erik klijnsmit Posted 23 juni 2005 Author Report Share Posted 23 juni 2005 beste ravon, aangaande jouw blokgolf theorie: Ik zal je voor deze keer geloven, maar als ik nou een keer lieg moet je me ook geloven, goed? ps:als je ergens met je verstand niet bij kunt, moet je niet meteen op de man gaan spelen en gaan lopen schelden. dat staat heel dom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Tjonge, wat een discussie, ik ben maar even gaan informeren bij Ir. Breem. Die zegt het volgende: "blokgolven bestaan niet ! Dit alles is slechts hemeltergende kwatsj die ja zeer onwetenschappelijk is" Nou, dat lijkt me dan duidelijk. Allemaal gelul dus ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Beste Paul, Veel dingen op dit forum bestaan niet en toch ook weer wel. Toch nemen velen het waar en toch ook weer niet. Dat is nou zo mooi van dit forum. Kijk op dit moment neem ik een heerlijk koele Magnum waar, maar dat zal niet iedereen op het forum doen nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Kijk, dat is verstandig. Helaas is onze stagiair even afwezig, anders had ik hem er even op uit gestuurd voor een paar ijsjes ..... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 (...) Wat een leuke auto heb jij en wat contrasteert jouw muziek grappig met jouw interesse in dooie Nederlandse schilders. (...) ....slijm, slijm... lik, lik... ...slijm, slijm... lik, lik... ...slijm, slijm... lik, lik... ...slijm, slijm... lik, lik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Tjonge, wat een discussie, ik ben maar even gaan informeren bij Ir. Breem. Die zegt het volgende: "blokgolven bestaan niet ! Dit alles is slechts hemeltergende kwatsj die ja zeer onwetenschappelijk is" Nou, dat lijkt me dan duidelijk. Allemaal gelul dus ... Paul. En wat denk jij? Oh wacht jij gelooft wel in het bestaan van blokgolven, sterker nog je kunt ze luisteren via jouw website... luister en huiver hahaha, lache man.... Verder aan alle heren betrokken in deze discussie: LAAT HET RUSTEN......jullie komen er toch niet uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Erratum: Warning: Stupid TREAD Beste Erik, Is er wel een onomstotelijk ontologisch blokgolfbewijs te leveren? De werkelijkheid is gelaagd, en dus voor de platte zielen van ongelovigen al helemaal niet te begrijpen. Blokgolven bestaan voor dezen als wiskundige formules (Fourierreeksen), en voor genen als het hoorbaar en zichtbaar te maken complex signaal uit een generator... en er zijn er zelfs die de mogelijkheid van een blokgolf veronderstellen die niet eens golft. We zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, Ravon en ik. Maar zijn laatste betreurenswaardige bijdrage bracht mij wel weer een citaat van Honor Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvy Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Erratum: Warning: Stupid TREAD Beste Erik, Is er wel een onomstotelijk ontologisch blokgolfbewijs te leveren? De werkelijkheid is gelaagd, en dus voor de platte zielen van ongelovigen al helemaal niet te begrijpen. Blokgolven bestaan voor dezen als wiskundige formules (Fourierreeksen), en voor genen als het hoorbaar en zichtbaar te maken complex signaal uit een generator... en er zijn er zelfs die de mogelijkheid van een blokgolf veronderstellen die niet eens golft. Spido, sta me toe Je keert een aantal dingen wel om Jij bent wel degene die ons probeert te overtuigen dat onze woofers en tweeters heel hard hun best doen om een blokgolf wiskundig te ontleden in fourierreeksen van sinussen en die gedurende elk blokgolfsignaal alsdusdanig heel hard zo proberen weer te geven. Ik (en vermoedelijk ook wel anderen) menen dat een blokgolf inderdaad wel wiskundig te beschrijven valt in die reeksen, maar dat dit niets te maken heeft met hetgeen onze luidsprekers eigenlijk aan het doen zijn, of wat je generator produceert. Vriendelijke groet Geert Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Jij bent wel degene die ons probeert te overtuigen dat onze woofers en tweeters heel hard hun best doen om een blokgolf wiskundig te ontleden in fourierreeksen van sinussen en die gedurende elk blokgolfsignaal alsdusdanig heel hard zo proberen weer te geven. Ik (en vermoedelijk ook wel anderen) menen dat een blokgolf inderdaad wel wiskundig te beschrijven valt in die reeksen, maar dat dit niets te maken heeft met hetgeen onze luidsprekers eigenlijk aan het doen zijn, of wat je generator produceert. Dat is een benijdenswaardig kernachtige beschrijving van het gereutel van de afgelopen blz. Kan onze beste Spido hier nu een zinvolle reactie op geven? Neah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Erratum: