gehad. Alleen is de prijs daarvan anders. Sorry, niet alleen de prijs, maar ook de afmeting en de sound. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Nu je 't zegt Coen: Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Dag allemaal, Ik had ook nog wel een paar achterspeakertjes voor je te koop gehad. Alleen is de prijs daarvan anders. Sorry, niet alleen de prijs, maar ook de afmeting en de sound. Groeten, Hififreak ALs we toch bezig zijn hififreak....keb zelf ook soorgelijk bakbeesten als fronts dusse nee dank u wel....zijn wel mooie speakers die Infinity`s watkins waffers zo tezien...ik weet dat je ze tekoop hebt staan zou ze graag willen hebben voor munne b-set die ik tezijnne tijd wil maken maar helaas geen ruimte En voor de liefhebbers...kijk eens op hifi.nl en staan Qb speakers van infinity tekoop [bIJNA ALLE MODELLEN LEVERBAAR!!!!!] das wel intressant! Voor als iemand CLASSIC rears zoekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Nu je 't zegt Coen: Groeten, Hififreak Deze fotos ken ik maar al tegoed Alleen jammer dat ze bij een audiosnob binnen staan Elke idioot weet dat dat kamertje totaal niet voldoet aan de eisen van deze speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Dag allemaal, Dat kun je wel zeggen, maar hij heeft ze wel! Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts