Jump to content

Infinity classics.....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Mijns inziens zeker interessant om de Array's even stevig aan de tand te voelen, echter lijkt me de beschikbare tijd wat krap om ook nog diverse CD spelers te vergelijken. De CD spelers van Henk en Andr

Nu even een zinnige reactie, ik heb hem eenzelfde PM gestuurd, ik heb hem nog niet online gezien na mijn PM.

Je kunt beter niet posten Jaspertje, als je niet weet wat er speelt en waar het over gaat ..... er verandert ook nooit iets ten goede bij jou he <_<

Andr

Beste Henk,

Schrijf jij nou 3 JULI :confused: bedoel je niet 3 JUNI :confused:

Volgens mij was het idee elke +/- 4 weken een meeting te organiseren ... toch ???

Mischien een tussensessie, maar dan wat mij betreft wel 12 juni of later...

:)

3 juli zit ik midden in de verhuizing, ik krijg de sleutel 1 juli.

Vanaf de week van 1 juli heb ik mijn vakantie gepland, misschien lukt het om op 3 juli tijd vrij te maken, maar dat kan ik nu nog niet zeggen ....

Andr

Guest muziekfreak

Keb weer eens een leuk iets wat ik aangeschaft heb!!! Alvast mijn rearspeakers voor mijn toekomstige dolbyset...ik ben nog in onderhandelingen maar ik denk dat ik er wel uit ga komen!!

55042.jpg

De RS 4000

Introduced: 1988

Dimensions: 57 x 32 x 25 cm

Bass: 1 x 20 cm

Mids: 1 x Polycone

Highs: 1 x EMIT

Suggested for amplifiers with: 25-125 Watts per channel

Frequency range: 45 Hz - 45 kHz

Crossover frequencies: 800 Hz, 3500 Hz

Suggested price (pair): $ 470

Kan ze kopen voor 200eurotjes....de mids en waffers zijn gereconed endus in topstaat! :D:D

MVG Muziekfreak

Guest muziekfreak
Kan ze kopen voor 200eurotjes....

Toch een flink paar centen :rolleyes:

Valt wel mee hoor...kwam net een audiozaakje tegen die ze had staan voor 429 euros dusse vind het wel geschikt zo..jajaja ik google eerst voordat ik koop heh ;):D

Gave achterspeakers muziekfreak !!! Gefeliciteerd met je aankoop.

Ik wist helemaal niet dat er dergelijke speakers van Infinity waren. Na een tijdje zonder succes gezocht te hebben naar dergelijke kastjes met Emit tweeters had ik de hoop opgegeven en heb een B&W center en Tannoy achterspeakers neergezet. Het leek me namelijk een beetje overdreven 2 of 4 Omega's achter de bank te zetten en er nog een plat onder het scherm te leggen ;)

Met 3 of 5 van deze knapen kun je in combinatie met je hoofdspeakers een mooi homogeen klinkende surroundset bouwen ... leuk !!!

Dag allemaal,

Ik had ook nog wel een paar achterspeakertjes voor je te koop gehad.

RS_4.5_2.jpg

Alleen is de prijs daarvan anders. Sorry, niet alleen de prijs, maar ook de afmeting en de sound.

Groeten,

Hififreak B)

Guest muziekfreak
Dag allemaal,

Ik had ook nog wel een paar achterspeakertjes voor je te koop gehad.

RS_4.5_2.jpg

Alleen is de prijs daarvan anders. Sorry, niet alleen de prijs, maar ook de afmeting en de sound.

Groeten,

Hififreak B)

ALs we toch bezig zijn hififreak....keb zelf ook soorgelijk bakbeesten als fronts dusse nee dank u wel....zijn wel mooie speakers die Infinity`s watkins waffers zo tezien...ik weet dat je ze tekoop hebt staan zou ze graag willen hebben voor munne b-set die ik tezijnne tijd wil maken maar helaas geen ruimte ;)

En voor de liefhebbers...kijk eens op hifi.nl en staan Qb speakers van infinity tekoop [bIJNA ALLE MODELLEN LEVERBAAR!!!!!] das wel intressant! Voor als iemand CLASSIC rears zoekt!

Guest muziekfreak
Nu je 't zegt Coen:

mpoindexter2.jpg

mpoindexter4.jpg

mpoindexter.jpg

Groeten,

Hififreak

Deze fotos ken ik maar al tegoed :wub:

Alleen jammer dat ze bij een audiosnob binnen staan <_< Elke idioot weet dat dat kamertje totaal niet voldoet aan de eisen van deze speakers :mellow: