Jump to content

Het oude hifi.nl forum is weer online.:-)

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

Grappig (geloof dat de server het er wel moeilijk mee heeft)

Het internet archief behelst meer dan 100 servers met over de 100 Tb (100 terrabyte) aan archief. Kan best dat er wel eens een servertje tussen uit ligt ;)

Of zou het toch aan dat "krakkemikkige" forum hebben gelegen :D

Het internet archief behelst meer dan 100 servers met over de 100 Tb (100 terrabyte) aan archief.

En dan te bedenken dat een huisgenoot een keer met z'n server in 2 dagen tijd 2 Terabyte aan verkeer heeft getrokken!!! Hij was gehackt en niet aanwezig en had het dus niet op tijd door. Is toen na 2 dagen meteen afgesloten en mocht na een week of 6 pas weer op internet met z'n server :)

Wat me wel opvalt is dat iedereen veel langer van stof is.... Hierdoor ontstaan toch mooiere discussies.

Al die wanlijnens is het ook niet helemaal. Je krijgt dan vaak een verhaal waar je geen touw aan vast kunt knopen. Ik vindt het dan ook niet vreemd dat het aantal lezers hear afneemt.

:mellow:

Wat me wel opvalt is dat iedereen veel langer van stof is.... Hierdoor ontstaan toch mooiere discussies.

Al die wanlijnens is het ook niet helemaal. Je krijgt dan vaak een verhaal waar je geen touw aan vast kunt knopen. Ik vindt het dan ook niet vreemd dat het aantal lezers hear afneemt.

:mellow:

Het is Hear nooit zo breedvoerig geweest. Daar was hifi.nl destijds voor. Maar ja dat werd uiteindelijk daar niet meer getolereerd.

Dat oude forum teruglezend kom ik wat posts van JP tegen. Destijds was het helemaal niet zo'n autoritaire zuurpruim. Hij had zelfs humor ...

<_<

Ik vind hear.nl de laatste tijd eigenlijk weinig aan. Al dat geleuter over Spidoklaasspeakerboerbob. Verder gebeurt er vrijwel niets :(. Volgens mij was dat enkele maanden terug toch wat beter, of heb ik het mis?

Frank

Nou, volgens mij werd er juist tot een paar weken/maanden geleden veel over spido en sherwin geouwehoerd, maar sinds ze beide een ban aan de broek hebben gehad, gaat het daar niet meer over. Het is wel redelijk rustig, dat wel...

Nou, volgens mij werd er juist tot een paar weken/maanden geleden veel over spido en sherwin geouwehoerd, maar sinds ze beide een ban aan de broek hebben gehad,

Hmmm... volgens mij hebben ze zich naar niet echt aan gehouden :). Ik zag ze toch steeds weer onder allerlei namen weer opduiken, via proxy's of zo...

Frank

Nou, volgens mij werd er juist tot een paar weken/maanden geleden veel over spido en sherwin geouwehoerd, maar sinds ze beide een ban aan de broek hebben gehad,

Hmmm... volgens mij hebben ze zich naar niet echt aan gehouden :). Ik zag ze toch steeds weer onder allerlei namen weer opduiken, via proxy's of zo...

Frank

Ja, dat wel, vooral Sherwin, maar ze zaten iig niet meer te ouwehoeren... Iig niet meer na kerst...

'till the big money came around

"onafhankelijk" my ass

Ze hebben het trouwens weggehaald volgens mij. Het stond toch eerst in de titelbalk? Daar staat nu gewoon "HIFI.NL". :rolleyes:

Frank

Het staat er nog steeds hoor. Je moet even goed tussen de regels doorlezen. En dan zie je staan: het onafhankelijke hifi-platform voor de benelux. :mad2:;):D

Edwin

Het is Hear nooit zo breedvoerig geweest. Daar was hifi.nl destijds voor. Maar ja dat werd uiteindelijk daar niet meer getolereerd.

Als je zin had om de geur van oude elco's te ruiken en opgebrande printplaten, dan kwam je Hear. En voor het moderne spul ging je naar Hifi.nl. :D

Edwin