Warning: Stupid TREAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Erratum: Warning: Stupid TREAT Erratum van het erratum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Erratum: Warning: Stupid TREAT Erratum van het erratum Ping pongen maar niet meer weten of dat nu met een konijnenkeutel of met een paardenvijg gaande is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Tja met die Betonnixen van Erik schiet het niet zo op. Je moet toch wat in die tussentijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Tja met die Betonnixen van Erik schiet het niet zo op. Je moet toch wat in die tussentijd Is dat nu een aanleiding om maar voortdurend met , al dan niet gedroogde , stront te gooien ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 (...) Je keert een aantal dingen wel om Jij bent wel degene die ons probeert te overtuigen dat onze woofers en tweeters heel hard hun best doen om een blokgolf wiskundig te ontleden in fourierreeksen van sinussen en die gedurende elk blokgolfsignaal alsdusdanig heel hard zo proberen weer te geven. Ik (en vermoedelijk ook wel anderen) menen dat een blokgolf inderdaad wel wiskundig te beschrijven valt in die reeksen, maar dat dit niets te maken heeft met hetgeen onze luidsprekers eigenlijk aan het doen zijn, of wat je generator produceert. Vriendelijke groet Geert Beste Geert, Was ik niet degene die steeds naar voren bracht dat onze luidsprekersystemen tijdens hun pogingen om blokgolven weer te geven alleen maar doende waren met het enige wat ze echt kunnen: naar voren en naar achteren uitslaan? Een activiteit die gewoonlijk niet in algebra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Erratum: Warning: Stupid TREAD Flauw hoor: stiekem je post aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Tja met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Was ik niet degene ............................... Maar wel de grootste puber. Scheelt toch wel een kop of misschien zelfs meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Beste Ravon, Koop toch eens een echte toongenerator! Dan weet je tenminste waar het hier over gaat. Deze jongen wil zelfs wel ruilen. (Hoewel ik me niet kan voorstellen dat jij iets waardevols te bieden hebt...) http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/...atuur/20736.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juni 2005 Author Report Share Posted 23 juni 2005 Beste Erik, Is er wel een onomstotelijk ontologisch blokgolfbewijs te leveren? De werkelijkheid is gelaagd, en dus voor de platte zielen van ongelovigen al helemaal niet te begrijpen. Blokgolven bestaan voor dezen als wiskundige formules (Fourierreeksen), en voor genen als het hoorbaar en zichtbaar te maken complex signaal uit een generator... en er zijn er zelfs die de mogelijkheid van een blokgolf veronderstellen die niet eens golft. We zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, Ravon en ik. Maar zijn laatste betreurenswaardige bijdrage bracht mij wel weer een citaat van Honor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Beste Erik, Is er wel een onomstotelijk ontologisch blokgolfbewijs te leveren? De werkelijkheid is gelaagd, en dus voor de platte zielen van ongelovigen al helemaal niet te begrijpen. Blokgolven bestaan voor dezen als wiskundige formules (Fourierreeksen), en voor genen als het hoorbaar en zichtbaar te maken complex signaal uit een generator... en er zijn er zelfs die de mogelijkheid van een blokgolf veronderstellen die niet eens golft. We zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, Ravon en ik. Maar zijn laatste betreurenswaardige bijdrage bracht mij wel weer een citaat van Honor Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juni 2005 Author Report Share Posted 23 juni 2005 Tja met die Betonnixen van Erik schiet het niet zo op. Je moet toch wat in die tussentijd heej pjotr, heb jij nog wat tips aangaande de beinvloeding van een magneet? ik bedoel : ik ga in mijn middentoner een draadeind zetten , dat schroef ik achter in de magneet, en daarmee zet ik de mid vast in de behuizing .(aan de achterkant met een moer) beinvloed het draadeind de magneet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juni 2005 Author Report Share Posted 23 juni 2005 Tja met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Hallo Erik, Zit er al schroefdraad in de achterkant van de magneet dan? In dat geval is dat juist bedoeld om daarmee je speaker extra vast te zetten. Zelf schroefdraad in het eventuele ventilatiegat tappen lijkt mij geen goed idee. De spanen krijg je er nooit uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts